26

2.5K 195 17
                                    

Hnědovlásek koukl na svého bratra. Hned odvrátil pohled a utíral si zběsile slzy. V téhle činnosti ho zastavila cizí ruka. Leviho ruka.
,,E-Erene tak já půjdu... měj se" s těmito slovy se blonďáček vypařil z domu.
,, Podívej se na mě " pronesl černovlásek klidně až z toho přejel mráz po zádech. Hnědovlásek sklopil víc hlavu. Přes prameny vlasů nešlo Erenovi vidět do těch nádherných zelených očí.
,,Erene podívej se na mě " tentokrát to znělo jako rozkaz , který vám dává na výběr z dvou možností. Buď ho splníte a přežijete , nebo zemřete.
Když už nezvedl hnědovlásek podruhé hlavu . Levi jej hrubě chytil za bradu a natočil si ho tváří tvář. Eren nasadil pohled , který jasně zdůrazňoval že se sebou nenechá jen tak zametat.
,, Pověz Erene. Co jsem ti říkal?" Levi propaloval hnědovláska pohledem. Trhl hlavou aby se dostal ze sevření ruky , která svírala jeho bradu . Ale Leviho stiskl ještě zesílil.
,, Že tu pro mě nebudeš pokud .." zahuhlal hnědovlásek.
,,Pokud?" Přitáhl si Erenovu tvář blíž k té své. Hnědovlásek přestal odpovídat. Následně koukl na zem.
,, Odpověz a koukej mi do očí když s tebou mluvím" sykl Levi.
,,Pokud odejdu za Jeanem.."  Eren vzlykl.
Levi si přitáhl hnědovláska do náruče. Zabořil nos do Erenových vlasů . Eren zabořil hlavu do Leviho hrudi. Začal fetovat Leviho vůni.

,, P-Promiň Levi! Omlouvám se.."

Only Brothers? (ERERI)Kde žijí příběhy. Začni objevovat