19

2.8K 203 14
                                    


Hnědovláskovi se po pokoji rozezněl zvuk budíku , který probudil i jeho bratra. Od té doby co se Eren vrátil z nemocnice s Levim skoro nepromluvil.
Vstal ze své ( i když nerad ) vyhřáté postele a zamířil si to ke skříni. Při oblékání na sobě cítil pohled , který ho jakoby probodával zkrs na zkrz. Otočil se na Leviho . Levi hnědovláska celou dobu pozoroval. Eren si vzal mikinu a šel pryč z pokoje na snídani.
Dole ho už čekal dopis od matky .
,Erene máš tady palačinky. A nezapomeň že jdeš dneska k psychologovi       
                                 ~máma'

Eren se sám pro sebe pousmál. Byl rád že má někoho komu může věřit , ale to nebyl jen jediný důvod proč tam chodil.
Zamiloval ses do svého psychologa.
Z přemýšlení ho vytrhl bratrův hlas.
,,Erene zůstaneš doma" prohodil chladně černovlásek. Naopak hnědovlásek ho spražil pohledem.
,, Nerozhoduj za mě Levi. Ty návštěvy mi pomáhají. Cítím se po nich o hodně líp" zamračil se Eren.
,, Pomáhají? A v čem?" Posměšně se usmál černovlásek.
,,V tom že ucítíš ve svém zadku cizího ptáka? Vidím jak ti pomáhají Erene. Vidím jak se otřásáš vzrušením když máš jít k němu. Zůstaneš doma a žádné výmluvy" hnědovlásek se nevěřícně podíval na svého bratra.
,, Nejsi moje matka Levi! Nemáš mi co rozhodovat! Víš co?!" Hnědovlásek se nadechl .


,, Končím s tebou!"

Only Brothers? (ERERI)Kde žijí příběhy. Začni objevovat