6. Bölüm

19 4 3
                                    

"Sana haber vermediler mi?" dedi. "Sınav odasına gideceğiz. Sanırım sen o sırada uyuyordun. Samuray buraya benden önce geldiği için anlatmıştı. Bu yüzden ne giyeceğimi biliyorum. Dur sana da göstereyim." dedi ve Sue'nun yatağına yaklaştı. Sue'nun dolabından kendininkine benzer bir kıyafet aldı.

Sue'ya getirdi." Bunu soyunma odasına git ve giy. Acele et. Seni burada bekleyeceğim. Diğerleri gitti. İkimiz çalışacağız. "dedi.

Sue soyunma odasına gitti ve Demon'ın verdiği kıyafetleri giydi.

Tam bir savaşçı gibiydi. Burada dışarıdaki teknolojinin hiçbiri yoktu. Bu da onları dışarıdakilerden binlerce adım geride olmalarına sebep oluyordu.

Sue hemen bulunduğu kabinden çıktı. Kemeri takamamıştı. Demon'ın yanına geldi ve "Şunu takmama yardımcı olur musun?" dedi.

Demon kemeri aldı. Sue'ya nasıl takılacağını göstererek taktı.

Bu kemerde bi sürü kutu gibi minik çantalar vardı.

"Demon" dedi Sue. "Efendim?" "Bu çantalar ne işe yarıyor?"dedi Sue. Demon "Burada kullandığımız silahlar büyülü. Özel oldukları için kullanan kişiye göre şekil değiştiriyorlar. Sen iki silah kullanıcısısın. Biri kılıç diğeri hançer.

Nocte Cinnino'nun mirasçısı sen olduğun için büyük ihtimalle onun silahlarını alacaksın. Ben de Demon'ın silahlarını aldım. Hadi artık gidelim zaten geç kaldık. "dedi.

" Öyle isim karışıklığı olmaz mı?"diye sordu Sue.

Demon Sue'ya şöyle cevap verdi." İsim karışıklığının olmasına imkan yok. O isme sahip olanlar ölmeden aynı isme sahip olanlar doğamaz. Bu yüzden endişelenmene gerek yok. "

Çalışma odasına gittiklerinde Sue çok şaşırdı. Burası tam bir silah deposuydu. Kılıçlar, hançerler, mızraklar, ok ve yaylar ve daha bunun gibi birçok silah...

Tavanda asılı bir sürü kum torbası vardı.

Bazıları yumruk çalışırken bazıları teknik çalışıyordu. Herkesin çifti vardı. "Bu yüzden seni bekledim. Şimdi çeneni yukarıya çek yoksa zararına olur." dedi Demon.

Sue Demon diyene kadar ağzını açtığını fark etmemişti.

Hemen ağzını kapattı. Bir kadın onlara yaklaştı. Kadının yanında bir de adam vardı. "Merhaba ben Derin. Bedensel Eğitim Uzmanıyım. Yanımdaki de Derek. Kendisi Silah Eğitim Uzmanı. Derek silahını bulmana yardımcı olacak o nedenle onunla git." dedi.

Demon Sue'yla gitmeyi planlarken "Burada kalıyorsun Demon!" dedi Derin. Demon oflayarak geri döndü.

Sue Derekle ilerlemeye başladı. Derek Sue'yu bir odaya götürdü. "Ben bu odadan çıkacağım ve sen silahlara dokunacaksın. Dokunduğunda parlayan silahı alacaksın. Fazlasını alma ve silahını zor durumda olmadığınsürece kimseye gösterme! Buradaki herkes gibi seni de çok zor günler bekliyor. Düşman çok güçlü." dedi ve odadan çıktı.

Sue odada gezinmeye başladı. 1 hançer, 1 kılıç ve 1 kırbaç dikkatini çekti. Yaklaştı ve bu silahlara dokundu. Bu üç silahta parladı. Üçünü de kemerine yerleştirdi.

Diğer silahları da kontrol etti ve Derek'in yanına gitti. Derek'le çalışma odasına döndüler.

Derin Demon'ı çalıştırıyordu. Demon'ın burnu ve dudağı kanıyordu. Kafasının da ufak bir bölümü şişmişti. Derin Demon'ı fena benzetmişti.

Derin Sue'yu görünce gardını indirdi. Demon hızını alamadı ve Derin'in yüzüne yumruk attı. Yüzü Derin'in vücudunda sevdiği tek yerdi. Derin geri sendeledi.

Sinirle Demon'a "Sen. Sen şimdi görürsün." dedi. Demon bir yandan özür dileyerek bir yandan kaçıyordu.

Derin Sue'yu hatırladı. Hemen Demon'ı kovalamayı bırakıp Sue'nun yanına geldi. "Bakalım dövüşte ne kadar iyisin." dedi ve Sue'ya saldırdı.

Derek de Demon'a yöneldi ve onu kılıç çalıştırdı.

Sue geri çekildi ve Derin'in yumruğundan kaçtı. Sadece yumruktan kaçabilmişti ve bu Derin'in ardından attığı tekmeyi engellememişti.

O tekmeden kaçamamış ve hamleyi sert bir şekilde karnına yemişti.

Sue yerde iki büklüm yatarken Derin "Hımm. İlk çalışman sanırım. Onlarla çalış. Derek! Demon'ı bırak. Nocte Cinnino'ya yardım edecek. Demon, temel hareketleri ve teknikleri çalıştırman için 1 haftan var. Ayrıca esneklik ve çeviklik içinde sana üçer gün veriyorum. Mümkünse daha erkende olabilir. Sonra sizinle ağır eğitim görecek. Samuray! Sen de Nocte Cinnino'yu kılıç konusunda eğiticeksin. Sana da 5 gün veriyorum. Bu arada Nocte Cinnino yaralanmayacak! Onu şimdiden zorlamayın. "dedi.

Samuray sinsice sırıtmıştı ancak Derin 'Nocte Cinnino yaralanmayacak!' deyince gülümsemesi solmuştu.

Sue 6 gün boyunca Demon'la esneklik ve çeviklik çalıştı. Kalan 1 hafta da ise temel hareketleri ve teknikleri öğrendi. Çeviklik ve esnekliği çözünce teknikler zor gelmemişti, Sue'ya.

Demon'la son dersinde, Demon Sue' yu Samuray konusunda uyarmıştı. Derin geldi ve Demon'a "Hazır mı?" diye sordu. Demon kafasını 'evet' anlamında salladı.

Derin "O zaman test edelim." dedi. Sue, Demon'a baktı. Demon onay verdi.

Sue, bu iki hafta içinde çok şey öğrenmişti. Hocaların neden lakap kullanmadıklarını mesela. Lakaplarını görevlerde kullanıyorlarmış. Bu yüzden de bu bina da gerçek isimlerini kullanıyorlarmış.

Derin bir tekme savurdu. Sue geri çekilerek tekmeden kaçtı. Derin bir yumruk attı. Sue bu sefer koluyla engelledi.

Sue, Derin'le biraz daha savaştı. Derin, "Şimdilik yeter. Kılıçla çalışmaya hazırsın. Samuray!" dedi. Samuray, Derin'in kendine seslendiğini gördü ve Derin'in yanına geldi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 13, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ay Tozu : İlk EğitimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin