7. Kapitola

297 13 2
                                    

Dneska už sedíme v Stark Industries soukromém letadle, který nás veze do Itálii do Benátek. Tony zařídil takovou malou dovolenou na tři dny. Zatím mi tají, co tam budeme dělat, ale já si počkám. Tony bude mít určitě něco speciálního. Břicho mám už jako balón. Je to už i fyzicky náročné. Bolení zad, nateklé kotníky atd. Je toho hodně. Malá se furt hýbe a kope. Je hodně aktivní. Hlavně v noci. Jo a ano, bude to holka. Kate. Momentálně jsem na začátku 9 měsíci.

Za chvíli jsme přistáli v Benátkách. Vzali jsme si kufry a šli do Tonyho bytu tady. Toto jsem zjistil teprve před pár dny. Okolí tady je nádherné. Všude voda a na ní gondoly. Na gondole jsem vždy chtěl jet. Takový malý sen Steva Rogerse. Tony má zřejmě všechno nachystané. Ale tuhle dovolenou udělal spíš spontálně. No je to zvlaštní. 

Prvně jsme dali kufry s věcmi na byt a pak jsme vyšli ven po obhlídce po Benátkách. Prvně jsme šli na náměstí sv. Marka, a pak jsme šli do baziliky sv. Marka na tomto náměstí, potom jsme přešli most Rialto a nakonec jsme  na Canal Grande, kde jsme nastoupily na gondolu, která nás dovedla zpět k bytu. Tony gondoláři za nádhernou cestu kanálem zaplatil a my jsme šli přímo do bytu. 

Ten byl ve třetím patře. Měl přenádherný balkón a samo o sobě ten byt byl nádherný. Malý a útulný. S Tonym jsme se převlékli do jiného oblečení, protože tady bylo docela horko, tak aby jsme nevypadali na té večeři jako někdo nevychovaný. Tony totiž objednal luxusní večeři v luxusní restauraci. A tak jsme vyšli na cestu k restauraci.

U ní jsme byli za necelých pět minut. Ta měla o patro výš balkón plný stolů se židlemi. A tam jsme taky večeřeli. Na našem stolu byl lísteček s časem a hezký nápisem 𝒯𝑜𝓃𝓎 𝒮𝓉𝒶𝓇𝓀. Byl to obdélníkový stůl a na každé straně naproti sobě stáli dvě židle. Stůl stojí hned na okraji balkónu, kde jsou i květináče s květinami. Květiny jsou i v bílé váze uprostřed stolu. 

Tony šel na záchod a pak se vrátil a s ním přišel i číšník s jídlem, které Tony objednal přes mobil, když jsme byli na odchodu sem. Byli to moje oblíbené těstoviny s mořskými plody. Tony ví, že toto jídlo fakt miluju. Víc jak jeho ale ne. Za chvíli číšník přinesl i šampaňské. S Tonym jsme si přiťukli na svou první společnou dovolenou.

Při prvním loku jsem ucítil v ústech něco, co v tom šampaňském určitě nemá být. Věc jsem z úst vyjmul a v tu chvíli jsem byl v úžasu. V šampaňském byl krásný stříbrný zásnubní prstýnek. V tu chvíli jsem se podíval na usmívajícího Tonyho, který se postavil a klekl si vedle mě se slovy: ,, Steve Rogersi vezmeš si mě?'' mé příjmení řekl méně zřetelně. V očích jsem měl slzy štěstí. ,, Ano'' řeknu, vstanu a obejmu ho. ,, Moc tě miluju.'' zašeptám Tonymu do ucha a políbím ho. Ostatní v místnosti jásali a tleskali z naší radostí.

Za chvíli se atmosféra uklidnila a my začali jíst večeři. Pak jsme dostali oba dezert s přáním k zásnubám. No bylo to nádherné. Byl to ten nejkrásnější den mého života. Zásnubní prsten jsem měl na levém ukazováčku. Tony měl celou dobu úsměv na tváři. Po dezertu Tony zaplatil a my šli zpět do bytu. Už zapadalo slunce a v některých ulicích byla už tma. 

Za chvíli jsme byli v bytě a rovnou jsme šli do ložnice se umýt a spát. Já už byl docela dost unaven a tak jsem si sprchu nechal na ráno. Lehl jsem si a vedle mě si lehl Tony. Za chvíli jsem ucítil bolest v břichu. Kate kopala a vypadalo to zvláštně. Šlo vidět jak kope tou nožičkou. Bylo to roztomilé a ještě roztomilejší bylo, jak si to Tony prohlížet. Za chvíli Kate přestala a tak jsme šli spát.

Přemýšlel jsem, jak bych chtěl svatbu. Asi bych ji chtěl u nás doma na zahradě. Možná u bazénu a nebo na druhé zahradě, na které je obří prázdný prostor, na kterém je možná tak 5 palem. Tam by to bylo fakt super. Jenže by tam nemohl nikdo být. Jelikož v tuto dobu existuje moje minulé tak budeme muset všem vysvětlit, že to jako nejsem já, že jsem jenom Stevu Rogersovi. No bude to ještě zábava.

Doufám, že se vám kapitola líbí. Podle mě budou ještě dvě kapitoly. Ale nebojte. Bude pokračování s 16letou Kate. ; )

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 17, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Brown-Eyed Soul |CZ STONY FANFICTION|Kde žijí příběhy. Začni objevovat