Maja szemszögeSam berobbant az ajtón,nagyon mérgesnek tűnt. Próbáltam kiskuyta szemekkel ránézni de amilyen kőszívű,semmi sem hatja meg. Közelebb lépett hozzám,szinte belemászott az arcomba.
-Most velem jössz.-szólalt meg halálosan nyugodt hangon. Megragadta a karom,számat letapasztotta. Próbáltam ellenkezni,de felesleges volt mert nem voltam olyan állapotba fizikailag. Kiráncigált az ajtón,egy hatalmas folyosón találtam magam. Mindenhol ajtókat láttam,biztos ott volt a többi lány. A folyosó végén lépcső vezetett le minket egy pinceszerűségbe. Hol van Zack vagy bárki más? Miért nem segít nekem senki? Itthagytak Sammel,és nagyon félek hogy mit fog csinálni. Kitudja mire képes ez a vadállat.A helyiség belülről hátborzongató. Pókháló mindenhol,arról meg már nem is beszélek hogy láttam olyan üvegeket amibe babakezek voltak,és szemgolyók. Bízom benne,hogy ezek nem igaziak,bár nem fűzök sok reményt hozzá. Sam egy ágyhoz vezetett,amihez két oldalt odabilincselte a kezem. Számról letépte a tapaszt,aztán elment valahova. Körülnéztem és elborzadva vettem tudomásul,hogy talán már itt a vég. Sam egy függöny mögött állt,nem láttam mit csinál. Mikor előjött valami tű volt a kezébe.
-Sam,ne csináld ezt-sikítottam fel,de ő csak jött egyre közelebb. Megragadta a vállam és beledöfte a tűt. Pár perc múlva csak a fáradtságot éreztem,nem tudtam nyitvatartani a szemem.Mikor felébredtem Sam mögöttem térdelt az ágyon.
Keze a nyakam körül. Hallom a kés élesítését. Érzem,hogy most megfogok halni,de nekem már úgyis mindegy.Minden remény elhalt bennem,úgyse szabadulok. Fogságban vagyok,és nem szabadulok élve.
Sam szemszöge
Majd' megszakad a szívem,hogy meg kell ölnöm Maját. Nem érdemli ezt. De mióta törődök én mások érzéseivel? Figyeltem szapora légzését,lecsukott szemét,mintha arra várna hogy véget vessek az életének.
-Mielőtt megölnél-törte meg a csendet Maja,próbált hátrafordulni hogy a szemembe nézhessen. Elengedtem a nyakát,nem ügyelve arra,hogy esetleg most el is szökhet. Nagy meglepetésemre azonban megfogta két kezével a karom. Érintése jól esett,bizsergett a bőröm.
-Azt azért megtudhatom,hogy mit ártottam neked? Nem szegtem meg semmilyen szabályt azt hiszem-suttogta a szavakat. Hirtelen összezavart kiváncsisága,nem tudtam megszólalni. Kihasználva zavarodottságomat hirtelen megcsókolt. Ez nem az a fajta csók ,amit akkor erőszakoltam ki belőle amikor megerőszakoltam. Sokkal több érzelem volt benne,úgy éreztem beleadott mindent. Nem tudtam ennek ellenállni,ledobtam az ágyról a kést,mire Maja ijedten összerezzent.
-Nyugi baba-mosolyogtam rá és megsímítottam puha arcát. Láttam rajta hogy valamit kérdezni akar,de szavát elállítottam egy csókkal. Egészen belemerültünk a csókolózásba, ő lefeküdt az ágyra magával húzva engem is. Elkezdtem levetkőztetni,szemébe most nem ijedtséget hanem izgatottságot láttam. Leoltottam az ágy melletti villanyt,és megtörtént az aminek történnie kellett.Zack szemszöge
Mi tart ilyen sokáig? Már lerágtam szinte az ujjaim a nagy idegesség miatt. Sam miután elviharzott nem tudtam hova készül. Felmentem a szobájába megbeszélni vele a dolgokat,de ehelyett üresen találtam a helyiséget. A fegyveres szekrény tárva nyitva,biztos elment megölni valakit. Magamban azért imádkoztam,hogy csak ne Maja legyen az, de hát persze hogy csak az ő ajtaja volt nyitva. Először kiakadtam,véget akartam vetni az életemnek,aztán átgondoltam és inkább lebeszéltem magam erről. Most viszont már kb. 2órája lent vannak a pincébe,és elképzelésem sincs hogy mit csinálhatnak. Kis gondolkozás után lementem a pincéhez,az volt a szerencse hogy nekem is megvolt ehhez a kulcsom. Beérve halk kuncogást hallottam,de nem is akárkiét...Maja nevetett.
Sam szemszöge
-Most ezt ügye nem mondod komolyan?-ordított egy ismerős hang. Hát persze hogy Zack volt az. Kellemes látványt adhatott neki mindkettőnk csupasz teste. Maja nagyon zavarba jött,rögtön a pólójáért nyúlt.
-Te itt kúrogatod azt a lányt,akit én szeretek?-üvöltött tovább, nyakán kirajzolódtak az erek. Rápillantottam az előbb említett lányra,aki szerintem sokkot kapott.
-Zack menj ki-ültem fel az ágyon,így farkasszemet nézve vele. Kezem ökölbe szorult,mert eszembe jutott,hogy valószínűleg nem csak velem érezte magát ilyen jól Maja. Felpattantam az ágyról,bevertem Zacknek egy akkorát,hogy leesett a padlóra. Maja sikított.
-Sam mit csinálsz??-térdelt oda felé és simogatta vérző orrát.-Te teljesen megőrültél?
Nem szóltam semmit csak kirángattam onnan. Hiába kérdezgette,hogy hova viszem nem válaszoltam. Betoltam az ajtómon,megpusziltam a homlokát.
-Mindjárt jövök-léptem ki az ajtón,a biztonság kedvéért ráfordítottam a zárat.
YOU ARE READING
Fogságban
Random"Keze a nyakam körül. Hallom a kés élesítését. Érzem,hogy most megfogok halni,de nekem már úgyis mindegy.Minden remény elhalt bennem,úgyse szabadulok. Fogságban vagyok,és nem szabadulok élve."