Eren jen zašel za roh a opřel se o zídku. Přikryl si rukou pusu a nechal volně stékat slzy , zatímco vzlyky tlumila jeho ruka . Sesunul se podél zídky do sedu .
Erena nezlomilo to že by ho Jean nemiloval. Věděl že ta láska nikdy nebude opětována. Zlomil ho fakt že ho někdo zneužil jako lacinou děvku , která se nabídne každému kdo vytáhne pár mincí z kapsy. Teď už mu nezbyl nikdo komu by se mohl svěřit . Ano , mohl se svěřit své matce , ale ta by zažalovala Jeana za zneužití a ještě by to zveličila.
,,Erene?.." ozval se plachý hlásek ze stínu uličky. Eren sebou nepříjemně cukl až mu prokřuplo v zádech. Přes slzy viděl jen rozmazanou šmouhu. Ucítil na svých ramenou dotyk cizí ruky . Začal sebou škubat.
,,Erene.... Erene!" Po tváři se hnědovláskovi rozlila štiplavá bolest. Zvedl pohled k dané osobě. Když spatřil svého nejlepšího kamaráda hned ho objal.
,,E-Erene ?! Co se stalo?!" Blonďáček začal mírně panikařit. Když hnědovlásek neodpovídal blonďáček se postavil. Podepřel svého kamaráda a šel vstříc městu.,,Tak Erene.." začal blonďáček a přitom se díval na Erena.
,,Co se stalo?" Eren vzhlédl ke svému kamarádovi.
,,Jean.." jediné slovo , které byl schopný hnědovlásek ze sebe vydat. Poté se rozmluvil.
,, Řekl že se mnou vyspal jen kvůli tomu aby zjistil jaký jsem v posteli..." Vzlykl hnědovlásek.
,,Armine.. cítím se tak..." Rozvzlykal se Eren.
,,T-tak zneužitě..." Blonďáček svého kamaráda něžně hladil po zádech.
,,Mamka vždycky říkala že je láska mocná , ale vždycky na tebe čeká ten pravý" Eren koukl na blonďáčka s modrýma očima jako studánky.
,, Díky Armine..ty mi vždycky dokážeš pomoct"
Ozvalo se klapnutí zámku a následné kroky směrem k dvoum chlapcům. Blonďáček vystrašeně koukl na příchozí postavu , která byla o něco menší než on sám. Havraní vlasy a ocelové oči. Levi.,,Co se sakra stalo"
ČTEŠ
Only Brothers? (ERERI)
RandomEren je 17- letý chlapec , který žije se svou matkou. Jednoho dne se Erenova matka začne scházet znovu s Erenovým otcem , ale Erenův otec nebude jediný kdo bude obývat rodinný dům. ⚠ V příběhu se nevyskytují čárky ⚠