1.Bölüm(Nereden Bilebilirdim?)

311 4 0
                                    

Hemen Başlayalım!!!

Helin'den

Sabah Uyandım Ve Yataktan Kalktım,Karahan Konağındaki Sessizlikten Dolayı Herkesin Uyuduğu Bu Sessizlikten Anlaşılıyordu,Ben Bu Konakta 23 Yıldır Hiç Mutlu Olamamıştım Ki,Bu Konakta Beni Seven Belli Başlı Kişiler Vardı,Onlarda;Annem,Babam,Kardeşim,Ablam Ve Kuzenlerimdi.Dolabımın Karşısına Geçtim Ve Bileklerime Kadar Uzanan Asker Yeşili Elbisemi Giydim....

Saçlarımı Da Salık Bıraktıktan Sonra Tam Odama Çıkıyordum Ki Bağırış Sesleri Duydum,Hızlıca Aşağıya İndim Ve Kapıda Şadoğlu'Larını Gördüm,İşte 7 Yaşımdan Beri Aşık Olduğum Alaz Şadoğlu Karşımdaydı,Bir Dakika Selin Şadoğlu'Nun Bizim Konakta Ne İşi ...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçlarımı Da Salık Bıraktıktan Sonra Tam Odama Çıkıyordum Ki Bağırış Sesleri Duydum,Hızlıca Aşağıya İndim Ve Kapıda Şadoğlu'Larını Gördüm,İşte 7 Yaşımdan Beri Aşık Olduğum Alaz Şadoğlu Karşımdaydı,Bir Dakika Selin Şadoğlu'Nun Bizim Konakta Ne İşi Vardı?Y-Yoksa Ahh,Burak!

Nasuh(Dedem):Ne İstiyorsunuz Şadoğulları?

Alaz:Senin Torunun Benim Bacımı Kaçırdı,Nasuh Karahan.

Burak'a Döndüğümde Selin İle Birbirlerine Bakıyorlardı.

Selin:Ben Burak'ı Seviyorum Abi.

Alaz:Sen Sus Selin!?

Burak:Bağırmasana Lan Kıza!

Alaz Burak'ın Üstüne Yürüyecekken,Babam Araya Girdi.

Hazar(Babam:Dur Alaz Ağa,Haddini Bil.

Alaz:Esas Senin Oğlun Haddini Bilsin,Yoksa Ben Bildireceğim.

Aradaki Tartışma Sürerken Dedem Birden Bağırdı.

Nasuh:Berdel Olsun O Zaman?!

N-Ne Berdeli?Dedem Ne Diyordu?

Alaz:Ne Berdeli Nasuh Ağa?Kim Kimi Alacak?

Nasuh:Sen İstediğini Seç,Ya Hazal,Ya Helin?

N-Ne!?

Alaz:İkisini De Tanımam,Ama Helin Olsun.

Ne!Helin Mi?Sevdiğim Adamla Berdel'e Mi Kurban Gidecektim?Ah Bu Töre Kuralları?Nereden Bilebilirdim Ben Sevdiğim Adamla Berdel'e Kurban Gideceğimi?Sevinç İçinde Uyandığım Bir Sabah Hayatımın Kararacağını,NEREDEN BİLEBİLİRDİM!?

BÖLÜM SONU

Umarım Beğenmişsinizdir....

İlk Hikayem,Hatam Varsa Affola....

Bol Vote Ve Yorum Yaparsanız Sevinirim.

Berdel'le Kalın....

Saygılarımla Buse🖤


BERDEL(AĞA SERİSİ 1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin