Çizgi roman okurlarının sıkılabileceği bir bölüm çünkü bazı olayları direkt aktardım. Ama bir göz atın yine de.
***
Rogers elini sıkıntıyla alnına götürüp ona yaslanırken sıkıntılı ve sesli bir nefes verdi.
Dünyada ki değişimlere kendisinden çok daha iyi uyum sağlayan kadın bilgisayar ekranının önünde, odada usulca duyulan eski müziğin yanında hızlıca parmaklarını oynatarak klavye seslerinin yankılanmasını sağlıyordu.
''Politikanın sana uygun olmadığını bilerek adalet ve hukuk olayını sana verdim ve sen ofluyor musun?''
Toplu saçları ile rahat olduğu belli olan Lusera'ya mavi bakışlarını gönderirken elleriyle yüzünü yoklayıp önünde ki sayfalara baktı.
''Kabul etmeyecekler.''
Kadın gözlerini devirip bir zamanlar gözleri yenilenmeye ve geleceğe bakan adamı inceledi. Sıkıntı içinde olduğunu görmek için insanları anlamaya ya da onların hakkında tecrübe sahibi olmaya bile gerek yoktu.
''Kabul etmeyeceklerinden emin olduğun maddeleri koyarsan, ana hatları sağ kalır. O sırada küçük maddelerle uğraşıp büyük resmi göremezler. Saygı değer Tony Stark başka bir sorunla karşı karşıya olacağından ve yaptığımızı fark edecek tek kişi o olabileceğinden başarılı olacağız.''
Emin olmayan bakışlarla kadına baktığında bu sefer sıkıntılı bir nefes veren Sofia olmuştu.
''İşi III. Dünya Savaşına dönüştüremeyiz. Hayatımız boyunca suçlu olarak kalmaya devam edemeyiz. En sağlıklı yol bu.''
Verilen dövüşlerin bir sonu olmalıydı. Odada ki eski iki askerde bunun farkında olduğu gibi en büyük ve en zor savaşın henüz gelmediğini de biliyorlardı.
Sadece hazır olmaya çalışıyoruz.
Kayıt Yasası 'Registartion Bill' adında geçen tasarı Fantastic Four, Defenders, X-Men ve Avengers gibi dünyayı binlerce kere kurtaran özel kuruluşların ve onların yanı sıra tek başına savaşan Spider-Man ve Doctor Strange gibi kişilerin. Savaştan sonra hasarı üstlenme, gizli bir kimliğe sahip olmama ve en önemlisi artık devlete bağlı kuruluşlar olmalarını talep eden bir tasarıydı.
Üstelik bu tasarı bazı noktalarda haddini aşıp, herhangi bir şekilde eyleme geçmeyen mutantların veya herhangi bir şekilde kahramancılık oynayanların gizlenmeyi bırakmasını emrediyordu. Sebebi ise basitti; bazı insanlar onlara karşı tehdit oluşturabilecek olası kişileri bilmenin vatandaşlık hakkı olduğunu sanmalarındandı.
Sanki otobüste yanında oturanın kim olduğunu biliyorlarmış gibi.
Bir süre Beyaz Saray'ın Kahramanlar Komitesi tasarıyı tam anlamıyla oluşturmadan önce artık Demir Adam olmadığını altına çizerek belirten politika ve iş adamı Tony Stark ve çırağı halini almış Peter Parker ile medyaya açık olmayan görüşmeler yapmış, ileride olacaklar hakkında onu uyarmak ve ona haber vermek istemişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Mercy Of War | Marvel AU
Science Fictionİç savaş bir çok kişiyi darmadağın edecekti. Ama nasıl? *** Marvel Çizgi Romanları ile bağlantılıdır. *** ~Savaşın Merhameti~ Sinematik Evrenle oyuncu seçimleri dışında bir alakası yoktur. -Bazı bölümlerde -özellikle ilk bölümde- ağır bir anlatım o...