Chapter ten-End

238 15 4
                                    

3.Septembar,2003.

ulica-Rue Galilée,16 arondisman

Sutra uvece smo otisli u zamak,krisom,neprimeceni,ili smo bar mi tako mislili.-,,Ove stikle me ubijaju."-,,Skini ih."-saputali smo.-,,Ali svidjaju mi se."-,,Neko ide,daj mi cipele."-,,Ali.."-,,Cipele!"-posiktao je i ja sam mu ih dala.Bacio je cipelu na jednog vampira i ovaj je odmah pao dole,isto je uradio sa drugim.Usli smo zatim u mracnu dvoranu u kojoj se u centru nalazio mermerni sto sa ugraviranim pentagramom i na njemu su stajale dve knjige koje su svetlele crvenom bojom.Iz mraka je izasao jedan vampir,izgledao je prilicno normalno.-,,Da li ste mi doneli knjigu?"-,,Nema knjige."-odgovorio je Dzek.-,,Zasto ste onda dosli?"-,,Da te ubijemo."-,,Ne,ne stani malo,ti si...ne mogu da verujem,ali kako?"-,,Ko je to Dzeni?"-,,Henri Cercil,covek za kog sam radila."-,,To je on?"-,,Da,nisam mogla da ga prepoznam."-,,Mnogo toga nisi znala o meni,Mragaret ili Dzeni?"-,,Dzeni je dovoljno."-,,Vreme je da probudimo Grofa,daj mi knjigu Dzeni i imaces sve sto zelis,paznju,novac,sve!"-,,Ne Dzeni nemoj."-Oklevala sam.-,,Zasto mi je ne bi dala?"-Priblizavao se.-,,Ti nista ne mozes da joj pruzis..Dzek."-,,Ne mogu."-Spustio je glavu.Moje oci su zasvetlele crvenom bojom i bila sam u transu.-,,Nemoj Dzeni."-rekao j Dzek.-,,Da Dzeni,uradi to,bices moja kraljica i neces me napustiti ponovo."-Krenuo je da uzme knjigu.-,,Dzeni ja te volim."-,,Njoj ne treba ljubav,njoj treba moc."-,,Pusti nju da odluci!."_,,Ona je vec odlucila!Ide sa mnom."-,,Nisam to cuo od nje."Pprogutao je knedlu i sa nadom me pogledao.-,,Dzek....."-Jedva sam uspela da progovorim.Krenula sam ka njemu i dala mu knjigu.-,,Kako si smela!Ne!"-To odjednom nije bio Vilijamov glas,vec neki dublji,demonski.Dva vampira koja su se niotkuda pojavila iz nas su otela knjigu i stavila je na pergament,a nas zavezali za stolice.Poceo je da izgovara neke cudne reci i telo koje je stajalo u sanduku pocelo je polako da ustaje.-,,Sta on to radi?"-,,Sada ce preci u to telo."-Videla sam da Dzek ima dzepni noz i da upravo preseca konopce.-,,I meni pomozi."-,,Cekaj."-Brzo je zavrsio sa tim ali smo i dalje sedeli praveci smo se da smo vezani.Telo u kom je bio Vilijam sada je bezivotno palo dole i telo koje je lezalo u kovcegu se podiglo i izaslo iz sanduka-,,Vreme je za ljudsku krv."-Krenuo je ka Dzeku.-,,Dzeni pokrij oci!"-I to sam i uradila a on je izvadio krst i pokazao ga vampiru koji je poceo da se dere.Krenula sam ka knjigama i da ih razdvojim ali kao da su bile zalepljene super lepkom.-,,Ne mozes tako..."-Jedan od njiha ga je udario.-,,Moras da unistis kamenje."-,,Cime?!"-,,Gralom."-,,Gde je?"-,,Iza tebe,pun je krvi,prospi je!"-Krenula sam ka gralu,ali me je Grof zaustavio i odbacio u stranu svom silinom.Ponovo sam se digla i udarila ga ali me je zadrzao i poceo da krivi ruku.-,,Dzeni!"-Ruka mi je trnula od bola i pokusala sam da je izvucem,ali nisam uspela,s'toga sam drugom dograbila gral i prosula krv i on je poceo da slabi malpo po malo.-,,Glupaco!Sta si to uradila?!"-Gral sam stavila na tri knjige i kamenje je puklo u parcice.Vampiri su poceli jedan po jedan da padaju i nestaju,okrenula sam se ga Dzeku sa osmehom,ali on mi je pokazao uplasenu facu-,,Pazi Dzeni!"-uzviknuo je i kada sam se okrenula osetila sam ostar bol u blizu grudi,poslednji preziveli mi je zabio kolac i vise nisam mogla da se pomerim.Dzek me je nosio u rukama sav krvav po ulicama.-,,Stani..nema svrhe."-Polako me je spustio na svoje krilo i stali smo u istoj ulici kao one noci kada sam umrla.-,,Ne,nemoj da umres..ne."-Poceo je da tuzno govori i suze su mi se slivale niz lice.-,,Dzek,Dzek,u redu je.Moralo je da se zavrsi jednom,proslo je trista godina,ne mogu ni ja zauvek."-Borila sam se za reci i dah u tom momentu,morala sam da ispricam pa sta bude.-,,Nije fer!Tek sam te upoznao!Oni su te znali po sto godina i sa njima si provela vreme,a sa mnom premalo."-,,I to je bilo dovoljno.Njih nikada nisam volela,ali tebe da Dzek,tebe da."-,,Nemoj sada da odes,molim te."-,,Moram....seronjo."-Nasmejali smo se.Sahranio me je u dvoristu moje kuce u San Francisku i preselio se tamo.Dzek je takodje napisao knjigu ,,Dzeni i Dzek" i to je postao bestseler.

THE END

300 yearsWhere stories live. Discover now