10

548 51 4
                                    

Taehyung:
Neden sabah mesaj atmadın. Okula geç kaldım.

Jk:
Bana bir daha mesaj atma dedin. Bende atmıyorum.

Taehyung:
Boşver zaten umrumda değil.

Jk:
İyi o zaman gidebilirsin.

Taehyung sinirle bıraktı telefonunu bunun olacağını bilmeliydi. Sersem gibi hissediyordu kendini. Arkadaşları bu durumun farkındaydı.

"Taehyung iyi misin?"

"Sinirliyim."

"Neden?"

"Hani bana mesaj atan velet vardı ya?"

"Benden vazgeçtiğini söyledi. Fotoğrafını atıp gitti."

"Göstersene"

Taehyung telefonun seok Jin'nin önüne uzattı. Jin telefonu alıp baktı jungkook'a

"Ama bu çok tatlı."

"Bizede göster hyung"

Hoseok ve jimin çoktan Jin'nin başına üşüşmüşlerdi.

"Tavşana benziyor."

"Çok tatlı. Hoseok hyung bu çoçuk bizim dans kulübünde değil mi?"

"Evet"

"Bakın orda" yoongi gürültüden rahatsız olmuş ve susmaları için jungkook'u göstermişti. Hoseok la jimin yoongi'nin gösterdiği tarafa baktılar. Jungkook ders çalışıyordu. Çok tatlı görünüyordu. Jin, jimin ve hoseok gözlerinden kalp fışkıyordu.

"Tavşan surat"

Demişti yoongi. Taehyung kafasını küçüğe çevirdi. Gerçekten tatlı görünüyordu.

Çalan zil ile 6'sıda sınıflarına dağılmıştı. Taehyung sınıfa girdiğinde sınıf başkanı olan nayeon elinde bir kutuyla taehyung'un yanına geldi.

"Taehyung bu senin mi? İçinde adın yazıyor"

Taehyung hayır anlamında başını sallayıp kutuyu aldı. Sırasına oturup kutuyu açtı. Birazı parçalanmış kurabiyeler ve küçük bir tavşan vardı.  

"Bunu nerde buldun nayeon?"

"Arka bahçede yerdeydi."

Taehyung'un aklına jungkook'un mesajı geldi 'arka bahçeye gelir misin?' Jungkook ona bu kutuyu vermek istemişti. İçindeki kurabiyelerden alıp ağzına attı. Tadı çok güzeldi taehyung çok seviyordu kurabiyeyi. Küçük bir not vardı içinde. Güzel bir el yazısıyla yazılmıştı.

Taehyung
Biliyorum benden haz etmiyorsun beni sevmiyorsun. Ama ben kendime engel olamıyorum sana daha fazla aşık oluyorum. Bu kurabiyeleri beğen diye çok emek vermiştim. Muhtemelen ya sen şuan bu notu  okuyorsun yada gelmedin arka bahçeye bense odamda notu tekrar ve tekrar okuyup ağlıyorum. Muhtemelen gelmeyeceksin ama yinede yazmak istedim.

Seni çok seven jungkook

Taehyung sırıttı. Evet gelmemişti arka bahçeye unuttuğundan değil istememişti gitmek. Onu çok kırmıştı. Neden yaptığını bilmiyordu. Düşündü keşke onu bulmaya çalışsaydı. Keşke arka bahçeye gitseydi. Kutunun içinden oyuncak tavşanı çıkarıp fısıldadı.

Bu dünya için fazla masum değil misin jeon jungkook

Taehyung sürünmeye mi başladı yoksa bana mı öyle geldi.

Fazla güzelsin Im Nayeon. Seni fazlaca seviyorum.🐰🐰🐰

I am nothing without youHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin