Prológus: Angel és Démon

57 5 3
                                    

"2018. Május 18. Szöul, Dél Korea"

" A mai napon rablás történt Szöul egyik központi bankjában. A rablás során civilek nem sérültek, azonban két biztonsági őr életét vesztette, valamint a bank egyik alkalmazottja súlyosan megsérült. A támadás során a bankban tartózkodott éppen, a BigBang nevű fiú banda egyik tagja is. A rendőrség nagy erőkkel keresi az elkövetőket."

- Hű ez nagyon durci. - vágodtam le a kanapéra kikapcsolva a tvt.
- Te sem gondoltad volna hogy ilyen népszerűek leszünk igaz? - mosolygott rám Démon.
- Senki sem gondolta volna, hogy ez a kis egyszerű incidens ekkora port fog kavarni. - kuncogtam.
- Drága Angel, úgy raboltuk ki az ország legnagyobb bankját, hogy nem robbantottunk és azon a pár emberen kívül senki nem látott minket. Pofon egyszerű dolgunk volt az már biztos. - dőlt hátra elégedetten.
- Való igaz, azt hittem valami sokkal nagyobb biztonsági rendszerrel lesznek felszerelve. - gondolkodtam el.
- Még az őskori páncélszekrényben bíznak, ez viszont már a huszonegyedik század a hackerek világa. Aki nem elég okos, könnyen pórul jár.
- Való igaz bátyus. - bújtam hozzá, majd el is nyomott az álom.

* 2018. Május 19. Szöuli rendőr főkapitányság, Dél Korea*

- Choi Seunghyung. Miért van az, ha történik valami a városban maga mindig ott van?
- Csak pénzt akartam felvenni ember, semmi mást! - vált idegessé az említett egyenlőre szemtanú.
- Rendben van, mondjuk el is hiszem. Mit látott pontosan? - vettem elő kis jegyzet füzetemet.
- Hatan voltak. Öt férfi és egy nő. Mindegyikük maszkot viselt, azonban az egyik férfin volt egy ördög szarv, míg a nő angyal szárnyakat viselt. A többi...
- Elég lesz köszönöm. - szedtem össze a dolgaimat, majd a központi iroda felé vettem az irányt.
- Wang kapitány úr! Hogy halad a nyomozás!? - rohantak le az újságírók.
- A nyomozás folyamatban van. - hagytam logva őket ezzel a mondattal majd folytattam utamat. Szóval ismét Angel és Démon a hacker testvérpár. Évek óta kergetem őket, de még sosem sikerült őket nyakon csípni. Egy biztos, ha ezt a főnök megtudja nem lesz boldog. Nagyon nem. Az iroda vaskos ajtaja előtt megtorpanva, vettem egy mély lélegzetet, majd benyitottam. Odabent szinten vágni lehetett a füstöt, ami persze egyből megköhögtetett. Utálom, hogy idebent bagózik. Egyetlen lámpa éget csak odabent, ami rendkívül kísérteties hatást keltett.
- Uram. - álltam meg íróasztala előtt.
- Csak jót mondj, vagy még most hord el magad. - fulyta ki mélyen a füstöt.
- Attól függ, mi számít annak uram... - hessegettem el magam elől a füstöt elfuló hangon.
- Csak, mondja, mit akar...
- Megint ők voltak... Angel és Démon. - habogtam.
- Már megint azok az átkozott hackerek! - csapott az asztalra - Nem hiszem el, hogy nem tudod elkapni őket!
- Sajnálom uram! Én tényleg mindent megteszek az ügy érdekében! - húztam össze magam.
- Ha így lenne, már rég rács mögött lennék! Ugye tudod, hogy ez az utolsó esélyed, ha most nem sikerül elkapni őket mást állítok az ügyre.
- De uram! Hisz évek óta....
- Pontosan Wang évek óta... Ebből elég volt, ha neked nem megy, majd másnak sikerül.
- Igenis uram. - mondtam, majd meghajoltam és elhagytam az irodát. Fel tudnék robbani jelenleg! Engem akar leváltani?! Évek óta csak ezen az ügyön dolgozom semmi mással nem foglalkoztam, csak velük. Be lépve a megfigyelő terembe, a csapatom aggódó pillantásokat vetett rám. Mindnyájan tudjuk, hogy többet nem hibazhatunk.
- Mit akart a főnök? - lépett hozzám Tim csapatom egyetlen női tagja nem mellesleg a barátnőm.
- Itt a vége. Ez az utolsó esélyünk arra, hogy elkapjuk őket. Ha nem sikerül a nyomozást más veszi át. - roskattam le irodai székembe.
- Istenem Jacksie. - ölelt át párom.
- Ne add fel főnök, mi melletted állunk és támogatunk. - vetette meg vállalamat Jooheon a jobbkezem. Changkyun megint csak szótlanul bámult maga elé, és ez elszomorít. Mindnyájan igyekszünk, ők mégis túl jók. Lehet tényleg itt a vége és lefokoznak egy utolsó kis utcai járőrnek, vagy még annál is rosszabb kirúgnak? Nem akarok ezt, és bármi áron el akarom őket kapni, szenvedjenek csak a rács mögött.

Nos hát... Üdv mindenkinek!
Újabb történettel érkeztem ide hozzátok, ami nem más mint az Angel of Darkness. Ez egy nem mindennapi sztori, ugyanis még nem igen jött velem szembe ehhez hasonló történet, éppen ezért remélem, hogy sokatok tetszését el fogja nyerni. WangYeol  és KpopGirlHmmm a motiváló erőm úgyhogy előre is köszönöm szépen, hogy itt vagytok velem és elviseltek még! 😂❤️ Remélem, hogy kedvet kaptok ettől a kis ízelítőtől, és velem maradtok a továbbiakban is. Részek előre láthatóan hetente lesznek, remélhetőleg. Mindenkinek csodálatos napot kívánok! 😘

Angel of DarknessDonde viven las historias. Descúbrelo ahora