Hnědovláskovy se do očí draly slzy. Hrdě se narovnal a probodával svého už bývalého milence pohledem.
,, Nekončíš. A víš proč Erene? Protože až se ti něco kvůli něj stane , přijdeš za mnou se vyplakat na rameno , ale na to zapomeň. Pokud odejdeš zapomeň že tady pro tebe potom budu " Leviho slova projela Erenem jako nažhavený nůž . Sebral si svou mikinu obul si boty a prasknul za sebou dveřmi. Se všech sil běžel směrem k velkému rodinnému domku o pár ulic dál. Zazvonil na pozlacený zvonek. Hned se ozvaly kroky směrem ke dveřím. Když se dveře otevřely hnědovlásek padl do náruče svého psychologa. Vodopád slz se spustil naplno. Muž s podbarvenými vlasy zavřel dveře a i s hnědovláskem se opřel o zeď , konejšivě Erena hladil po zádech.
,, Nadechni se Erene a popovídáme si o tom v obýváku ano?" Hnědovlásek přikývl . Vymanil se ( ačkoliv nerad) z obejmutí . Zul si boty a následoval může s podbarvenými vlasy do obýváku. Muž mu pokynul aby si sedl .
,,Erene mám pro tebe dobrou zprávu. Za chvíli nebudeš muset chodit na pravidelné návštěvy u mě." Eren se celý napjal.
,, Ale byl bych blázen kdybych tě nechal utéct. Sezení necháme na později" odložil své věci na stůl. Přitáhl si Erena do polibku. Eren se v polibku pousmál.
,,J-Jeane prosím.." zakňoural hnědovlásek.
Za chvíli byl jak hnědovlásek tak muž s podbarvenými vlasy až na poslední kus látky osvobození. Jean přirazil hnědovláska čelem ke zdi. Za chvíli se jeho boxerky válely v rohu místnosti. Přes poslední kus látky kterou měl Eren na sobě ho Jean dráždil u vstupu. Přes látku vždycky projel prsty tak až se Eren otřásl vzrušením. Hnědovlásek se nastavoval svému partnerovi , ale Jean měl v plánu hnědovláska se zelenýma očima trošičku potrápit..
ČTEŠ
Only Brothers? (ERERI)
RandomEren je 17- letý chlapec , který žije se svou matkou. Jednoho dne se Erenova matka začne scházet znovu s Erenovým otcem , ale Erenův otec nebude jediný kdo bude obývat rodinný dům. ⚠ V příběhu se nevyskytují čárky ⚠