Za larastronggirl jednu snažnu curu
Za mene samu, kakva sam nekad bila
Za sve cure koje nose zidove u sebiProbudila se pred zoru, drhteći. Naglo se uspravi u sjedeći položaj, pogled upravi oko sebe, a zatim na mramornu ploču. Spusti ruku na slova i nježno ih pomiluje prstima.
Sanjala ga je. Opet. Bio je s njom, smijali su se, kao nekada, svijet je bio opet lijepo mjesto. Richie....
"Znaš, nije sigurno. Zapravo je vrlo opasno. Biti sama na groblju.U ovo doba noći " - trgne je glas iza njenih leđa.
Na trenutak se sledila, a onda su joj se ramena opustila.
"-Mrtvi su puno bolje društvo od živih. Dosad ste to trebali shvatiti, detektive Dawson"-.
Okrenula se prema visokom, prosijedom, privlačnom muškarcu pokraj sebe. Iznenađeni izraz na njegovu licu joj izmami osmijeh.
"Znaš tko sam? Mislio sam da sam neprimjetan. Do vraga, moram poraditi na svojim vještinama praćenja, izgleda da sam zahrđao." -
Obukla je jaknu i uzela ruksak te stala pred njega, izazovno ga pogledavši ravno u oči. Bio je skoro za dvije glave viši od nje, ali je svejedno osjećao kao da je u prisutnosti autoriteta.
" Pratite me već dva tjedna. Niste loši, jedva sam vas uočila. A sad me ispričajte, imam posla." - prošla je pored njega, a on je ostao zbunjeno gledati za njom na trenutak, a onda se pribrao i požurio za njom.
"Znaš, radiš prokleto dobar posao. Uklanjaš smeće sa ulica grada. Znaš kako te zovu? Pravda(Justice). Ljudi kojima si pomogla, zovu te još i Nježna Ratnica. Ali, nitko ne zna tvoje pravo ime." - borio se da održi korak s njom, stigli su do izlaza sa groblja.
Prošli su kroz velika teška vrata i na ulici, zastali.
" Tu informaciju ne namjeravam podijeliti s vama, detektive. Morat ćete se potruditi sami je saznati. A sad vas moram napustiti. "-naklonila se elegantnim, a ipak podrugljivim naklonom i prije nego što se snašao, nestala među ulicama.
Bože, pomisli. Kakva djevojka. Digla je zid, neprobojan bedem oko sebe. Prati je već dva tjedna, a ništa nije uspio saznati o njoj. Par puta je iz sjene prisustvovao njenu obračunu sa ološem, bio spreman da joj pomogne, ali nije joj trebala ničija pomoć.
Tko je ona? Saznati će, pa bilo mu to posljednje u životu. Kakvu tajnu krije, zašto radi to što radi. Što se krije iza tih zidova?
YOU ARE READING
NJEŽNA RATNICA
ActionOna je ratnica. Borac za pravdu, tajanstvena kao noć što se spušta. Brani slabije, povrijeđene i one koji nemaju nikog da ih zaštiti. Nitko ne zna njeno pravo ime, njenu tajnu, rijetki znaju kako izgleda.