Leviho probudil pohyb vedle sebe. Otevřel oči a naskytl se mu pohled na úžasnou podívanou. Eren , který se snaží zvednout. Musel se sám pro sebe ušklíbnout. Eren zaznamenal na sobě pohled a koukl na Leviho , propálil černovláska pohybem a svalil se zpátky do peřin. Levi po delší době vstal . Hnědovláska vyzvedl do náručí a zanesl ho do koupelny. Tam i přes Erenovy protesty ho vykoupal. Při oblékání byl Eren ztracený. Nemohl se ani pořádně ohnout bez syknutí. Měl ještě nějakou hrdost , aby nemusel volat Leviho a nechal si jen boxerky a delší tričko.
Naskytl se mu další problém. Schody. Hnědovlásek na první schodu spadl na zadek. Domem se ozvalo bolestivé zakňourání . Levi s chladným výrazem podešel k Erenovi.
,,Že by princezna potřebovala pomoct?" Eren propálil hnědovláska pohledem.
,, Ta princezna ti za chvilku nakope zadek" odsekl Eren. Levi vyzvedl hnědovláska do náručí a sešel s ním schody.
Od dvou chlapců rodiče je pozorovaly z poza kuchyňského stolu. Levi se posadil s Erenem na klíně za kuchyňský stůl a hladil hnědovláska po stehně .
,, Takže kluci.." odmlčel otec dvou chlapců.
,,Co mi k tomu řeknete?" Hnědovlásek zvedl pohled k svému otci. Styděl se za sebe , že se vyspal z vlastním bratrem. Neměl se k mluvě , tak promluvil černovlásek.
,, Nebudu ti tu nalhávat že se to stalo omylem. O mé orientaci si dobře věděl , ale nechtěl sis to přiznat. A Eren mě zaujal co víc ti k tomu mám říct" propálil svého otce pohledem.
,,Co mi k tomu řekneš ty Erene?" Erenův otec měl přísný podtón hlasu až se Erenovi udělalo špatně.
,, Nevím co ti k tomu mám říct.." zašeptal hnědovlásek.,,Tak tedy...."
ČTEŠ
Only Brothers? (ERERI)
RandomEren je 17- letý chlapec , který žije se svou matkou. Jednoho dne se Erenova matka začne scházet znovu s Erenovým otcem , ale Erenův otec nebude jediný kdo bude obývat rodinný dům. ⚠ V příběhu se nevyskytují čárky ⚠