San Francisco,2003.
,,Slusajte gospodine,nervirate me,izadjite."Odmahnula sam rukom i pogledala u pod.Neocekivano stavio je ruku oko mog struka i privukao me je sebi.Moja leva ruka je drhtala i oslonila se na njegovu nadlakticu,dok se druga i dalje njihala levo-desno od siline kojom me je privukao.-,,Pitanje je bilo jasno,odgovorite sa da ili ne.."-samo je tiho zanjihao glavu i ostro me pogledao,kao malo dete koje mora pristati na sve.Priblizio je svoje lice mom i jasno sam osetila topao dah na svojoj kozi,koji me je slatko golicao i vukao njemu,pomislih-poljubice me i jos vise se priblizim njegovom licu da su se nosevi skoro dodirivali.-,,Da..."-Tiho sam odgvorila.Samo je nezno sklonio ruku sa mog struka,uzeo svoj kaput i otisao na spoljna vrata.Nisam mnogo mislila o prethodnom dogadjaju,zavalila sam se u fotelju i gledala TV do sest ujutru.Ruka mi je stojala iznad glave drzeci daljinski,noge su mi bile podignute na tabure a kosa neuredna,raspustena.-,,Kakav sonja,otkaci ga,ne treba ti!"-vikala sam dok sam gledala svoju omiljenu seriju ,,Vampire stories."-,,Pretvori Sema u vampira i budi mu devojka,ne ovom krelcu!"-Tada se zaculo kucanje i zvono na vratima.-,,Ko je?!"-Uzviknula sam.-,,Dzeri,Gospodjice Gudman.Doneo sam vam novine."-,,Ostavi ih ispred vrata,Dzeri,hvala ti."-Narucila sam da mi donose novine jako rano kako bih jos mogla da ih pokupim.Dzeri je bio decak koji je to redovno radio,mali decak iz komsiluka.Njegova majka je bila ona drolja Mejbel Hendriks!Poznata prostitutka u nasem kraju,imala je pet muzeva i od svih ukrala bar pola miliona dolara,a onda se zali prijateljicama na svojim zurkama-,,Neverovatno,advokati su mi obezbedili samo petsto hiljada mesecno."-dok su njene prijateljice ispustale ocajne uzdahe kako je to premalo.Legla sam da spavam oko sest i petnest,a oko dvanest sati popodne mi je zvonio telefon.Samo sam mamurno pridigla iz kreveta i javila se.-,,Buhalo."-,,Je li to Budalo ili halo?"-,,I jedno i drugo,koja budala zove u ovo doba?"-,,Bibliotekar,uvece dolazim po tebe."-,,Fantasticno."-spustila sam slusalicu misleci da je to neslana sala i prekrila se prekrivacem preko glave.Uvece,nakon sto sam se vratila sa posla zaculo se jako glasno kucanje.-,,Ko to hoce da razvali moja vrata?!"-Drala sam se sa stepenica,mrtva umorna sam silazila nogu pred nogu i otvorila vrata.-,,Dobro vece,jedan ruzan vampir i jedan zgodan bibliotekar."-,,Da vidimo da li ce biti i dalje zgodan,kada bude morao da stoji sam."-I zalupila sam mu vrata ispred nosa.-Izvadio je dzepno ogledao i pogledao se.-,,I dalje izgledam dobro."-Ponovo je zakucao i ja sam otvorila.-,,Dosta sale,idemo..."-Nedopustivsi da dovrsi recenicu ponovo sam mu zalupila vrata.Onda ih ponovo otvorila i ponovo mu ih zalupila.-,,Dobro kada ces da otvoris vrata?"-,,Kada dodje neko drugi,ili kada se sklonis odatle,seronjo!"-,,Dobro,izvinjavam se,mozes li da izadjes i da krenemo?"-,,Dobro,seronjo!"-,,Prekini tako da me zoves!"-Ispostavilo se da su bas u San Francisku otvorili biblioteku ,,Bredford" i da smo morali da odemo tamo.U skrivenom delu biblioteke se nalazi crveni dijamant koji je Dzeku(bibliotekar)potreban za njegovo istrazivanje-Usli smo u prelepu balsku dvoranu,uopste nije licilo na biblioteku,ispada da je Dzek vrlo cenjen naucnik medju svim tim streberima,iza svake police smo pretrazivali i nasli smo jedan mali papiric na kom je pisalo ,,Mojoj dragoj Mjurijel,nikada nemoj odrasti."-,,Je li ovo o mojoj sticenici?"-,,Govori o svojoj cerki,Mjurijel Bredford,nazvana je po majci."-,,Zasto bi nazvao dete po komadu odece?"-,,Nazvana je po tvojoj sticenici."-,,To ima vise smisla."-Kreveljio mi se neprimetno od svih gostiju,pa sam mu uzvratila,ali se u tom trenutku on sklonio i to je video jedan gospodin koji me je gledao zabezeknuto.-,,Izvinite nisam vama htela!"-,,Podji!"-Rekao je Dzek tiho,tako da sam krenula da ga pratim.-,,Citao sam da je Bredford svojoj cerki napravio mali crveni dragulj od neprocenjive vrednosti i sakrio u svoju knjigu."-,,To mora da je knjiga koju ce vlasnik posebno izloziti u centru."-,,Jeste,cek' kako ti to znas?"-,,Pa nisi samo ti pametan ovde,seronjo!"-,,Prekini tako da me zoves!"-,,Gospodine Bredford da vas upoznam,ovo je moja pomocnica Dzeni."-,,Ispravka,on je moj pomocnik."-Rukovali smo se.-,,Da,sarmatna dama."-Ispada da je to bio covek kom sam se slucajno kreveljila.-,,Moguce je da vam je Gospodin Foker pomocnik,zar nije pravi seronja?"-Samo sam se suzdrzavala da se ne smejem iako sam se presavijala kao da imam zatvor to nije bilo zbog toga,vec sam pazila da ne izvrsim nuzdu u donji ves.Dzek je pocrveneo od sramote i samo se nasmejao.Kada sam konacno prestala da se smejem i uspravila,shvatila sam da poznajem coveka koji se predstavlja kao Gospodin Bredford.-,,Nemoguce je da ste vi.."-Krenula sam rukom da mu pipnem lice,ali ju je Dzek sklonio.-,,Ko sam ja?"-,,Nista,nista...samo mnogo licite na vaseg pretka Vislija Bredforda."-,,Njegovo pravo ime je bilo Vilijam,retko su ljudi znali njegov nadimak,cudi me da vi znate.-,,Da,da ja sam jedna od retkih."-,,Nije ni cudo sto Dzek radi za vas,lepa i pametna."-,,Da,to sam ja."-,,A cak ni ne jede pravu hranu."-Dzek se nakasljao i pravio se da razgleda dvoranu.-,,Molim?"-,,Hteo je da kaze da....nisam pogledala dvoranu,idemo da obidjemo dvoranu,zar ne Dzek?"-,,Sada moze..ovaj,mislim moglo je i pre,ali sada je pogodan trenutak.."-,,Nije ti ovo setva,idemo!"-Stali smo u cosak i videla sam da je uzeo knjigu...
YOU ARE READING
300 years
VampireU vreme zlatnog doba u Francuskoj,takodje mirnog perioda osamnestogodisnja Zenevjev bez ikakvog znanja o vampirima,bude napadnuta od strane jednog.Zivot joj se menja iz korena i vreme je da nauci da zivi vecno i prepustena sama sebi...