Beril'den
"Ediz bir bak şuraya yanmıyor bu." dedim yukarıdaki Ediz'e bağırarak.
Bizimkiler gelecekti ve mangalı yakmaya çalışıyordum. Ediz de içeriden etleri falan getiriyordu. Bir iki gün evden uzaklaştık Ediz'le oturup konuşmak için onu da bizimkiler başımıza bir şey geldi zannetmiş. Eh haklılardı aslında. Annemler falan aramış ulaşamamışlardı ve sonra ablamı aramışlar. Ablamda sinirlenip bana kızdı ve kavga ettik. Telefonu kapatmıştık ikimiz de çünkü kafa dinlemek istedik ve olanları konuşmak istemiştik. Ama bir daha böyle bir şey olursa o zaman kötü olurdu.
"Geldim aşkım dur bir bekle," dedi elindekileri masanın üzerine koyarak. "Bak onu öyle yapmayacaksın. İlk bir yak sonra altından üfle ki alevler daha çoğalsın." dedi. Ağzını burnunu kemiririm çocuk.
Mangal işini Ediz Bey'e bırakarak mutfağa ilerledim. Salata malzemelerini dolaptan çıkarıp yıkadım. Bizim çocuklar burayı biliyorlardı çünkü 9.sınıfta bütün aileler toplaşıp 1 hafta burada kalmıştık. Ne garip değil mi?
Salatayı yapıp bitirdikten sonra rakı bardaklarını çıkardım. Allah'a şükür içmeyi biliyorduk ve kendimizi öyle dağıtmıyorduk. Yani en son öyleydi, 2 yıl önce :/ Rakı içmek istemeyenler için 4 kutu bira almıştık. Fazla da abartmaya gerek yok değil mi yani? Cacığı da yaptıktan sonra onları dolaba koydum. Mutfaktaki işim bitmişti Ediz'in yanına ilerledim.
"Naptın? Halledebildin mi?" dedim mangala bakarak. Ve evet halletmişti.
"Bana bak bücürük, bana eskiden mangalcı Ediz derlerdi." dedi kaslarını şişirerek.
"Tabi canım tabi. Benim bundan neden haberim yok peki?" dedim tek kaşımı kaldırarak.
"Bana bak cücük, burnunu kemiririm senin." dedi ve elinde ki etleri çimenlere bırakıp yanıma geldi.
Bir çuval taşırmışçasına kucağına aldı ve döndürmeye başladı. Lan ayı dursana başım dönüyor. Hay ben senin ebeni var ya.
"Bak kusacağım gerzek indir beni çabuk." dedim ve o anda bahçenin kapısı açıldı bizimkiler ellerinde malzemelerle içeriye koşarak geliyordu. Canım şerefsiz ve ibne arkadaşlarım!
Merhabalar
hikaye nereye gidiyor hiç bir fikrim yok
bu da böyle bir bölüm olsun
neyse sizi seviyorum
oylamayan da ne bilim yani öptüm sizi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
For You [Texting]
Teen FictionBeril'den; karahanediz: Senin sevdiğin var mı? alkyone: Var aşkım karahanediz: Kim alkyone: Sen aşkım karahanediz: Tamam aşkım Ediz'den; berilada: Sevdiğin kim? iamboy: Bilmiyo musun? berilada: Sence iamboy: Sensin berilada: Tamam Devamı diğer bölü...