4. Kapitola

281 17 2
                                    

,,Kvůli tobě jsem se rozhodl zůstat. Nechci tě ztratit. Teď si jediný, na kom mi záleží. Udělám pro tebe cokoliv. A proto zůstávám. Ty jsi to, proč tu jsem. Jiný důvod to nikdy nemělo. A nevím, co jsem čekal za tvojí reakcí. Asi jsem čekal, že se s tím smíříš a že mě necháš odejít. Byla to blbý si myslet toto. Ale nelituji toho, že jsem tu a s tebou.''řeknu a políbím ho. V životě jsem nikdy nevyjadřoval lásku tímto stylem. No vlastně vůbec. ,, Ale musí to mít nějaká pravidla. Nikomu o mě nesmíš říct a nikdo mě nesmí vidět.'' řeknu a on kývne na souhlas.

Byl jsem šťastný, že s ním prožiji celý zbytek života. Nevýhoda je, že se nemůžu stýkat s okolním světem. No a dneska jsme si s Tonym udělali hezký den. Až do večera jsme tam byli. S ním ten čas tak rychle utíká. Bez něho bych se asi dneska v mé přítomnosti zhroutil. Těžce. Ale nad tím teď už nemyslím. Teď žiji touto současností. Dneska jsem si všechny své věci vzal do Tonyho no teď naší ložnice.

Štít a oblek jsem schoval dozadu do skříně a před to jsem dal další věci. Tony dole zkoušel oblek. Podle toho jak mi to popisoval, tak zatím radši ani nevzlétl. Prý na létací zkoušku potřebuje víc času. No pak jsme se koukali na film. Já jsem usnul v polovině filmu Tonymu na rameni, takže jsem neviděl moc.

Další den . . .

Ráno jsem se probudil s obrovskou bolestí břicha. S velkou bolestí břicha. A když myslím VELKOU, tak velkou. V tu chvíli jsem si myslela, že je to tou pizzou ze včerejší noci, co jsme jedli ještě před filmem. Tu bolest jsem nevydržel a rovnou jsem běžel na záchod. Tímto během a rychlým sáhnutím na kliku od koupelny jsem probudil Tonyho, který se vylekal. Já jsem jenom běžel k záchodové míse, a tam jsem vyzvracel celou včerejší večeři. Seděl jsem u záchodu a pořád mi bylo strašně zle, jak nikdy jindy.

,, Jsi v pořádku Stevie?'' zeptal se mě Tony a potom co otevřel pootevřené dveře se zhrozil a šel rychlým krokem přímo ke mě. Já jsem byl mimo a bylo mi strašně zle. Hrozně moc zle. Tony mi pomohl vstát. Při prvním kroku jsem dostal strašnou křeč do břicha. Bylo to strašné. Tony mi ještě pomohl lehnout si. Jak jsem si lehl bylo mi líp, ale furt jsem tu bolest cítil. Jenom trochu.

Šel jsem zpět do koupelny a tam jsem se zase vyzvracel i když jsem neměl co. Pomalu jsem potom vstal a a šel jsem zpátky do pokoje si lehnout. Jak jsem si sedl a zadýchaný Tony vešel do pokoje ze skleničkou vody. Podal mi ji a já se napil. Už jsem byl v pohodě. Přestalo to tak moc bolet, ale sem tam to zabolí.

,, V pohodě?'' zeptá se mě Tony znovu a já jenom na souhlas přikývnu a znovu se napiju vody. Chtěl jsem vstanou, ale Tony mi to nedovolil. Řekl mi, že si musím odpočinout a cokoliv, co budu chtít tak on to zařídí. Bylo to strašně milé. ,, Já to zvládnu Tony'' řekl jsem a vstal jsem. Tonymu se to moc líbilo, ale respektoval mé rozhodnutí. Sešel jsem pomalu schody. Každý schod bolest břicha zvětšoval.

 Dole jsem si oddychl a bolest zase ustoupila. Šel jsem do kuchyně a přímo jsem si to namířil ke kuchyňské lince s chutí, si nalít colu z lednice. Jenže mě vzala zase křeč do břicha. Chvíli jsem se opíral o kuchyňskou linku, než křeč přestala. Vzal jsem si skleničku a nalil jsem si studenou colu z ledničku.

Pak dolů přišel i Tony, který mě potom začal objímat zezadu. Jeho silné paže se obmotaly kolem mého pasu. Bylo to příjemné. I když mi bylo sice furt zle, tohle mi to zpříjemňovalo. Najednou mě zase vzala křeč a musel jsem co nejrychleji na záchod. Zas a znova jsem zvracel, ale proč. Tony běžel za mnou s vystrašeným výrazem. Byl jsem na dně. Už jsem to nezvládal. Začala jsem tam brečet. Nebylo mi dobře, furt. 

,, To bude dobrý'' říkal mi Tony dokola. Tekli mi studené slzy z očí. Potom mě napadlo, proč to tak je. Ale nechtěl jsem tomu věřit. Nebylo to možné. Aspoň jsem si to myslel. Radši jsem ten nápad zahodil, i když bych neměl. V tu chvíli jsme s Tonym měli stejný vystrašený obličej. Oba jsme mysleli, na to nejhorší - těhotenství. Oba jsme to řekli najednou. Potom jsme šli po schodech nahoru do ložnice.

Tam si Tony sedl nervózně na postel a já jsem šel do koupelny. Tam jsem ze skříňky vytáhl těhotenský test a udělal jsem si ho. Nepochopil jsem, proč tu ten test má. Asi kdyby náhodou. Normálně jsem se zděsil. Na těhotenském testu byli 2 čárky. Z radosti a trochu zděšení jsem vykřikl. V tu chvíli do koupelny vešel Tony s výrazem - tak co? Ukázal jsem mu těhotenský test a oba jsme se radovali. 

Brown-Eyed Soul |CZ STONY FANFICTION|Kde žijí příběhy. Začni objevovat