do u know, what i like about you?

483 60 1
                                    

Navzdory všemu, se chvíle u ohně, které spolu oba rádi trávili, nezměnily, jen jich bylo méně. Začínalo totiž chladnout a občas spolu chodili do města, to také byly krásnè chvíle.

I když se se menší necítil mezi velkým množstvím lidí dobře, dokonale to zvládal a kdyby byl malé dítě, jistě by dostával odměnu jako byly bombóny, namísto toho dostával -dobrá, bombóny taky,- sladká obětí a polibky, které si nez ostychu bral od jeho většího společníka. On by mu za cokoliv dal i celý svět, pokud by na něj menší jen pomyslel, dal by cokoliv aby viděl u menšího úsměv.

Jednou nocí jako tato byla když spolu leželi v lese, oheň praskal a oni sledovali hvězdy, když jim padaly listy unavených stromů do obličeje. ,,Víš co na tobě mám rád?" porušil ticho zelenooký a menší na něj stočil usměvavý pohled.

,,Jak jsem malý." odpověděl jistě s úšklebk, starší se zasmál.

,,Dobře, to také, ale myslel jsem to, jak přemýšlíš, jak jsi vyspělý, přesto moje malé koťátko." menší se lehce začervenal a sklopil pohled k jejich nohám. ,,Jak jsi rozumný, mnohem víc než já, zároveň tak dětinský, i tak se tu se mnou válíš, i přes všechen rozum a čas, který jsi si prožil by tu jiní nebyli." zasmál se a vtiskl polibek na jeho červenající tvář.

,,Blbneš." zasmál se menší, aby uvolnil pro něj trapnou situaci a štouchl do staršího, který se na něj otočil.

,,Z jednoho malinkého chlapce." zašeptal mu do ucha starší a smál se dalšímu červenání na tváři druhého.

Fire /larry/Kde žijí příběhy. Začni objevovat