Chapter four

271 17 0
                                    

San Francisco,2003.

Nakon sto sam napustila Englesku,preselila sam se u Ameriku,tacnije u San Francisko.Porodala sam silne poklone i kupila lepu kucu u Brodvej Stritu.Radila sam kao hostesa u ilegalnom restoranu,jer tamo nisu trazili dokumenta,takodje sam promenila ime u Dzeni Gudman.Bogati su voleli izazove i to je bilo luskuzno mesto za njih,a to je dobro i ako hocemo da zaradimo nesto sa strane,ako me shvatate.U restoran je usao izuzetno zgodan mlad covek i odmah sam uzela meni i prisla mu izazovnim nacinom hodanja.-,,Kako mogu da vam pomognem."-Samo topli osmeh privuce musteriju i ja sam cinila sve kako bi se oni osecali udobno i dobrodoslo.-,,Sto za jednog."-Bio je ozbiljan i zagledao mi je lice,ucinilo mu se da ga poznajem.Preskocila sam neprijatan deo i odvela ga do njegovog stola.Izvadio je sliku iz svog odela i gledao cas u mene cas u nju,zatim ju je vratio nazad.-,,To je to,mozete ici."-Uzeo je meni i pozvao mog sefa,te mu je nesto pokazivao ka meni misleci da ne primecujem i uvidjam da se raspituje.Nakon radnog vremena akljucala sam lokal i ogrnula svoj kaput.Noc je bila hladna, i vetrovita,isto kao ona koju se secam...samo sto ovog puta nisam bila uplasena.-,,Dzeni!"-Osetila sam ruku na svom ramenu i topli dah blizu mog obraza,poskocila sam iznenada,a kada sam se okrenula to je bio covek iz restorana.-,,Ne prikradajte sa tako nikom!."-besno sam ga prekorila.-,,Oprostite,ali da li bih smeo da vas otpratim kuci?Znam da je iznenada,ali.."_Nisam mu dopustila da zavrsi recenicu vec sam kratko odgovorila-,,Moze."-,,Stvarno?"-Bio je iznenadjen i dosli smo ispred moje kuce.-,,Izvolite,udjite."........

300 yearsWhere stories live. Discover now