Selamlar!Şuan İlk Hikayemi Yazmış Bulunmaktayım,Tişekkür Ediyorum😂Ben Daha Fazla Uzatmadan Ve Saçmalamadan,Hemen Başlayalım🌸
Helin Karahan
22 Yaşında,Alaz Ağaya Çocukluğundan Beri Aşık,Alaz Ağanın Kendisini Sevmediğini Biliyor,Peki Bu Güzel Kızımız Kardeşi İçin Berdel'e Kurban Giderse!?.....
Alaz Şadoğlu
24 Yaşında,Elif'i Deliler Gibi Seviyor,Kız Kardeşini Her Şeyden Sakınır,Peki Ya Kız Kardeşi İçin Berdel'e Kurban Giderse!?.....
Burak Karahan
21 Yaşında,Selin Şadoğlu'nu Seviyor,Peki Bir Delilik Yapıp,Selin'i Kaçırırsa,Ablasının Hayatını Önemsemezse?Ablası Kendisinin Yüzünden Berdel'e Kurban Giderse!?.....
Selin Şadoğlu
21 Yaşında,Burak Karahan'ı Seviyor,Peki Bir Delilik Yapıp,Burak İle Kaçarsa,Abisinin Hayatını Önemsemezse?Abisi Kendisinin Yüzünden Berdel'e Kurban Giderse!?.....
Mert Şadoğlu
25 Yaşında,Şuanlık Kimseyi Sevmiyor,Katı Ve Sert Biridir,Bazı Kişiler Onu Yumuşatabilir,Kardeşini Her Şeyden Sakınır,Kardeşinin Kaçırıldığını Öğrenince Neler Yapar!?....
Hazal Karahan
24 Yaşında,Kardeşlerini Her Şeyden Çok Sever,Töre Kurallarından Nefret Eder,Dik Başlı Ve İnatçıdır,Ama Onu Görürse Neler Olur!?....
Elif Şanlı
23 Yaşında,Mimar,Alaz'ı Deliler Gibi Sever,Berdeli Duyunca Çıldırır,Helin'Den Nefret Eder.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERDEL(AĞA SERİSİ 1)
RomansKız Erkeği Seviyorsa,Ama Erkek Başkası İle Sevgiliyse Ve Bu 2 Genç Berdel'e Kurban Giderse... Neler Olur Ki?Daha Doğrusu Neler Olmaz Ki!?