Acı

36 2 20
                                    

“Oha Kevser sen ciddimisin? Abi siz ne yiyosunuz ne iciyosunuz bende biraz ekşın istiyorum ya”

Hilal'in verdiği tepkilere gülmeden edemedim. Ona az kalsın sevişecegimizi söylediğimde gözleri portlemis ağzı açık kalmıştı. Sema ablaları öğrenmemizin üzerinden tam 1 hafta geçmişti. Serdar bu sırada ısrarla annemle tanışmak istiyordu. Hemde onun damadı olarak!! Annem bunu kaldıramazdı.

“Gençler, dersiniz ingilizce bana değil kitaba bakın!”

Kızların ona baktığını farketmemiştim. Ama anladığımda delirmiştim. O ise sinsice gülüyordu. Ders bitince sınıfta 2 3 kişi kalmıştı. Hilal ben ve Serdar’da sınıftaydık. Test anlatirmis gibi kafasini egmis benimle muhabbet ediyordu. Hilal herseyi duyuyordu.

“Güzelim, seni üzmek istemezdim ama kızlar ağzımın içine düşecekler. Cidden sinir bozucu bir durum.”

Hilal “oha güzelim mi” gibi tepkiler verirken gülüşüyorduk.

“O tuttuğun kalemle seni delmemi istemezsin. O yüzden bir daha böyle kıskandırma çabalarına girme!”

Gülüşürken kapının açılmasıyla kimin geldiğine baktık. Bu gelen Oğuz’du. Serdar yumruğunu sıkıyordu.

“Bide bu vardı dimi?”

Oğuz yanıma geldi. Tam ona burada ne aradığını soracaktım. Semih içeri girdi. Serdar’ın hepten delireceğini düşünmüştüm. Semih bağırmaya başladı.

“Lan senin ne işin var burada adi!”

Oğuz'la dalaşacak gibu duruyorlardı. Anlamadan sordum.

“Semih noldu?”

“Ne oldusu varmı kızım? Kardeş bildik sevdiğimiz kızı söyledik. Şerefsiz de aşıkmış. Gelip bir de açılacakmış”

Serdar ayağa kalktı.

“Sakin olun, ağzını topla Semih. Kimmiş sevdiğin kız?”

Oğuz birden derin bir nefes alarak yanıma geldi. Serdar deliye dönmüşçesine bakıyordu.

“Hilal seni çok seviyorum. Benimle çıkar mısın?”

Hilal neye uğradığını şaşırmışçasına kahkaha atmaya başladı.

“Oha bende sizin içtiğinizden istiyorum. Kevser bunlar kafayı yemiş abahahah”

Hilal'e “mal kendine gel” der gibi bakıyordum. Anlamış olacak ki sustu.

“Oğuz seni sevmiyorum. Semih seni de sevmiyorum. İkileyin!”

------

4 haftadır normal sevgililer gibiydik. Cahit hoca Sema ablayla bildiğin flört ediyodu. Hilal'in de gönlü Oğuz'a yanmaya başlamıştı. Serdar her sabah kapıdan alıp kapıya kadar bırakıyordu. Annemle de tanışmıştı. Annem ilk başta delirse de, Serdar ona anne deyip küçük büyük işlerine koşturunca fethetmişti gönlünü. Akşam babama söyleyecektik. Hoş, buna pek gerekte yoktu. Abim bilse de sesini çıkarmamıştı. Hatta birlikte maça gidiyolardı. Yetmezmiş gibi sabah akşam mesajlaşıyolardı. Abim ingilizce altyazılı her filmi ona da mutlaka izlettiriyodu. Onun sayesinde çat pat öğrenmişti. Herkes organize olmuştu. Dedeme Serdar'ın yaşını 24 diye söylemiştik. Çünkü babamı doldurur diye korkmuştuk.

“Kızım bunca hazırlık niye?”

Babama pis pis güldüm. Hep benim mi canımı sikacaktı. Biraz da o delirsin diye düşündüm.

Hayata Dön (Gerçek Bir Aşk Hikâyesi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin