On üç

201 19 17
                                    

Oy istiyorum bee

Beril'den

"Bak ben heyecanlandım." dedim "Kesin bu beni anlar kanka fazla belli ederim şimdi orada anonimliğimi."

"Yav kanka yeter aq bir zahmet öğrensin. Ben sıkıldım sizden." dedi Simge.

"Ben gelmeyeceğim." dedim kendimi yatağa atarak.

"Gelmezsen anonim olduğunu yayarım yemin ederim ki yaparım." dedi Simge. Nasıl arkadaşsın lan sen?

   Yatağımın üzerinden bıkkınlıkla kalkarken dolabıma yöneldim. Hava sıcak olduğu için dolaptan buz rengi bir kot şort aldım, üzerine de kısa kollu beyaz bir tişört aldım. Masamın üzerinde ki çantama da gerekli eşyalarımı alıp cüzdanımı kontrol ettim.

   Simge çoktan hazırdı. O da benim gibi düşünmüş ve şort giymiş. Lacivert bir kot şort ve üzerine göbek üstü rengarenk bir tişört giymişti. Harika gözüküyordu açıkçası. 

   Havanın soğuk olacağını düşünüp çantama bir hırka ve eşofman koydum. Her ihtimale karşı yani. Simge de öyle yapmıştı.

Ediz'den

"Bak bana alttan alttan geliyorlar kardeşim." dedim yerde yuvarlanırken.

"Ne abarttın aq ya, alt tarafı gezeceğiz." dedi Ahmet normal bir şeymiş gibi. Normal değildi çünkü.

"Kız kesin anlayacak."

"Anlamaz. Git de üstünü giyin bizimkileri alacağız." dedi Ahmet. Yerden kalkarak yatağımın üstündeki kıyafetleri aldım.

   Benim kıyafetlerim çoktan hazır olduğu için hemen üzerimi giyindim. Siyah dar bir kot ve üzerine dar bir beyaz tişört giydim. Yanıma da Ahmet'in mavi kot ceketini aldım.

   Ahmet de siyah dar bir kot üzerine siyah bir tişört giymişti. Fazla şaşırmıştım onu böyle görünce. Çünkü Ahmet rengarenk giyinen birisi.

Sude'den

   Gezmeye hazırdım. Beril'lerin şort giyeceğini düşündüğümden bende siyah bir kot şort giymiştim.Üzerine de göbek üstü mor bir tişört. Neden bu kadar kapalı giyinmiştim ki ben? Her neyse.

   Benim amacım Ediz'i ve Beril'i bir araya getirmek. Bir birlerine deliler gibi aşık olduklarını hepimiz biliyorduk. Bir tek o gerizekalılar bilmiyordu. Hala da bilmiyorlar ya neyse.

   Eskiden fazla yakındık. Ama sonra bir anda koptuk. Gruplaşmalar oldu aramızda. Tabi ben şey gibi kaldım ortalıkta. Berke'yle anlaşamıyorum zaten. Her neyse biraz da kendimi bu durumdan kurtarmak için yaptım.

Berke'den 

   Üstümü giyinip aynanın karşısına geçtim. Vay be bu yakışıklı çocuk da kim? Aa ben mişim.

   Siyah bir kot ve üzerine mavi tişört giymiştim. Hava bugün acayip sıcaktı. Kapri gitmeyi fazla istiyordum ama bizim erkekler giymemiştir. Tek kapri giyen olmak istemem yani.

"Eski tayfa yeniden oluşuyor galiba." dedi annem gülerek.

"Galiba anacuğum. Çok özledim o salakları."

"Neyse git güzelce eğlen." dedi annem "Harçlığın var mı?"

"Var ama biraz ateşlesen fena olmaz yani."

For You [Texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin