Part 6

1.1K 43 7
                                    

Bu hıkayeyı acayıp sevdıgım bır kanaldan aldım cok begendım ve o kanaldkı yazarın haberı var ızın verdıgıiçin teşekkürelr

Hatırlatma=Gözlerini kapatıp yorganın altına girmiştin...

O sırada tae banyonun kapısını açtı.Dayanamadım yine hafifçe yorganı kaldırıp alttan baktım..Beline havlu bağlamış, bir diğer havlu ile de ıslak saçlarını kurutuyordu.Ah tae sen bu kadar kaslımıydın lan ? O kazakların altına çöp adam gibi gözüküyordun biliyormusun ? Tabiki bilmiyorsun nerden bileceksin..Acaba senin kaslarını gören ilk kız ben miyim ..Farketim de ben sana aşık oldum..Baksana kalbime deli gibi atıyor..Ya yanaklarım ..onlara ne demeli .. al al oldu..Bunları bilmiyorsun dimi tae ..Ama sana olan duygularımı sen bana açana kadar gizlemeyi düşünuyorum..

Kendi kendime hayallere kapılmıştım ki ..Tae bir den yorganı açtı..Korkudan mı titremiştim o an daha demin kendimi tae nin büyüsüne kaptırmıştım..Şimdi niye kendimi çok halsiz hissediyorum ve titriyorum..Ne oluyor bana ? Bunlar ın hepsi aşktan mı ?

Tae=Tae me uyudun mu ?

Sadece mırıldanıyor ve titriyordum.

Ter içindeydim gözlerim bu yüzden bulanık görüyordu..

Tae elini anlıma katıp..

Tae =Kızım sen daha demin iyiydin birden ne oldu sana ateş gibi yanıyorsun deyip.Mutfaga koştu..

Bir kabın içine soğuk su ,sirke koydu elinde de bir bez vardı..Ateşimi ölçmek için bu sefer anlımdan öptü..

Tae =Yok yok senin ciddi ciddi ateşin var ..Tabi deliler gibi yağmurun altında kalırsan hastalanırsın be güzelim..

Tae Me =*içimden*Neee !! O bana şimdi güzelim mi dedi ? Tae bir kere ye bir kere öp vallaha göbek atacağım...

Anlıma sirkeli bez koydu..

Bu koku çok kötüydü tamı tamına yarım saattir anlımda zaten Tae bana bakmadan yorgun düşmüş ..ahh tae me acaba başını başka nasıl belaya sokabilirsin daha ??

Tam yataktan kalkacaktım ki tae kolumdan tutup kendine çekti ve beni sardı..

Tae=*Mırıldanarak* Hastasın sen nerye gidiyorsun bücürük.. deyip başını başımın üstüne kattı ve yatağa daha çok yerleşti..

Sakin olmak mı ? Hayır... kudurmak mı ? Hayır ..Ne yapacağım şimdi Tae böyle masum masum uyurken ve beni sararken gidecekmiydim ..Sabah beni yanlış anlar mı ?Neden aklımda bu kadar soru var..

Kendi kendime düşünürken tae başını yastığa kattı ve benim başımıda omzuna kattı..

Tae =Artık kendine soru üretmeyi bırak yat bir daha böylr bir anı asla bulamicaksın bücür..

Bücür lafından nefret ederim aslında ama o söyleyince sevmeye başladım nedense ♥️..

Ikimizde uyumuştuk..Bende onun kalp atış sesleri ile uyuya kalmıştım ..

Gözlerimi açtığımda...

Tᴀᴇʜʏᴜɴɢ ɪʟᴇ ʜᴀʏᴀʟ ᴇᴛ /tamamlandı/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin