Chpater nine

169 14 0
                                    

2.Septembar,2003.

Nakon raznih kocija,autobusa,tramvaja,automobila...konacno smo stigli u Pariz.Lepsi je nego sto ga se secam,razgledala sam svuda oko sebe,sve je odisalo kristalnom lepotom.Setali smo jako dugo do zgrade u sesnestom arondismanu.Kada smo stigli samo sam bacila torbu i legla na krevet.-,,Noc je kratka,nemamo vremena,ustaj."-,,Kako imas snage za bilo sta?"-,,Ne hodam u stiklama."-,,Seronjo."-Podigao je ruku i napravio grimasu.-,,Idemo."-Krenuo je ka vratima.-,,Cekaj me!"-povikala sam.Vratili smo se u moju staru ulicu.Nista se nije promenilo sve je bilo kao pre trista godina,neverovatno!Pretrazivala sam svoju sobu,nisam mogla da verujem da je svih ovih godina knjiga bila kod mene a da ja to nisam  znala.Na gornjoj polici stajala je ukoricena i pocepana knjiga,a nesto je isijavalo iz nje.-,,Dzek,to je to,dodji!"-Pokazala sam na malu crvenu svetlost u uglu.-,,Knjiga."-rekao je i krenuo ka njoj.Odjednom su se vrata sobe nasilno otvorila i to su ponovo bila ona dvojica vampira.-,,Vi ne odustajete?"-,,Dajte nam knjigu i niko nece nastradati!"-,,Sem vas."-Skocila sam na jednog i oborila ga a Dzek je pokusao da se bori sa drugim.Dok smo se mi valjali po podu,svetlost iz knjiga je bivala sve jaca i jaca i zaslepela je sve nas.-,,Uzmi knjigu,pozuri!"-Rekla sam Dzeku koji je odmah dograbio i izleteo kroz prozor,zatim i ja sa njim.Ova dvojica nisu kasnila pa su i oni uradili isto i jurili za nama.-,,Hvataj knjigu!"-Uzviknuo je prema meni i ja sam je uhvatila i trcala do slepe ulice i taman da svi krenu u mom pravcu ispruzila sam ruku prema njima.-,,Stanite!"-Svi su se zaustavili.-,,Zar cete napasti jadnu damu?Pa zar niste dzentlmeni?"-Govorila sam nezno.-,,Pa ne bismo trebali,mislim...Jel' da Ru?'-,,Pa ne bismo..oprostite Madam."-,,Sve je u redu,samo me pustite da idem."-Dzek je nesto promumlao.-,,Nas."-ispravila sam se.-,,Pa naravno,madam."-Dok sam hodala ispred njih sa knjigom iza ledja,jedan od njih mi je uzeo.-,,Ali bez knjige!"-rekao je.-,,Donesite nam i poslednju knjigu sutra u zamak ,,La Chateu" ili cemo sami doci po nju."-Pobegli su.-,,Nesposobnjakovicu!"-,,Ma opet sam ja kriv!"-,,Lakse mi je da okrivim drugog."-,,Vidim.Sutra idemo u zamak da uzmemo te knjige."-,,Nikada mi nisi ispricao cemu sluze?"-,,Knjige su magicne,kada se spoje sve tri na pentagramu,prizvace Grofa i on ce po legendi ubiti ljudsku rasu i vampiri ce vladat....."-,,Bla,bla,bla,sta da uradimo da do toga ne dodje?"-,,Da ne uzme knjige."-,,A kada se to desi?"-,,E onda je jedino moguce unistiti telo koje koristi vampir."-,,Ali ako on bude u tom telu kako cemo?"-,,Mozgaj i dalje."

300 yearsWhere stories live. Discover now