Hemmen Başlıyoruz!🌸🖤
26.06.2019(Düğün Günü,Saat 19.00)
Helin'den
Her Genç Kız Gelinliği Ne Hayallerle Giyer?Her Genç Kız Ne Mutluluklarla Gider Düğününe?Benim Üstümde Gelinliğim Değil Kefenimi Taşıyordum,Her Genç Kız Onca Gelinlik Arasında Kendi İstediğini Seçerdi,Gelinliğimi Bile Ben Seçmemiştim,Zaten 2 Gün Önce Berdel Olacak Dediler,Bugünde Düğün.
Helin'in Gelinliği
Saçlarımı Narin Bir Topuz Yapmışlardı,Çok Hafifte Bir Makyaj Vardı,O Sırada Odanın Kapısı Çalındı Ve Alaz Girdi.
Alaz:Yürü Çabuk,Bir An Önce Bitsin Bu Rezillik.
Helin:Benden Neden Bu Kadar Nefret Ediyorsun,Alaz?
Alaz:Çünkü Seni Sevmiyorum,Sevdiğim Var Benim.
Alaz Kolunu Uzattı Ve Koluna Girdim,Yüzümüze Sahte Bir Gülümseme Yerleştirip Nikahın Kıyılacağı Alana Geldik,Hızlıca Nikahımız Kıyıldı Ve Röpörtaj İçin Fotoğraf Çekildi,Ardından Da Davetlilerin Tebriği Ve Takı Töreninden Sonra Geceye Kadar Oynadılar,Yavaş Yavaş Herkes Gitti Ve Bizde İstemeyerek De Olsa Odamıza Çıktık.Alaz Odanın Kapısını Açtı Ve Hızla Odaya Daldı,Oda Çok Güzeldi;Gri,Siyah Ve Beyaz Tonlarında Döşenmişti,Odanın Kapısını Kilitledi Ve Bağırdı.
Alaz:Soyun!
Helin:A-Am....
Alaz:Aması Maması Yok,Çabuk.
Tam Çıplak Kaldıktan Sonra,Alaz Beni Hızlıca Yatağa Fırlattı,İrkilmiştim,İşini Halledip Hemen Kalktı,Üstünü Giyindi Ve Kapıyı Çarpıp Odadan Çıktı,Kafamı Yastığa Gömdüm Ve İçim Boşalana Kadar Ağladım,Yorganı Kendime Dolayıp Banyoya Girdim Ve Geceliğimi Giydim,Çarşafı Da Bir Kenara Koyup Yeni Çarşaf Serdim Ve Pijamalarımı Giyip Gözlerimi Kapattım,Bir Süre Sonra Kendimi Uykunun Şefkatli Kollarına Bıraktım.
Helin'den(Sabah)
Gözlerimi Açtığımda Alaz Odadaydı Ve Kravatını Bağlıyordu,Yataktan Kalktım Ve O Sırada Kapı Çaldı.
Hizmetçi:Efendim,Çarşafı Alabilir Miyim?
Çarşafı Verdim Ve Hizmetçi Gitti,En Nefret Ettiğim Adet Buydu,Gerdeği Yaşayıp Yaşamadığımız Bu Çarşaf Sayesinde Herkese Yayılıyordu.
Alaz:Pantolon,Bluz Giymek Yasak.
Alaz'a Bakmadan Dolaba Yöneldim Ve Bir Pantolonla Bluz Seçtim,Alaz Bana Doğru Geldi Ve Kolumu Sıktı.
Alaz:Duymuyor Musun Beni?
Alaz Cevap Vermeyince Beni Yere Fırlattı Ve Sertçe Odadan Çıktı,Gözlerimden Yaşlar Süzülürken Gardırop'tan Aldığım Kot Pantolon Bluzu Geri Astım Ve Bir Şeyler Giyindim.
Odadan Çıktım Ve Zılgıtları Umursamayıp,Kahvaltıya Oturdum.
BÖLÜM SONU
Bol Bol Vote Ve Yorum Yapın!🌸🖤❄️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERDEL(AĞA SERİSİ 1)
RomanceKız Erkeği Seviyorsa,Ama Erkek Başkası İle Sevgiliyse Ve Bu 2 Genç Berdel'e Kurban Giderse... Neler Olur Ki?Daha Doğrusu Neler Olmaz Ki!?