Part 4

1.4K 46 14
                                    

Bu hıkayeyı acayıp sevdıgım bır kanaldan aldım cok begendım ve o kanaldkı yazarın haberı var ızın verdıgıiçin teşekkürelr

Hatırlatma=Tam düşecektim ki..

Tae'nin omuzlarından tutup kendimi ona doğru çektim..saçlarım resmen havada uçuşmuştu ..yüzlerimiz çok yakındı..O sırada tae nin beni belimden tutuğunu farkettim.Sanki hiç birbirimiz bırakmamak için sımsıkı birbirimize kenetlenmiştik.Kalp atışlarım hızlandı ..terlemeye başladım.Sadece göz bebeklerim tae nin göz bebeklerinin içine bakıyordu başkada hiçbirşey duymuyordum. Nedense o anı hiç bozmak istemiyor gibi onu sımsıkı tutuyordum .. Gözlerim tae nin hafif kırmızı olan dudaklarına gitti.gözlerimi tekrar ona bakarken kaldırdığımda ..Dudaklarını öpecek gibi büzdü ve biraz daha yaklaştı.Bende hemen karşılık verdim.Gözlerimi kapatıp dudağımı öne doğru büzdüm.O sırada V yüzüme üfledi

V=Uyan artık deli kız seni öpeceğimi mi sandın ?

Gözlerimi kırpıştırarak boş boş ona baktım..V beni bırakıp elini ceybine kattı.

Ve taklitimi aldı dudaklarını öne doğru büzdü..ve bana şapşal dedi..bu beni sinirlendirmisti . Arkasından koşmaya başladım ve önüne geçtim..

Tae Me = Aptak herif dedikten sonra ayağına tekme attım..o anki acıyla ayağını kaldırıp acı çekmeye başladı..o an beni aldatmış gibi hissetim kalbime bir bıçak saplanmıştı.Bu his neden bilmiyorum ama canımı çok yakıyordu..Gözlerimi dolmuştu .Ve o an sadece koşmaya başladım.Nereye gideceğimi bilmeden sadece koştum .Ama o an isterdim ki beni durdurup seni seviyorum demesini ama istediğim gibi olmadı sadece benden daha fazla nefret etmesini sağlamıştım.. Yorulmaya başlamıştım..Artık gözyaşlarımı tutamicak kadar kötü olduğumda yere çömelip ayaklarımı kendime doğru çektim.başımı içeri gömüp ağlamaya başladım.Korkuyordum Bir umutlada olsa tae nin yanıma gelmesini istiyordum..O sırada bir ses duydum Tae olmasını umut edip hemen ayağa kalktım.Gördüğüm şey sarhoş ,bitik üstelik sapık bir adamdı ona kendimi kendimi farkettirmeden kaçmak istedim ama kolumdan tutup beni duvara yapıştırdı.

Adamın adı ( haneul)

H=Kim senin gibi güzel ve bir o kadar deyip sırıtmaya başladı. Ve elindeki içki şişesini yere atıp dıger kolumuda duvara yapıştırdı .Vücudunu bana biraz daha yaklaştırdı.hareket etmeye ,ondan kurtulmaya çalıştığımda biraz sersemleyip geri çekildi.. ama kaçamadım Elimden tutup bana tokat attı ..yere düştüm sonumun geldiğini düşündüm..Pantolonum biraz yırtılmışti.Kalp atışım daha çok artmaya başladı.. adam üstüme doğru geliyordu..sesim çıkarmak için sakinleşmeyi bekledim..en son tüm sesim ile "Imdat diye bağırdım"

H=Ne baģrıyon lan sadece seninle işim bir günlük merak etme canın yanmıyacak bana kendini bırak hızlı ve acısız olacak..

Tae Me = Bana biraz daha yaklaşırsan seni ... biraz duraklaýıp öldürürüm dedim..adam bu lafımı daha çekici bulmuştu ki üstüme çıkmaya başladı ona ne kadar vursam işlemiyordu..

Son sesimle çığlık attım.. Ama adam o sırada..

Tᴀᴇʜʏᴜɴɢ ɪʟᴇ ʜᴀʏᴀʟ ᴇᴛ /tamamlandı/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin