EKANA PIENTÄ ILMOTUSASIAA! Joo mä kyllästyn tosi nopeesti kaikkeen niin vaihoin taas Hazelin hiuksien väriks ruskeet koska se sopii siihen nimeenki paremmin. Vaihdoin sen Hazelin kuvan siihen "HAHMOT!!" julkasuun mut laitan sen myös tohon alas.
(eli siis tos on Hazel uusine lookkeineen)
Katson paniikkikohtauksen partaalla muita ja tuntuu kuin muiden äänet kaikuvat päässäni. "ihmissusia. Ihmiskettuja. Ihmiskojootteja." haukon henkeäni ja nousen tuolilta seisomaan hatarasti. Otan tuolin nojasta tukea ja yritän tasata hengitystäni. Colin ottaa olkapäistäni kiinni ja yrittää rauhoitella minua. "Hazel. Rauhotu. Hengitä sy..."
"Näpit irti musta!" huudan vihaisena ja tönäisen Colinia jonka jälkeen ryntään ulos paiskaten oven perästäni kiinni. Juoksen henkeni edestäni niin kauas kuin jalkani kantaa. Vilkuilen välillä ympärilleni hengästyneenä. En tosiaankaan haluaisi nähdä ketään heistä. Mistä minä tietäisin jos he haluaisivat raadella minut heti kun he saavat minut käsiinsä. Nyt kun kerta tiedän keitä he oikeasti ovat. He eivät varmastikaan halua kenenkään tietävän heistä. Onko tämä edes totta? Taruolennot olisivatkin tosia.
Kuulen takaani oksan rasahduksen ja jähmetyn paikoilleni. Otan maasta salamannopeasti ison oksan ja heitän
sen tulijaa kohti.
Katson järkyttyneenä metsästäjää jonka rinnassa on juuri heittämäni keppi.(kröhöm.. Siis tähän tyyliin heitti sen kepin ku en osaa selittää sitä... Niin ja otin tän originalsista)
Metsästäjä katsoo minua lasittuneilla silmillään kunnes kaatuu verestä tahriutuneeseen lumeen. Juoksen nopeasti miehen luo ja yritän tyrehdyttää vuotoa.
"Anteeks.. Mä luulin et sä oot yks toinen.." mutisen itkien metsästäjän vetäessä viimeisiä henkäyksiä. Miten tämä on edes mahdollista, että pystyn heittämään salamannopeasti kepin melkein jonkun ihmisen läpi. Huomaan vasta nyt metsästäjän takana kuolleen suden jota hän raahasi perässään. Katson järkyttyneenä sutta vain todetakseni ettei se onneksi ole mikään minun susista, mutta susi se on silti.Pääni täyttyy raivolla ja inholla miestä kohtaan jolloin päässäni pimenee täysin. Otan miehen rinnasta heittämäni kepin irti ja huomaan miehen katsovan minua kiitollisena. Aivoissani pimahtaa jolloin lyön kepin miehen rintaan jonka seurauksena hän vetää viimeisen henkäyksensä.
YOU ARE READING
Bloody wolf
WerewolfKuvittele itsesi Alaskaan susien keskelle joita joudut suojelemaan hengelläsi. Sinua kutsutaan susien kuningattareksi, mutta silti kaikki läheisesi pettää sinut kerta toisensa jälkeen. Jep. Sekavaa. Mutta tällaista minun elämäni on.. K-15 väkivalt...