10. RIJEČI

188 25 4
                                    

Najviše kaže onaj koji je upotrijebio najmanje riječi . ❤️ ❤️ ❤️

Otvorila je oči, po prvi put nakon toliko vremena, ne osjećajući umor. Ni tugu, ni strah. Spavala je dobro, osjećala se odmorno, snažno,zdravo.

Pa,skoro zdravo, na što je podsjeti tupa bol u ruci, iako mnogo slabija nego prethodnih dana. Oporavlja se.

Vrata sobe se lagano otvore, a visoka muška prilika proviri u sobu. Osmijeh koji mu se ocrtao na licu, kad je pogled ukrstio s njenim, rekao je sve.

"Dobro jutro. Gladna?" - na te riječi njen želudac odgovori umjesto nje, poprilično glasno, na što oboje prasnu u smijeh.

Nekoliko trenutaka kasnije, sjedili su za stolom u maloj kuhinji i jeli, ona je zapravo doslovno proždirala hranu, toliko je bila gladna.

"Isuse Mellie, uspori. Ima toga još, nije nestašica, napravit ću ti još." - smijao se, međutim, kad je vidio kako se trgnula, osmijeh mu je isčezao s usana i zabrinuto ju je pogledao.

"Nešto sam pogrešno rekao?" - u glasu mu je osjetila napetost, na što se osmjehnula i odmahnula glavom, ali je u njenim očima prepoznao tugu.

"Ne, nisi ništa rekao. Samo... Richie me je uvijek zezao kako jedem kao da je nestašica hrane..." - spustila je glavu, a onda osjetila dodir tople, a opet čvrste muške ruke na svojoj.

"Oprosti, nisam te htio rastužiti.... Želiš li... Hmmm... Razgovarati? O njemu? - osjetila je kako je progutao knedlu u grlu.

" Ne moramo ako ne želiš. Razgovarati, mislim. Možemo jesti u tišini. "-na ton njegova glasa, tako pun topline i brige za nju, podigla je glavu i nasmiješila se.

"Ne, u redu je. Želim razgovarati. O njemu. S tobom." - sive i plave oči su se gledale, nekoliko trenutaka vodeći svoj vlastiti razgovor bez riječi, nakon čega je ona, iznenađujući samu sebe, svoju drugu ruku stavila na njegovu i blago je stisnula, tražeći potporu.

Zaštitu. Iako, znala je da to ima. Od prvog trenutka, sa Maxom je bila sigurna. On ju je štitio, njeno tijelo, vidao joj rane, brinuo o njoj. A bila je svjesna, sada, da je liječio i njenu ranjenu dušu, od samog početka.

Za Anju, nježnu ratnicu❤️❤️❤️
larastronggirl ❤️❤️❤️

Hvala vam svima, koji ste čitali i čitate ovu priču. Dugo me nije bilo, ali se vraćam pisanju nastavka. Max i Mellie su mi zaista prirasli srcu. Sljedeći nastavak ide također danas, nisam sigurna kada, nosi naslov RICHIE. ❤️ ❤️ ❤️ ❤️

NJEŽNA RATNICAWhere stories live. Discover now