Sam szemszögeMaja hál' Istennek nem jött rá,hogy az anyja is fogságba esett,szerencsére tökéletesen tudok hazudni. Megnyugtattam,hogy az álma egy nagy hülyeség,de azért elég ijesztő hogy így akart neki üzenni az anyja,egy álmon keresztül. Még most is beleborzongok,ha eszembe jut mi történt akkor...
2 héttel ezelőtt
-Rohadt nagy baj van-nyitott be a szobámban Adam kopogás nélkül. Szúrós tekintettel néztem rá,ezért lehajtott fejjel beszélt.-Bejöhetek ügye?-kérdésére biccentettem,szóval leült az ágy szélére.
-Maja rájött,hogy itt van az anyja is-háttal álltam neki,de ezt hallva rögtön megfordultam.
-Hogy jött volna rá?-pillantásom a kis zárkára esett ahol megkötözve feküdt Maja anyja. Idegesen odaléptem,kinyitottam a szekrény ajtaját,a nő könnyes szemmel nézett rám. Szája le volt tapasztva,keze és lába megkötözve lógott. Kirángattam onnan,a földre zuhant. Szeme alatt sötét karikák húzódtak,látszott hogy már rég aludta ki magát igazán jól. Hosszú szőke,hullámos haja összekontyolva magasodott a feje tetején. Meg kell hagyni formás kis nő volt korához képest. Most mégse tudtam perverz dolgokra gondolni,fejemben csak az a gondolat cikázott,hogy Maja vajon honnan tudta meg a dolgokat.
Minden egy pofonnal kezdődött,aztán szokásomhoz híven nagyon eldurvultam.
Orrából ömlött a vér,szerintem el is törtem. Beszélni akart de mivel leragasztottam a száját nem tudott megszólalni. Már nyúltam volna a baseball ütőmért,hogy valami meggondolatlant tegyek,de egy rántást éreztem a vállamon. Megpördültem és Adammel találtam szembe magam. Nem is tudtam,hogy egész végig itt ácsorgott.
-Figyelj tesó,szerintem nem ő mondott bármit is-tördelte a kezét,szája megrándult.-Mikor bementem Majához,hogy megnézzem mi baja van ezt az egészet úgy mesélte hogy az álmából jött rá.
-Téged mégis mióta érdekel,hogy mi baja van?-léptem hozzá közelebb,ő védekezően feltartotta a kezét.
-Nyugodj le,nem akarok tőle semmit,de látom te is megragadtad a lényeget.-nevetett fel idegesen.-Csak annyi hogy szerintem már most elég jól megleckéztetted az anyját olyan dologért amit nem is csinált.
Ránéztem a földön remegő nőre,ahogy mindenhonnan folyik belőle a vér és értettem hogy mit akar mondani Sam. Ha nem akarom megölni,akkor most hagynom kell. Hajánál fogva beráncigáltam a helyére,hallottam ahogy sír.Napjainkban
Miután befejeztem a gondolkozást,felálltam és elindultam Maja szobája felé. Benyitottam hozzá,épp üres tekintettel bámult maga elé.
-Jó reggelt hercegnőm!-szóltam hozzá kedvesen,mire arca felragyogott. Nem voltam túl jó kedvembe,de rosszul éreztem magam amiatt hogy hazudtam neki,pedig másoknál könnyen ment. Maja mégis más,ő nagyon fontossá vállt.
-Hozhatok egy kis gofrit vagy esetleg palacsintát?-léptem hozzá közelebb.
Maja szexin megharapta szép ajkát,amitől rögtön felizgultam.
-Én inkább valami mást csinálnék ha elengednél-nézett rám pajkosan,kicsit rántott a bilincsbe láncolt kezén. Kioldoztam a kezét,magamhoz húztam. Gondolkozás nélkül nekem esett,pár pillanat múlva a pólóink már a földön hevertek. Vadul csókoltam,kicsit lejjebb is mentem,mire felnyögött. Nem tudtam hova tenni a viselkedését,de nagyon is tetszett. Keze már a nadrágomnál matatott,megsimította a kidomborodó férfiasságom. Kigombolta a nadrágom,kezébe vette én meg elégedetten dőltem hátra és élveztem a pillanatot.Pár órával később már a falnak döntve hátunkat ültünk,közben palacsintát ettünk. Maja mosolyogva a vállamra dőlt,és szuszogásából itélve el is aludt. Megsimítottam a fejét és azt kívántam bárcsak ilyen tökéletes lenne minden. Legbelül viszont tudtam,hogy Maja nemsokára jobban fog utálni mint valaha.
YOU ARE READING
Fogságban
Random"Keze a nyakam körül. Hallom a kés élesítését. Érzem,hogy most megfogok halni,de nekem már úgyis mindegy.Minden remény elhalt bennem,úgyse szabadulok. Fogságban vagyok,és nem szabadulok élve."