Bu hıkayeyı acayıp sevdıgım bır kanaldan aldım cok begendım ve o kanaldkı yazarın haberı var ızın verdıgıiçin teşekkürelr
Olamaz..bu gerçek değil..inanmıyorum..
Bir anda tae pis pis sırıtmaya başladı..
Etraftaki insanlar korkunç korkunç bakıp gülümsüyorlardı..Korkuyorum ~Tiz bir ses~Kulak tırmalıyordu..Diz çöküp kulaklarımı kapattım.Etraf sislenmeye başladı.Her yeri duman kapamıştı ve etrafımda ki insanlar bir anda kayboldu..
Sen ciddimisin..Hadi ama korkmaya başladım.Oyunun sırasımı~~Bunları dışımdan söyliyemiyorum~Terlemeye başlamıştım..Dumandan başka hiç birşey göremiyordum.Hiç bilmeden koşmaya başladım~Sadece kahkaha sesleri duyuyordum..Bir anda birşeye takılıp yere düştüm~Takıldığım yere bakınca bunun Tae olduğunu fark ettim..
Elinde bıcağın ne işi vardı ?Onu geçtim Neden yerde hareketsiz ve Kanlar içinde yatıyordu..Tae sarsmaya başladım..
Tae me=Tae~~Taehyung bana oyun oynama kalk ne olur korkmaya başladım..Tae korkuyorum bu bir oyunsa
Yeter ne olur..
Tae'nin yüzüne bakıp ona birşeyler söylüyordum,Ama dediklerimi duymuyordum..Elimde ıslak bir şey hissedince gözlerimi oraya doğru kaydırdım..T~Ta~Taeeeee!! Kanlı elleri ile elimi tutuyordu..Elimi ne kadar kendime çeksemde o daha çok sıkıyordu~Ve bu canımı yakıyordu.Allah kahretsin ona ne yaptım ben??Bu rüyaysa eğer artık uyanmak istiyorum..~Yoksa rüya'nın içine mi hapsoldum?Biri bana cevap versin..Tae elinde bıcağı avcunun içinde iyice kavradıktan sonra üstüme çıktı..~Ve yine pis pis sırıtmaya başladı..Bu delilik resmen beni öldürmeye çalışıyordu..Tae üzerimden itip tekrar koşmaya başladım..Bu sefer yoongiye çarptım..Bu aptal nerede kalmıştı..Sonunda bu kabustan kurtuldum derken yoongi beni boğmaya başladı..Nefes alamaz hale gelince.
Derin nefes alıp~~
Kendimi bıraktım..
Gözlerim kararmaya başladı..
Baştan aşağı her yerim terlemişti, yere düşmüştüm ,Nefes almakta zorlanıyordum ,Gözlerim dahi terlediği zor görebiliyordum..~Sesim deki titreşimi hissedebiliyordum..Beni tutan kişiye bakarak beni kurtar kelimsini söylüyordum ,ama beni duyup duymadığını bilmiyordum nede bana dediği kelimeleri duyabiliyordum..
Yoongi=Hassiktir! Fazla kaçtı galiba..
Gözlerim kapanmadan birinin buraya koşarak geldiğini fark ettim..Hızlı koşuyordu..Beni kucağına aldığı an ,Yine o kâbusumda ki gibi her yer karanlık olmuştu..
Gözlerimi hastene duvarlarının içinde açttım..Başımda tae vardı .Ellerini saçlarının arasına geçirmiş bir şeyler geveliyordu..Endişelendiği zaman böyle şeyler yapardı..Ellimi tae nin elinin üzerine kattığımda endişe ile ayağa kalkıp bana "iyimisin?"der gibi gözlerle baktı..O an gözümün önüne gelince
Tae me =Kurtar beni ,korkuyorum
Dedim tae sarılarak..
Tae bunun gerçek olmadığını söyledi..ve sakinleşmemi söyledi..
Ama kalp atışlarım hızlanmıştı ..Olaydan çok etkilenmiştim...
Tae nin kollarında çırpınmaya başlayınca tae dudaklarıma yapıştı..Bu beni sakinleştirmişti..
Beni öptükten sonra saçlarımı okşıyarak;
Tae =Canın yanmıyacak
Neyden bahsediyor ? Derken
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tᴀᴇʜʏᴜɴɢ ɪʟᴇ ʜᴀʏᴀʟ ᴇᴛ /tamamlandı/
Fanficduyar gıbıyım yazar yeter mk dedınız ama ne yapam bnjgnrşdo Bu hıkayeyı acayıp sevdıgım bır kanaldan aldım cok begendım ve o kanaldkı yazarın haberı var ızın verdıgıiçin teşekkürelr İyi Okumalar aşklar