5.Bölüm(Allah Benim Belamı Versin))

279 5 7
                                    

Hemmencecik Başlıyoruh!❤️

Helin'Den

O Tarafa Doğru İlerledim Ve Alaz Beni Farketti,Dudaklarını Hemen Elif'in Dudaklarından Ayırdı.

Alaz:Helin?!

Helin:A-Alaz.

Gözlerimden Yaşlar Akarken Alaz Elif'E Bişeyler Söyledi Ve Elif Asansör İle Aşağıya İndi...

Helin:İnanmıştım Ya Ben Sana,Aptal Gibi Hemde,Allah Benim Belamı Versin!
Alaz:Ya Ben Seni Sevmeyi Denedim,Ama Sevemiyorum,Olmuyor,Ben Elif'i Seviyorum.
Helin:Ya Allah Belanı Versin,Ben Sana İnandım,Seninle İkinci Kez Birlikte Oldum,Benimle Birlikte Olurken Aklın Elif'te Miydi?
Alaz:Evet,Aklım Elif'teydi,Seni Elif Olarak Hayal Ettim,O Öylesine Yapılmış Bir Hataydı İşte,Boşver.
Acıyla Karışık Bir Kahkaha Attım.
Helin:Bir Hataydı Öyle Mi?Birinin Benliğini Alıyorsun Ve Bunu Hata Olarak Görüyorsun,Bu Hangi Akla,Hangi Mantığa Sığar Be!?
Gözümü Alaz'dan Çektim Ve Oradaki Basamağa Baktım,Alaz'a Zaman Bırakmadan Hemen O Basamağa Çıktım,Alaz İse Bağırdı.
Alaz:Helin,Saçmalama Hemen İn Ordan.
Helin:Yaklaşma Atarım Kendimi,Aşağıya.
Şuan Gerçekten Aşağı Atlayacak Olsam,20 Katlı Bir Yerden Düşmüş Olacaktım,Bu Sebeple Yaşama İhtimalim %10'Du.
1 Saat Sonra
Kısa Süre Sonra Tüm Davetliler Buraya Toplanmıştı,Hatta Elif Bile,Aşağıya İse Polisler Ve İnsanlar Doluşmuştu Çoktan,Kendimi Hazırladım,Bırakacaktım Kendimi Aşağıya,Tam O Sırada İtfaiye'Nin Geldiğini Gördüm,Onlar O Yumuşak Şeyi Açarsa Düşmem Bir İşe Yaramazdı,O Sırada Kapıda Alaz'ın Abisi Mert Ve Ablam Belirdi.
Hazal:Helin'im,Ablam,Nolur İn Oradan,Hadi Tamam Evimize Gidelim.
Helin:Ben Yapmadım Abla,Bu Adaletsiz Seçimi,Ben Seçmedim...
Arkamı Döndüm Ve Omzumda Bir El Hissettim,Ama Artık Çok Geçti,Çünkü Ben Şuan Düşüyordum,Gözlerim Benden Bağımsız Kapanırken Şiddetli Bir Şekilde Yere Çarptım,Hiç Bir Yerimi Hissetmiyordum.
Alaz'Dan
Hemen Aşağıya İndik,Helin Kanlar İçerisinde Yerdeydi,Giydiği O Açık Mavi Elbise Kana Bulanmıştı,Hemen Helin'in Yanına Çöktüm.
Alaz:Helin,Helin,Nolur Aç Gözlerini,Bak Vallaha Özür Dilerim Helin...
O Sırada Hazal Üstüme Atladı.
Hazal:Hepsi Senin Yüzünden Allah'ın Cezası,Lan O Kız Seni Ne Kadar Seviyordu Biliyor Musun?Küçükken Bile Sana Aşıktı.
Abim Hazal'ı Kendine Çekti Ve Sarıldı,Hazal Abim'in Omzunda Ağlarken,Benim Beynim De O Cümle Yankılanıyordu,"Küçükken Bile Sana Aşıktı..."O Sırada Ambulansın O Acı Sesi Duyuldu,Görevliler Geldi Ve Hemen Sedyeyle Ambulans'A Aldılar,Elif Ve Hazal'ı Dinlemeyip Ben Bindim Ve Kapıyı Kapadılar.
Hemşire:Hastanın Tansiyonu Çok Düşük,Nabız 30,Kalp Atışı 40...
Alaz:B-Bişey Yapın Ölmesin O,Ölemez.
O Sırada Hafif İnleme Şeklinde Bir Ses Duyuldu.
Helin:Seni S-Sevmi-y-yor-u-um.
Kalbi Durmaya Başlamıştı,Hemşire Hemen Elektroşok'u Hazırladı,3 Kez Yaptıktan Sonra Sonunda Helin Geri Dönmüştü.
7 Saat Sonra
Alaz'Dan
Şuanda Ameliyathanenin Kapısında Bekliyorduk,Helin 7 Saattir Ameliyattaydı,Şuan Sabaha Karşı 4'Dü,O Sırada Kapıdan Doktor Çıktı.
Hazal-Alaz:Durumu Nasıl?
Hazal Bana Ters Bir Şekilde Baktı Ve Bir Umut Doktora Döndü.
Doktor:Kalça Kemiği Ve Omurilik Kemiği Kırılmış,Sağ Ayağında 1 Kırık Ve Ezilmeler Var,Öbür Ayağında Da Çatlaklar,Kollarda İse Büyük Zedelenmeler Var,Çarpmanın Etkisiyle Başında Az Da Olsa Hasar Oluşmuş,Yani Ameliyat Bitti Gerisi Helin Hanıma Kalmış,Ama Kendinizi Her Şeye Hazırlayın,Yaşasa Da %90 Felç Kalacak.
Doktor Gittiğinde Hazal Sinir Krizi Geçirmeye Başladı Ve Gelip Gövdemi Yumruklamaya Başladı,Haklı Mıydı?Sonuna Kadar...Suçlu Muydum?Evet...Helin Yaşayacak Mıydı?Şüpheli...
5 Ay Sonra
Helin'Den
Uyandığımda Bir Hastane Odasındaydım Ve Yanımda Kimsecikler Yoktu,Kolumda Serum Ve Gövdemde Çeşitli Kablolar Bağlıydı,Sanırım Yoğun Bakımdaydım,Odaya Bir Hemşire Girdi.
Hemşire:Kendinizi Nasıl Hissediyorsunuz,Helin Hanım?
Helin:B-Ben Bacaklarımı Hissetmiyorum,Oynatamıyorum.
Hemşire:Tamam Sakin Olun,Şimdi Sizi Normal Odaya Alacağız..
Hemşire Odadan Çıktı Ve Yanında 2-3 Hemşire İle Geri Döndü Sedyemi Sürdüler,Ama Sürdükleri Yer Normal Oda Değil,Röntgen Odasıydı.
Helin:B-Beni Neden Buraya Getirdiniz?
Hemşire:Kalçanız,Omuriliğiniz Ve Bacaklarınızın Röntgen Filmi Çekilecek.
Ne Röntgen Filmi Ya?Ben Neden Buradaydım?O Sırada Gözümde Yaşananlar Canlandı,Terasa Çıkmam,Adını Bile Duymak İstemediklerimi Öpüşürken Yakalamam,Kendimi Aşağıya Atmam...Olanları Hatırlayınca Gözümden Akan Yaşları Gizlice Sildim Ve Beni İçeriye Aldılar,Ardından Da Röntgen Filmi Vs.İşte,Beni Normal Odaya Aldılar Ve Yaklaşık 2 Saat Sonra Doktor Geldi.
Doktor:Uygun Musunuz?
Helin:Buyrun?
Doktor:Şuanda Bir Mucizeyi Yaşıyoruz,Normalde Kalçası Ve Omuriliği Kırılan Hastalar Genelde Felç Kalır,Ama Sizin Kemikleriniz İyileşmiş,Sadece Bacak Kemiklerinizde Kırıklar Var,Ne Kadar Sürer Bilmem Ama,Artık Tekerlekli Sandalyedesiniz...
N-Ne!?Nasıl Olur Bu Ya!?
Helin:E-Emin M-Misiniz?
Doktor:Maalesef,Bugün Taburcu Olacaksınız,Ablanız Ve Bir Kişi Dışarıda Bekliyor.
Kafamı Salladım Ve Doktor Çıktıktan Sonra İçeriye Ablam Ve Mert Abi Girdi.
Hazal:Ablamm.
Helin:Ablam.
Sarıldık Ve Mert Abi Konuştu.
Mert:H-Hazal,Ben Alaz Adına Gerçekten Özür Diliyorum,Beni İstemeyebilirsin,Anlarım Ve Giderim.
Helin:Hayır Mert Abi,Senin Özür Dilemene Bile Gerek Yok,Suç Sende Değil,Hem Onu Konuşmazsak Sevinirim.
Mert:Sen Nasıl İstersen...
Ablam Bana Gülümsedi Ve Mert Abi Odadan Çıktı,Çünkü Ablam Beni Giydirecekti,Ablam Çantasından Kıyafetleri Çıkarırken,Durumumu Unutup Yataktan Kalkmaya Çalıştım Ve Kalktığım Gibi Yere Düştüm.
Hazal:Helin!İyi Misin Kuzum?
Ablam Hemen Koştu Ve Beni Yerden Kaldırıp Yatağa Oturttu.
Helin:Kendimi Sağlam Sanıp Ayağa Kalkmaya Çalıştım,Ama Onu Bile Başaramıyorum,A-Abla Artık Ben Hep Böyle Mi Kalacağım?
Hazal:Hayır Kuzum,Öyle Bişey Olmayacak,Sen Hemencecik İyileşeceksin.
Ablam Beni Yerden Kaldırdı Ve Yatağa Oturttu,Yavaşça Üstümü Giydirdi.

BERDEL(AĞA SERİSİ 1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin