Bu hıkayeyı acayıp sevdıgım bır kanaldan aldım cok begendım ve o kanaldkı yazarın haberı var ızın verdıgıiçin teşekkürelr
korkuyordum..Canın acimicak dedi ama o resmen derimi yüzdü..Elimdeki bandı çıkardı..
Tae me=Herşey bir oyundu dimi..Bana bunu niye yaptın tae..
Tae beni hayal kırıklığına uğratmıştı.Kimi zaman yapıştırıyorum hayallerimi~Hiçbir şey yapasım yok~Onlara göre kalp bir oyuncak..Varsayalım ki öyle sonuçta oda kırılıyor..~Tae sinirli sinirli bakerken bir anda bana sarıldı "Özür dilerim tae me "benden özür diledi.Bu erkekler ~~Dayanamadım sarılmasına karşılık verdim..Ona sarılmak gerçektende huzur veriyor insana..Verecek cevabın olmadığından kabulleniyorsun bir şeyleri umrumda değil dedikçe kabulleniyorsun..sorgulayan gözlerini yüzüne diktiklerinde kabulleniyorsun. Kabulleniyorsun işte..
Tae me=Birdaha tekrarlanırsa ne olursa olsun afetmem..
Tae =Ölsem bile mi ?
Tae geri itip yastıkla kafasına vurdup ellerimi bir birine kenetledim..Tae somurtarak "Canın dayak istiyorsa bunu zevkle yapabilirim taehyung !!"
Tae="Kızarken bile tatlı oluyorsun..~
Diz çöküp dudaklarını öne doğru büzdü.
~sırrın ne hanımefendi"
Tae nin burnunu baş ve işaret parmağımın arasında sıkıştırıp..
Tae me =Benin mi sırrım ne ?hımm benim sırrım yakışıklı birine aşık olmak ,o beni bu hale getirdi"
Tae =Kim bu yakışıklı çocuk..
Tae me=Bilmek istermisin gerçekten ?
Tae =Benim aşik olduğum hanımefendi nin kime aşık olduğunu bilmek isterim..
Gözlerim ile ayna'yı işaret edip bana getirmseni söyledim..Aynayı ona doğru tutup "Aşık olduğum odun~Sizin dilinzde yakışıklı adam bu~~"
Tae aynada kendini inceleme ye başladı..
Tae =Bu mu yakışıklı? *Şaşkın şaşkın bana bakmaya başladı* Elimden ayna'yı alıp yerine koyduktan sonra yanıma oturdu,Beni sarıp başımı omzuna yaslandırdı..
Tae=Ben daha yakışıklıyım ,hem o kim ki ~~O Yakışıklı kaybetti sen bana aitsin..ordaki yakışıklıya değil biliyorsun dimi??
Başımı omzundan kaldırıp tae'nin gözlerine bakmaya başladım
Tae me=O tipsiz dedin ama??şimdi de yakışıklı diyorsun ? Nankör..Kendine laf etiremiyorsun dimi kalın kafalı ..
Tae =Hey..benim kafam kalın değil..dudak büzdükten sonra dayanamayıp gülmeye başladım..
Tae~hehehhehe~
Tae=Öküzlüğüm nedense sadece seninle iken tutuyor..Bu koca öküzünün kalbi yine atıyor~Çok farklı~
Tae me=ee~bir öküzün kalbinden ne beklersin..
Tae =Tae me gülme...Gerçekten kalbim çok hızlı atıyor~Sıcak bastı ben hava almaya gidiyorum..
İşte tam zamanı..
Tae tam kalkarken sırtına atladım..Yanağına ufak bir öpücük kondurdum..
Tae me= uyy yanışları pembik pembik oldu~Yerim ben bunları..
Tae beni aşağı indirip yatağa uzandırdı ve belimin kenarlarına ellerini katıp gözlerini gözlerime kilitledi.. Ben ise dudaklarına ve yanaklarına bakıyordum..Bu sefer ben kızarmıştım..
Tae=Kızardın bakıyorum..
Gözlerinin içine bakarak..
Tae me=Bi~~~lerek yaptın dimi öküz..
Tae =Sende kalbimin böyle atmasına izin vermicektin..
Tae nin bu dediğine gıcık olmuştum..Yakasından tutup kendimce çektim tam öpcekken geriye itip ayağa kalktım..arkasına geçip yatağa oturmasını sağliyacaktım ki..
Tae nin üzerine düştüm ..Ne kadar istemsiz olsa da dudaklarından öpmüş oldum..Kalmak isterken Tae beni sarıp kendine bastırdı ve pis pis sırıtmaya başladı..Kendi tarafında dönüp sırıtımın yatağa dayanmasını sağladı..
Tae =Yani amacına git gide ulaşıyorsun az kaldı..Dikkat et..
Önüme gelen saçlarımı kulaklarımın arkasına alıp bana doğru yaklaşmaya başladı..Ve
{Sezon Finali }
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tᴀᴇʜʏᴜɴɢ ɪʟᴇ ʜᴀʏᴀʟ ᴇᴛ /tamamlandı/
Fanficduyar gıbıyım yazar yeter mk dedınız ama ne yapam bnjgnrşdo Bu hıkayeyı acayıp sevdıgım bır kanaldan aldım cok begendım ve o kanaldkı yazarın haberı var ızın verdıgıiçin teşekkürelr İyi Okumalar aşklar