6.Bölüm(Barlas Yılmaz)

183 3 2
                                    

Hemen Başlayalım!!!

Helin'den

Elif Bana Doğru Yaklaştı Ve Deyneklerimi Uzağa Atıp,Bana Çelme Taktı,Yere Düştüğümde Elif Yanıma Yaklaştı Ve Yere Çömeldi,Kulağıma Doğru Eğilerek Konuştu.

Elif:Sen Her Zaman Bu Yere Muhtaçsın Helin Karahan,Ben İse Her Zaman Şuanki Yerimde,Alaz'ın Yanında Olacağım...

Elif Alaz'ın Koluna Girdi Ve Giderlerken Alaz Bana Bir Bakış Attı,Ama Bu Öyle Bir Bakıştı Ki;Sanki Kendisi Beni Aldatmamış,Beni Bırakmamış Ve Bütün Bunları Kendisi Yapmamış Gibi....Onlar Gittikten Sonra Yerden Kaldırılmamla İrkildim...

Barlas:İyi Misiniz Hanfendi?

Helin:İyiyim Saolun...

Barlas:Yardım Etmemi İster Misiniz?

Helin:Ya Şey,Zahmet Olmayacaksa Beni Şu Sokağın Başına Kadar Götürebilir Misiniz?

Barlas:Tabiki.

Barlas Bey'in Koluna Girdim Ve Yürümeye Başladık,Çok İyi Yürüyemiyordum Ama Olsundu.

Barlas:Bu Böyle Olmayacak.

"Ne Böyle Olmayacak" Dememe Kalmadan Beni Kucağına Aldı.

Helin:Ya İsterseniz İndirin,Size Zahmet Verdim.

Barlas:Yok Ya Zaten Zayıfsınız.

Helin:Bu Arada Ben Helin,Helin Karahan.

Barlas:Bende Barlas Yılmaz...

Biz Böyle Sohbet Ederken Arabaya Gelmiştik Bile,Koruma Hemen Kapıyı Açtı Ve Barlas Bey Beni Bindirdi.

Helin:Teşekkürler Barlas Bey.

Barlas:Rica Ederim De,Bey Demene Gerek Yok.

Helin:Peki Barlas Be....Aman Barlas.

Birbirimize El Salladık Ve Koruma Eve Doğru Sürdü,Kalp Atışım Neden Bu Kadar Hızlıydı Ya!?

2 Hafta Sonra

Helin'den

Sabah Uyandım Ve Yataktan Kalktım,Artık Deyneksiz Yürüyebiliyordum,Barlas'ların Şirketiyle Bizim Şirket Ortak Olmuştu Ve Bugünde 2 Gün Sürecek Bir İş Gezisi Vardı,Ben Bizim Şirketin %25'İne Sahip Olduğum İçin Bizim Şirketi Temsilen Ben Gidecektim,Bavulum Dün Geceden Hazırdı,Hemen Üstümü Giyindim.

Saçlarımı Dalgalandırıp Sıkı Bir At Kuyruğu Yaptım,Hafif Fondöten,Rimel Ve Parlatıcı Sürdükten Sonra Beyaz Spor Ayakkabılarımı Giydim Ve Bavulumu Çektim,Allah'ım Ben Zaten 2 Günlüğüne Gidiyordum,Bu Koca Bavul Da Neyin Nesiydi?Aşağıya Kadar Zar Zor İndirtikten Sonra Bavulu Koruma Aldı Ve Bagaja Koydu,Arabaya Bindim Ve Sürmeye Başladı,Bu İş Gezisi Ağva'da Olacaktı,O Yüzden Uçakla Gidecektim Çünkü Mardin'den İstanbul Uzun Sürerdı(Çok Zekiyim😅🙈)Havalimanı'na Geldik Ve Uçağa Bindim.

2 Saat Sonra

İstanbul'a Gelmiştim,Bir Taksi Çevirdim Ve Ağva'ya Doğru Yola Çıktık,2 Saatte Gelmiştik Ve Saat Şuanda 5'Di,Akşam Olmasına Az Kalıyordu,Hızlıca Resepsiyona Geldim,O Sırada Kapıdan Barlas Ve Yanınd Sarı Saçlı Bir Kız Vardı,Allah Allah Bu Kız Kimdi Şimdi!?

Barlas:Selam Helin...

Helin:Selam...

Barlas:Tanıştırayım,Sevgilim Dolunay.

Samimiyetten Uzak Bir Şekilde Dolunay Denen Kız Elini Uzattı.

Dolunay:Memnun Oldum Canım.

Helin:Bende.

El Sıkıştıktan Sonra Dolunay Barlas'ın Boynuna Atladı.

Dolunay:Aşkım,Hadi Odamıza Gidelimm.

Barlas:Tamam Güzelim,Dur.

Bende Resepsiyondaki Kadına Odamı Sordum "30" Numaralı Odanın Anahtarını Verdi(Bu Arada Butik Bir Oteldeler) Barlas'ta "29" Numaralı Odayı Almıştı,Odama İlerledim Ve Kıyafetlerimi Yerleştirdim,Üstüme Daha Sportif Bişeyler Giyindim,Akşam Yemeğine İnecektik,Cebime Telefonumu Ve Cüzdanımı Attım,Hafifçe Fondöten Ve Rimel Sürdüm,Kırmızı Rujumu Da Sürdükten Sonra Restoranta İndim,Ortaklardan 1-2  Kişi Ve Barlas İle Dolunay Buradaydı,Dolunay'ın Yanındaki Boş Sandalyeye Oturdum Ve Dolunay Konuştu.

Dolunay:Ayy Canım,Konuşuyorduk Tam,Böldün.

Göz Devirdim Ve Sandalyeden Kalkacak Oldum Ki Barlas Konuştu.

Barlas:Oturabilirsin Helin,Sorun Yok.

Yeniden Eski Yerime Oturdum Ve Herkes Gelince Yemek Yemeye Başladık,Gerçi Çok Yemiyordum Ama,Neyse....O Sırada Viskiler Ve Şaraplar Geldi,Herkes Viski Felan Aldıktan Sonra Bende Bir Kırmızı Şarap Aldım,Kadehleri Tokuşturmuşlardı,Ama Ben Katılmamıştım,1-2 Saat Daha Oturduktan Sonra Herkes Odalarına Çekildi,Bende Kalktım,Peşimden Dolunay İle Barlas'ın Sesleri Geliyordu,Dolunay'ın Kahkahaları Ve Barlas'ın Kahkahaları Birbirine Karışıyordu,Barlas İle Dolunay Gelmişti,Dolunay Barlas'ın Kucağındaydı Ve Ayağıyla Kapıyı Açtı,Bende Odama Girdim Ve Eşofmanlarımı Giyip Yatağa Uzandım,O Sırada O Kan Donduran Sesleri Duydum.

Dolunay:Hadi Barlas,Daha Hızlı.

Barlas:Tamam Bebeğim,Bu Arada Göğüslerin Çok Güzel.

Ellerimle Kulaklarımı Kapattım,Neden Bu Kadar Üzülmüştüm Ki?Yoksa Ben H-Helin Karahan,Barlas Yılmaz'ı S-Seviyorm-muydum?

Bölüm Sonu

Selamlar!

Uzun Zamandır Bölüm Atmıyordum.

Umarım Beğenmişsinizdir,Bu Arada 900 Kişi Olmuşuz.

Çok Mutlu Oldum.

Sizleri Seviyorum Damla Çikolatalı Kurabiyelerim🍪

Görüşürüzz🖤

Saygılarımla Buse🖤


BERDEL(AĞA SERİSİ 1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin