Part 7

1.1K 46 6
                                    

Bu hıkayeyı acayıp sevdıgım bır kanaldan aldım cok begendım ve o kanaldkı yazarın haberı var ızın verdıgıiçin teşekkürelr

Hatırlatma=Gözlerini açtığında

Ah olamaz nerdeyim ben ..

Gözlerimi ovalıyarak doğruldum.

Oturur pozisyona geldim,yorganı istemsiz üzerime birazdaha çektim ve iki elime geriye atıp , boynumu çatlatım.

Tam ayağa kalkacaktım ki ,

Buranın tae evi olduğu aklıma geldi.

Kendimi yorganın içine geri gömdüm ve kendime küfür ederek yatakta tepinmeye başladım.Ama fazla sürmedi Tae yorganı üstümden çekti.

Tae=Artık kendini şekilden şekile sokup iğrenç şekillere bürünmen bittiyse kahvaltıya in derim.

Tae me=Dün hakkında hiç bir fikrim yok başım çatlıyacak dedim başımı tutarak

Hafiften başımı ovalamaya başladım üzerimde ki kokuyu alınca gözlerimi aniden açıtım,bu bu ahhh tae me dün tae nin verdiği kazağı hayla üzerinde mi kızım senin!! dün aramızda birşey olmadı dimi ..Ya ona bunu nasıl dicem nasıl sorulur ki oldu mu acaba ?

Tırnaklarımı ısırarak Tae masum gözler ile baktım ve beni anlamasını bekledim.

Tae derin bir nefes alıp sırıtmaya başladı.

Tae=Tae me sen bu haldeyken seni ciddiye alamıyorum

Yatağın üzerine çıktım ve aynadan kendime baktım.Arkama düşen saçlarımdan biraz öne doğru salıp üzerimi çırptım ve kazağın iki yanından tutup hafifçe açtım .Parmak uçalarıma yükseldim,sesimi biraz inceltip;

Tae me=Yo hayır gayet mükemmelim prensesler gibiyim ben bak şu halime dedim gururlu anne pozisyonunu alarak.

Tae kahkaha attı ve benim bacaklarımdan utup omzundan sarkıttı.

Aynadan kendi yansımamı görünce ellerim ile yüzümü kapattım,ayaklarımı çırpmaya başladım.

Tae me=Böyle öcüye benziyorum ama indir beni tae !

Tae=O yüz yıkanacak tae me !

Dedi beni aşağı indirirken

Tae me=Hayıy yıkanmicak uyucam ben dedim dudaklarımı büzerek..

Tae =Şu bebekliği bırakta yıka lanet yüzünü sinirlendirme beni !

bi an ciddileşip tae nin inadına gittim.

Tae me=Kolaysa yıkatır deyip yatağa doğru koşmaya başladım.

Ama belimden tutup geri dönderdi.

Tam musluğu açarken beni saran kolunu itip, yatağa koştum ve kendimi yorgana sardım.

Tae sinirli bir şekilde yanıma gelip yorganı üzerimden çekti ,yorganı üzerimden çekmesi ile benim ayağa kalkmam bir oldu.

Tae =Kızıyorum bak !

Elimde ki oyuncak kılıç tae yi işaret ettim.

Tae me=Ya yıkamıcam be adam a a ne inatçısın...

Tae =yıkamıyormusun sen şimdi o lanet yüzünü tae me !

Tae me=Yıkamıyorum kıtmısın anlasana !

Tae =Son kararın mı ?

Tae me=Son kararım hakim bey deyip siper alır gibi kendimi koruma amaçlı bir ayağımı öne katım,elimde ki kılıcı da ona doğru uzattım..

Tae =Sen kaşındın dedi ve boynunu çatlatıp arkasını döndü..

Tae me = Ha şöyle yola gel aslanım ya ne demek yüz yıkamak !

Kıcı yatağa bırakıp ,yataktan inmek için bir adım atacakken ;

Tae alltaki çarşafı çekti ve dengemi kaybedip tae nin üzerine düştüm.

Gözlerimi açtığımda tae ile göz göze geldik.Nefes alışverişmiź çok hızlandı.

Onun nefesi yüzüme vuruyordu.Bu huzur vericiydi..

Bir kaç saniye öyle kaldıktan sonra...

Tae =Şu lanet saçlarının uçları neden bu kadar sivri yüzümü gıdıklıyor..

Tae me=*boş boş yüzüne bakarak* Hı ?

Tae =Üzerimden kalkmayı ve şu lanet göz bebeklerini benim gözlerimden çekmeyi düşünüyormusun ..??

Tae me=Hah pardon !

Deyip hemen üzerinden kalktım rezil olmuştum kendimi ölü gibi hissediyorum..

Kızım çocuk seni sevmiyor işte ne diye o kadar bakıyorsun gözlerine o kadar ..

Yere çömelip tırnaklarımı ısırmaya başladım boş boş yere bakarken.

Ve bir an gözlerim ağzı deli gibi oynıyan tae değdi ..

Dediği şeyi duymuyordum sadece tamam demek ile geçindim ama fayda etmedi tae beni kucağina alıp lavaboya götürdü ve hemen önüne aldı.Tek eli ile bedenimi sarıp zorlada olsa yüzümü yıkadı..

Tae =Boş boş bakmayı kesermisin artık korkutuyorsun beni..

Tae me=Tamam ya üstümü değiştirmeliyim..

Tae =kıyafetlerin giyilmeye uygun değil tae me biliyorsun. Yatağın yanındaki çekmece de sana uygun birşeyler bulabilirsin kuzenimin eşyaları artık buraya gelmiyor,beğendini seç giy senin olsun ,ama ilk önce kahvaltı..Sonrada seni okuluna bırakırım

Tae me=O kadar karmaşık ve ikna edici cümle kuruyorsun ki tae insan nasıl red edeceğini bilemiyor helal.olsun ..

2 saat sonra

Tae nin dediği yerden kıyafetlerimi giydim ve Araba ile bekliyen tae nin yanına gittim..

Tᴀᴇʜʏᴜɴɢ ɪʟᴇ ʜᴀʏᴀʟ ᴇᴛ /tamamlandı/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin