Bu hıkayeyı acayıp sevdıgım bır kanaldan aldım cok begendım ve o kanaldkı yazarın haberı var ızın verdıgıiçin teşekkürelr
Bu çok utanç vericiydi.Tae dometes gibi kızarmış bana gülüyordu..Acınacak duruma gelmiştim ,ahh burdan bir an önce tüymem lazım.Yüzümü kapatıp ordan uzaklaşacaktım ki.. Tae yanıma gelip ~Beni iki duvar arasına aldı..
Kalp atışlarım hızlanmaya başlamıştı.
Bu ilk defa olmuyordu , ama daha çok duyur hale gelmişti..Tae çenemden tutup ~Gözlerime bakmaya başladı..
Tam bir şey söyliyecektim ki ..
O anda dudaklarıma yapıştı , ve beni kendine bastırdı..Gözlerim o an açık kalmıştı,Tae ağlıyordu..Onu daha önce hiç böyle görmemiştim. Bu çok garip..
Omuzlarından tutup geriye doğru ittim..
Gözlerine bakmak istedim ama ,ağlaması şiddetlendi ,Korkmaya başlamıştım.Tae kolumdan tutup kendine çekti. Sanki beni birdaha görmicekmiş gibi sımsıkı sarmaya başladı..Canım yanıyordu ama umrumda değildi ..Sarılması bana huzur veriyordu ..
Tae me=Tae iyi misin ?
Tae=*ağlayarak*iyi değilim tae me hemde hiç seni birdaha kaybetmekten çok korkuyorum..Beni anlıyorsun dimi
Tae me=bir daha kaybetmek ?? Tae ne saçmalıyorsun artık ağlama..Ne olursun bak bende Ağlicam yoksa..
Tae gözyaşlarını silip , elimi tuttu ..
Ve o hermzanki gülümsemesi ile bana bakarak..
Tae =Evet sen benimsin ve burdasın..
Şimdi kendimi çok güvende hissediyordum..
Artık tae benimle, hayalini kurduğum adam yanı başımda..
Tae me =Ee ne yapıyoruz..
Tae =Ne mi yapıyoruz..Hımm aslında aklıma çok güzel bir şey geldi..
Tae ne geldi yüz ifadesi ile ona bakmaya başladım..Gözlerim onun gözlerinde kaybolmuştu..Tae elimi bırakıp yere çömeldi..Omzunu göstererek "Bin"dedi..
Ben ne demek istediğini anlamaya çalışırken ayağa kalkıp..beni omzunda taşıdı...
Tae =Eğleniyoruz , Aģlamıyoruz , kimseye aldanmadan dans ediyoruz..
Tae me=Dans~~Ediyoruz?? Tae sen şakamsın ??
Tae=Hayır meleğim..Bugün herkese aşkımızı göstdrmek isitiyorum.. Tae 'nin meleğini ,onu deli gibi seven kızı göstermek istiyorum olamaz mı ??
Tae me =Aptalığını bile seviyorum..
Tae =Ben aptalmıyım..
Tae bunu derken beni aşağı indirdi..
Bir anda herkes etrafımzda daire oluşturdu..Neye uğradığımı şaşırmıştım ki o sırada
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tᴀᴇʜʏᴜɴɢ ɪʟᴇ ʜᴀʏᴀʟ ᴇᴛ /tamamlandı/
Fanficduyar gıbıyım yazar yeter mk dedınız ama ne yapam bnjgnrşdo Bu hıkayeyı acayıp sevdıgım bır kanaldan aldım cok begendım ve o kanaldkı yazarın haberı var ızın verdıgıiçin teşekkürelr İyi Okumalar aşklar