2.NJEŽNA RATNICA

360 32 4
                                    

Za moju larastronggirl 💪💗
I za A. Until we meet again. 🙏💙

"Ne znam tko je, nije se predstavila. Nikad je nisam vidjela u životu,ali znam da me je spasila. Od one zvijeri" - u policijskoj postaji je jedna uplašena djevojka odgovarala na bezbrojna pitanja.

"Rekla je da se zove Pravda(Justice). I ona to jest. Pretukla je ono smeće i zaprijetila mu da će se vratiti po njega ako ikad više naudi ijednoj djevojci. Žao mi je jedino što ga nije ubila" - djevojka se odlučno zagledala u dvojicu policajaca ispred sebe.

Kimnuli su glavama i pokazali joj na šalicu kave ispred nje, pa ustali.

Već su čuli ovu priču, dosta puta. Od raznih djevojaka, djece, starih i bolesnih ljudi. Pravda. Tajanstvena djevojka koja štiti slabije i nemoćne. Mnogo ih je spasila, od pokušaja silovanja, pljačke, ubojstva, fizičkog iživljavanja. Samo bi se pojavila, iz mraka, niotkuda i suprotstavila se gadu koji se spremao počiniti zločin. I pobrinula se da dugo vremena niti ne pomisli na bilo što osim kako naučiti koristiti osnovne životne funkcije poput služenja rukama i nogama i odlaska na wc. Nekad se radilo o jednom manijaku, nekad o dva ili tri. Svejedno ih je naučila lekciju.

Nikad nikoga nije ubila, samo teško ozlijedila. Pravda. Za slabije, za nemoćne, za one koji nemaju nikog da ih zaštiti.

Rijetki su je mogli opisati, nitko nije znao njeno pravo ime, odakle dolazi, gdje živi. Zašto radi to što radi.

Ljudi kojima je pomogla zvali su je Ratnica.Brza, hrabra, okretna, vješta s oružjem, odlična u borilačkim vještinama, okrutna prema zločincima. Ipak, bilo je nježnosti u njoj, nečeg izuzetno blagog, toplog, kad se ophodila s žrtvama nasilja, kad bi im pomagala da dođu doma ili u bolnicu. Razina sućuti i topao, blag način s kojim je postupala s njima su joj pribavili još jedan naziv - NJEŽNA RATNICA.

Uvijek bi nestala prije dolaska policije i nikad nisu uspjeli razgovarati s njom. Kako je vrijeme prolazilo, gubili su nadu da će je ikad pronaći, a potajno, između sebe, nadali su se da i neće. Čistila je ulice od ljudskog šljama, štitila nedužne, zapravo radila njihov posao.

Ljudi kojima je pomogla, nadali su se da je na sigurnom. Bili su joj zahvalni. Molili za nju, da je Bog čuva. Nikada je više ne bi vidjeli, ali su govorili da imaju osjećaj da je tu. Pazi na njih.
I bili su u pravu.

💪💪💪💪💪💗💗💗💗💗

Anja, nadam se da će ti se sviđati priča. Sljedeći nastavak ide sutra, nadam se i iz Njezine (Pravdine) perspektive.

larastronggirl 💞💞💞💞

NJEŽNA RATNICAWhere stories live. Discover now