Eren zamžoural očima a zívl. Ostré paprsky slunce ho dráždily do očí. Rozhlédl se po pokoji. Nevzpomínal si že by ho uklízel , ale byl rád že mu někdo ušetřil práci. Zavřel oči a pomalu se propadal do říše snů . Usl by , kdyby nějaký tvor neroztáhl závěsy a pronikavé sluneční paprsky by nepronikly do pokoje. Hnědovlásek vydal zvuk raněného zvířete a schoval hlavu pod peřinou , však i ta peřina byla z něj strhnuta .
,,Co chc- " Eren se prudce zvedl . Litoval svého rozhodnutí, neboť se mu zatočila hlava a padl zpátky.
,, Snídaně spratku. A máš si vzít léky" Černovlásek se s ním nepáral. Cítil se jako rodič tohoto hnědovlasého stvoření.
,,Mi se nechce" zamručel hnědovlásek a schoulil se do klubíčka , aby si udržel teplo. Pod sebou ucítil cizí ruce, které ho vyzvedly a unášely pryč. Hnědovlásek se chvíli vzpíral , ale když ucítil parfém svého únosce , zabořilovláskovi hrudi.,, Ještě není vzhůru?" Ozval se ženský hlas . Eren byl následně probuzen nepříjemným štípnutím do tváře. Nesouhlasně se zavrtěl a dál vdechoval vůni. Hnědovláskův otec zacinkal vidličkou o talíř. V tom otevřel Eren oči a koukl na snídani , která se skládala z palačinek a džusu. Vysoukal se z Leviho náručí a usedl za stůl. Natáhl se po snídani.
To byla Erenova typická věc. Vstávat pozdě a potom mít hned snídani a oběd po sobě , ale tentokrát si bude muset zvyknout na jiný režim.
,,Jakou školu studuješ Erene?" Optal se hnědovláskův otec. Eren spolkl sousto , které měl v ústech.
,, Policejní střední" odpověděl hnědovlásek a napil se džusu.
,,To je mi náhoda! Levi také" usmál se muž s brýlemi. Eren málem vyprskl džus který měl v ústech. Levi a studovat policejní střední? Tohle bylo pro Erena stejně nemožné jako že bude umět slon skákat.
,,Je ve třídě nejlepší student" Eren se ušklíbl. V hlavě se mu zrodil plán. Nebylo možné. Nemohlo být možné aby byl Levi nejlepší. Tak si to Eren alespoň myslel.Po snídani se Eren odebral do svého pokoje , když otevřel dveře naskytl se mu pohled na černovláska bez trička. Už věděl proč byl Levi nejlepší ze třídy. Jak to alespoň tvrdil jeho otec. Sjel pohledem na vypracované bříško po kterém by prahla nejen dívka , ale i málokterý muž.
,, Líbí se ti výhled?" Optal se chladně černovlásek. Eren zavrtěl hlavou a koukl na černovláska. Krev se mu nahrnula do tváří , ale jen kdyby jen do tváří.
,,Jdu si jen pro pár věcí.." zamumlal hnědovlásek a vzal si ze stolu ostnatý obojek , který si nasadil. Dostal ho od svého prvního přítele , neměl v úmyslu ho vyhodit.
Hnědovlásek nestihl zareagovat a už byl uvězněný mezi dvouma silnýma pažema.
,, C-co.." nestihl doříct . Levi mu skočil do řeči.
,, Vypadáš jako poslušný uke" možná se to Erenovi zdálo , ale dál by krk za to že se v koutku Leviho úst mihl úsměv. Přivlekl prst skrze obojek a přitáhl si hnědovláska k sobě. Prohlížel si ho v obličeji.
,,Panic"
ČTEŠ
Only Brothers? (ERERI)
De TodoEren je 17- letý chlapec , který žije se svou matkou. Jednoho dne se Erenova matka začne scházet znovu s Erenovým otcem , ale Erenův otec nebude jediný kdo bude obývat rodinný dům. ⚠ V příběhu se nevyskytují čárky ⚠