11

4.3K 251 31
                                    

Levi se zaraženě díval na svou matku , která vypadala že se za chvíli zhroutí.
,, Tohle mi vysvětli Levi!" Zvýšila hlas matka dvou svých ratolestí, které se k sobě nahými těly tiskly.
,, Vysvětlím ti to , ale můžeš mě nechat se alespoň obléknout? " Zavrčel nepříjemně Levi. Zavřely se dveře. Levi opatrně položil svého bratra na postel a sám se zvedl. Vzal si oblečení , které si následně oblíkl a vypařil se z pokoje do kuchyně.
V kuchyni stála Leviho matka a podupávala nohou do země. Když spatřila Leviho opřela se o linku.
,,Co mi k tomu řekneš Levi?! Vždyť jste bratři! " Levi protočil očima.
,, Než začneš znovu vyšilovat , uvědom si že je za měsíc dospělý . A to že jsme bratři skoro nic neznamená. Nebudu ti tu nalhávat že to byla jen slabá chvilka. Oba dva jsme to potřebovali" Leviho matka si povzdechla. Chytila se za spánky a promnula je.
,, Mám vás oba dva ráda Levi.... Ale tohle je špatné. Je to zakázané. Ale jestli vám to tak vyhovuje .. Ale dám vám určité pravidla! Při návštěvě se budete chovat jako bratři..doma už si potom dělejte co chcete , ale nelezte mi na oči" ukončila svůj monolog Leviho matka. Levi se s nezájmem koukal na svou matku. Potom odešel zpátky do svého pokoje. Lehl si k hnědovláskovi a přes jeho pás přehodil ruku. Zabořil nos do ohbí Erenova krku.
,,Je t'aime Eri" zamumlal černovlásk do Erenova krku




,,Ich liebe dich Levi..."

Only Brothers? (ERERI)Kde žijí příběhy. Začni objevovat