Yon

12.8K 143 54
                                    

Bu hikaye benim için bitmişti ama aklıma gelen şeyi yazmazsam rahat edemeyecektim. Umarım seversiniz. Oylarımız ve yorumlarımız neden bu kadar düşük kalmış hikayeyi sevmedik mi?

Veee, kendine güvenmeyen hemen hikayeyi kapatsın! Aşırı cinsellik uyarısı!

♪♪♪♪ Turn me on - Whip Culture

***

UYARI!!!
Tesadüfen geldiysen,
AŞIRI CİNSELLİK!
EŞCİNSEL İLİŞKİ!
GRUP SEX
+18

***

Yon
Ningyoo

Telefonuma gelen mesajla gülümsedim. Son zamanlarda kendi evimden çok komşularımın evinde vakit geçirmeye başlamıştım. Sabah erken saatlerde eve döndüğümde duş alıp hikayemi yazmaya devam ediyordum. Hayatımın renklenmesi hikayeme de yansımıştı. Hikaye kendi kendini yazmaya başlamıştı. Kendimi onlara ait hissetmeye başlamıştım. Doğruluğu sorgulanırdı ama umrumda değildi. Yaşamak istediğim şeyi, tüm bastırılmış duygularımı yaşamak istiyordum. Kai içimdeki gerçek ruhu salmıştı. Özgürdüm, her zamankinden daha özgür, özgüvenli ve mutlu hissediyordum.


Telefonuma bakıp gülümsemeye devam ettim.  Akşam yemeğini birlikte dışarıda yemiş, evlere çekilmiştik. Çünkü bana bir anda ilham gelmişti ve aklımdakileri hemen yazmak istiyordum. Aklımdaki şeyleri bilgisayara aktarmamla birlikte sanki beynimin içini okuyabiliyormuş gibi Kai'dan mesaj gelmesi tüylerimi diken diken etmişti. Tek bir fotoğraf tüm mesajı iletiyordu. Sözlere gerek yoktu. Fotoğraftaki yatağa baktım ve dudaklarım yana doğru kıvrıldı. Bilgisayarımı kapatıp hızlıca duşa girdim. Saçlarımı kurutmayacaktım çünkü birazdan terden sırılsıklam olacaktı. Bol siyah askılı atletimi, altına -iç çamaşırı giymeden- koyu gri eşofmanımı ve üzerime de siyah ceketimi giydim. İç çamaşırı giymemek Kai için güzel bir sürpriz olacaktı. Sert kumaş uzvuma dokunurken bile tahrik olmaya başlamıştım. Saçımı tarayıp ıslak tutamları elimle dağıttım ve üç fıs parfüm sıktım. Dudaklarımın üzerinden geçtiğim hafif pembe rujla birlikte az önce sevişmiş gibi gözüküyordum. Ya da az önce birisi dudaklarımı açlıkla öpmüş gibi gözüküyordum. Kıyafetim ve saçlarımla birlikte tahrik edici bir -doğal seksi dağınıklığa- kavuşmuştum.

(beş saniyeden fazla bakmayınız!!!)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(beş saniyeden fazla bakmayınız!!!)

Bir çığlık sesiyle ilk kez geldiğim bu eve sonrasında kaç kez geldiğimi hatırlamıyordum. Kyungsoo'nun başaşağı yattığı merdivenleri ve gözlerini açtığı anı asla unutmayacaktım. O an neredeyse ölecektim! Ama artık korkunç gelmiyordu. Gülümsedim ve kapıya vurdum. Kai benden daha dağınık görüntüsüyle kapıyı açmıştı. Yüzüne yan bir gülüş yerleştiğinde "neredeyse sensiz başlayacaktık!" demişti. "Bensiz başlamazsınız" dedim ve gözüne giren platin rengi saçlarını yavaşça geriye attım. Altında bol kahverengi kareli bir pantolon, üzerinde krem rengi, salaş, tiril tiril incecik bir gömlek vardı. Ayakları çıplaktı ve her zamanki gibi çıplak ayaklarıyla yerlere basıyordu.

Ichi, Ni, San ༒ SeKaiSooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin