4.Bölüm

567 32 67
                                    

Yusuf'tan "Ertesi Gün"

Gece 2 de eve gelmiştim. Yahyalar erkenden uyuyorlardı.
Doğal olarak geldiğimde de uyunuş oluyorlardı. Hemen üstümü değişip kendimi yatağa attım ve sadece 4 saat uyumuştum. Yani saat şuanda 6.
Uykum açıldığı için aşağı indim. Fenx'e baktım o da uyuyordu. Bende bahçeyr çıkıp bir şezlonga uzandım. Tek kolumu başımın altına alıp gökyüzüne baktım. Hayat geldi o an aklıma.

Ben çıkmadan önce oturup dizi izlemiştik. Hemde şu vıcık vıcık dizilerden. O dizileri gördükçe midem bulanıyor.
Ama Hayat gözünü kırpmadan izliyordu.
Sonra sıkılıp koltukta uyuya kalmıştı yatağına götürüp saçlarından öpüp bende çıktım. İşte geldiğimde saat 2'ydi.

Bunları bir kenara bırakıp kalkıp telefonumu aldım. Hayat 9 kere aramıştı. Oturduğum yerde doğrulup Hayat'ı tekrar aradım. Çalıyordu ama açmıyordu.

Açana kadar aramaya devam ettim.
Sonunda açtı.

"Alo Hayat? Nedne ulaşamıyorum sana? Telefonunu neden duymuyorsun? İyi misin? 9 kere aramışsın?"

"Yusuf sakin olsana aq sosmdlsjxldm
duştaydım."

Derin bir oh çektşkten sonra konuşmaya devam ettim.

" Ya sen duşta yarım saat mi kalıyorsun?
Banyoyu mu yıkadın yoksa? "

"Of Yusuf manyak mısın *gülme sesleri*"

"Hayat gülme merak ettim seni."

Ben gülme dedikçe daha fazla kahkaha atıyordu. O kahkaha attıkça bende mal gibi gülümsüyordum.

"Tamam ben kapatıyorum Şeyda'ları ara bugün gidelim gezmeye"

"Tamamdır canımcım"

"Görüşürüz prensesim"

dedikten sonra kapattım.
Ve ibrahimi aradım.

"Alo İbo naber kardeşim"

"Bismillahirrahmanirrahim töbe haşa. Noluyor Yusuf kibarlaşmışsın sen?"

"İbo suratına sıçarım senin. O zaman kibarlığı görürsün."

"Tamam kral sakin. Ee sen ne diyecektin?"

"Dün gidemedik ya. Kafeye falan gidelim gezelim diye aradım."

"Tamam. Saat kaçta?"

" 3'te "

"tamam. her zamanki kafede dimi?"

"aynen."

"okkkkey bay bay"

"görüşürüz."

Hayat'tan

Yusuf'un son zamanlarda bana olan tavrı değişmişti. Ama iyi yönde. Zaten çok iyi davranıyordu ama şimdi kat kat artmıştı. Altı üstü bi telefonu duymadığım için evi yıkacaktı sanki. Ama hoşuma gitmiyor da değil :d

Şeydaları aradıktan sonra hazırlandım altıma dizimin biraz üstünde bir kot şort, üstüme de beyaz t-shirt giydim. Ve Yusuf'u aradım. Bir iki çalışta hemen açmıştı.

"Ooo Yusuf Bey çok hızlısınız."

Telefondan çok güzel bir kahkaha sesi yükselince bende gülümsedim.

"Alo Hayat? Orda mısın ?"

"Ha?... Şey evet burdayım. Şey için aramıştım ben seni.. Iııhm.. Neydi ya?
Heh dur hatırladım. Beni alabilir misin?
Tek gitmek istemiyorum -_-"

Hayat'ın Yusuf'uHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin