Chapter two

359 18 0
                                    

Kanteberi,Engleska 1803.

Zaposlila sam se na imanju Lorda Rocforda,bilo je lako nauciti glupi engleski akcenat.Uzela sam englesko ime-Margaret Saseks.Radila sam nocu kao dadilja maloj naslednici Mjuriel Rocford,ona nije mogla nocu da spava tako da je morao neko da je cuva,a ja sam bila savrsen kandidat za taj posao.Cesto sam pricala sa njom,bila je jako mila devojcica,imala je devet godina kada sam ja dosla na imanje i celu noc bismo pricale umesto da ona spava a ja je cuvam.Ujutru bih zamracila svoju sobu i legla da spavam,mislili su da sam celu noc radila i bila iscrpljena,jer nisam oka sklopila cuvajuci devojcicu i nisu hteli da me uznemiravaju.Mala Mjuriel je bila moj najbolji prijatelj,razumela je sve sto joj pricam i citam,bila je vrlo pametno dete,stalno je nesto zapisivala.

Kanteberi,Engleska 1815.

.Preselili smo se u veliku kucu porodice Bredford,moja mala Lady Mjuriel Rocford,sada je zena od dvadeset jednu godinu i upravo se udala za grofa Bredforda.Naravno preselila sam se sa njom u Kent,jer je neko morao da je pazi u trudnoci,i to sam uglavnom radila nocu,jer ona nikako drugacije nije htela,a voleli su da joj udovoljavaju.Da se ne bi pitali kako nisam starila,pocela sam da stavljam razne maske i sminke da nista ne bi posumnjali.Samo je Mjuriel znala pravu istinu.Bilo je negde oko jedan sat ujutru kada je ona pocela da se poradja.Porodjaj je trajao dugo,krv je bilo posvuda,jedva sam se suzdrzala.Inace sam se hranila zivotinjskom krvlju,ponekad bi mi zedj utolila samo ljudska krv i to sam jednom uradila,kada sam ubila starog grofa Rocforda,tadasnjeg ljubavnika koji me je obasipao poklonima.Mjurijelin otac bi trebao da mi bude zahvalan,ranije je dobio nasledstvo.Kada se konacno porodila,izgubila je mnogo krvi,onesvestila se i svi su istrcali po nesto,a ja sam ostala da je cuvam.Nisam mogla da se suzdrzim,mris krvi je bio svuda po sobi i po njoj,jednostavno sam je ugrizla za vrat i popila tu cistu krv,vesto sam zamaskirala svoje nedelo i izasla da im javim da je ona mrtva.Nisam mogla to da podnesem,pogledala u njenu devojcicu koja je bila ista ona i videla tugu,a i savest me je grizla,tako da sam iste noci napustila Kanterbi...


300 yearsWhere stories live. Discover now