Hát hogyan is tudtam megszervezni, hogy még is találkozzal Áfonyásgesztenyével? Azért hívom így mert ezt találtam ki rá, plusz nem tudom, hogy megnevezhetek-e. De szerintem úgy is fog valamit írni. Remélem. Akkor hát!
Már vagy egy hete megkérdeztem anyutól, hogy eljöhet-e. Ő azt válaszolta, hogy meggondolja. Ezt már tudtam mit jelentett. Nemet. Ezért esténként sírtam. Mert már nagyon készültem/készültünk, hogy találkozzunk. Meg néha nap közben. Erről Dorkának és Fruzsinak is beszámoltam. Azt mondták, hogy miért nem hívom át senki tudta nélkül. Ezt azonnal elvetettem. Mert féltem. Áfonyásgesztenyének pedig nem mertem elmondani. Ezért tovább tervezgettünk.
Utána pár nappal eldöntöttem, hogy azért is átjön. Legalább ezt engedték volna meg, de nem. Dorkával és Áfonyásgesztenyével megbeszéltünk mindent. Mikor jön, mikor megy, stb. De azt nem tudta Áfonyásgesztenye, hogy nem jöhetett volna el. Csak akkor mondtam neki mikor már itt volt. De ez még nem következik.
Dorkával kimentünk a buszmegállóba. Vagy is. Hát. Valaki bent ült a padon ezért nem mertünk oda ülni. Ezért elmentünk a Bálint boltig ami ott van a buszmegállóban. Megakartuk tudni, hogy ki ül ott, ezért átmentünk a másik sarokra (Nem rosszra gondolniXD). Feketébe öltözve ültek ott. Ismerős volt.
Vissza mentünk a Bálint bolt elé mert Dorka egyik ismerőse ott volt a babájával, közben az ismerős arc/arcok át mentek a szemközti buszmegállóba. Azonnal tudtam, hogy ő az. Leültünk abba buszmegállóba ahol ők voltak. Ők pedig srégant voltak a másikban. Dorka velem vitatkozott, hogy menjek már oda. Én meg azt mondtam, hogy lehet, hogy nem ő az, meg félek. Pedig tudtam, hogy ő az. Áfonyásgesztenyével pedig a barátnője mert átjött vele. Ő pedig vele vitatkozott. Oda lehetett halani.
Egyszer csak felálltak, mi meg azt hittük, hogy elmennek. Én meg minden bátorságomat össze szedve felállok, és bugyután integetve, kiabálom, hogy HELLO. Ők meg elkezdenek nevetni és erre jönnek. Egy kicsit kínos volt, hogy alig beszéltünk. Áfonyásgesztenyét a felvételin ismertem meg mert ő adott nekem cukrotXd. Egy évvel idősebb. Vagy is hónapokkal.
Oda adtam neki a ballagási képet. Utána a barátnője elment haza, utána hármasba maradtunk. Mondtam nekik, hogy mehetünk akkor Fogykoshoz(Fruzsihoz). Oda fele mondtam neki, hogy nem is engedték meg. (Nem szó szerint idézek!!)
Áfonyásgesztenye: Mi? Ha tudom akkor át sem jövök.
Én: Dehogy! Direkt nem mondtam el.
Áfonyásgesztenye: Tilosban jársz. Miattam.
Én: Nem érdekel *mosolygok rá és megrántom a vállam*
Fruzsihoz érve sokat vártunk mert lassú. Egy mennyasszony. Ezért nem veszem elXD. Meg nem az esetem.
Utána elkezdtünk sétálni. A játszótérre értünk. Akkor találkoztunk Bettivel. Asszony, az iskolában. Az enyém. Dorka meg a gyerekünk.
Én leültem a padra, Fruzsi meg Áfonyásgesztenye pedig a két hintára. Dorka meg Betti beszélgettek a másik padon.
Ott ami eszünkbe jutott mindenről beszélgettünk.
Nem tudom mennyi idp múltán elkezdtünk sétálni. Egyszer csak megláttam, hogy jön egy busz. Azonnal beilyedtem mert azt hittem a két bátyám jött haza hamarabb. Mondták a lányok, hogy gyorsan fussak a bokrok mögé. Ami egy kicsit messze volt. Amilyen sebesen oda futottam mehettem volna a maratonra is. Mindegy.
Vagy 10 percig ott álltam mert a legvaksibbakat állítottam oda. Nem Áfonyásgesztenyéről beszélek.
Utána oda sétáltak hozzám. Nem ők voltak. De közben néztem a sárga autót mert azzal fog anya haza jönni.
Sétálás közben hülyéskedtünk, beszélgettünk, veszekedtünk (én meg Fruzsi, de csak így viccből mert nem ugyan azt mondtuk), ütögettük egymást, ölelgettük egymást (köszönöm, hogy megölelhettelek!!!!!)
Közben vissza mentünk a nagy sétáról a játszótér melleti parkba. Ott voltak kisgyerekek akik követtek minket. Áfonyásgesztenye pedig beoltotta őket. MUHAHAHA! Ezért beljebb mentünk a parkban. A hűvösebb helyre. Ott táncoltunk, beszélgettünk, ki oktattuk egymást, stb. A végén pedig Áfonyásgesztenyét kikisértük a buszmegállóba. Mikor jött a busz, mind a hárman kaptunk egy ölelést, és felszállt. Én meg szaladtam haza, hogy ne legyenek otthon még a többiek.
A húgom szájáról azt olvastam, hogy mindenki otthon van. Pedig csak ő volt otthon. Ha jöttek volna haza a többiek akkor ő falazott volna. De nem kellett. Senki nem tudta meg. MUHAHAHA! Ez után meg mennem kellett a templomba.
KÖSZÖNÖM EZT A DÉLUTÁNT! MINNÉL HAMARABB ISMÉT! MÁR IS HIÁNYZOL! SARANGHEO!!!!!