Bir kız vardı. Gökyüzüne ulaşan elleri yıldızları aradı,eli kayan bir yıldıza değdiğinde dilekleri gerçek oldu...
Sıranın üstüne yazılan şeyleri sürekli okumaya çalışırım. Teneffüs zili çaldığında Ahmet ile beraber sesli bir şekilde okuduk. "Seni sevmek ölümse koyam götüne gülümse! " .ona bakıp " 2 yıldır burada Meral ile Nisa oturuyordu .onlar yazmış olamaz ." Dedim. Kahkahası biraz kesildiğinde "aynen . Onlar züppe zadelerin aksine hanıma benziyordu. " "Ya değillerse diye düşünüyorum. " göz devirip " ah neyse dedikodu yapmayalım. Egoma ters kaçtı ... " Demesine kalmadan arkadan biri ensemize vurdu. " ay. " diye kaçışan ben Ahmet 'i sınıftan koşarak çıkarken gördüm .
Korkak ! Bize vurana baktığımda Yiğit ile karşılaştım. "Ayımısın diye sormuyorum çünkü öylesin. Ne diye vuruyorsun acıdı! " diye çemkirdim. Yüzüne yayılan gülümseme canımı sıkmıştı. Yanından geçerken kolumu tuttu ve kulağıma "Ezik . " diye fısıldadı. Gözlerimin dolduğunu hissederken, onu ittim ve ," ŞEREFSİZ !" diye bağırdım. Bizimle burslularla sürekli dalga geçen kendini okulun efendisi sanan gıcığın tekiydi kendisi. Aşağı inip bahçeye girdiğimde etrafta büyük bir kalabalık vardı. " yanımdan geçen bir kızı durdurdum ve ," neOlduğunu biliyormusun? " diye sordum." Kavga var . Aha bak senin arkadaşın ile Hilmi diye cevapladı. " dudaklarımı ısırdım ve koşarak aralarına girdim. Umarım bir yerlerin ayrılmaz Yarabbim.
" Arda yapma ne olur ! " "tekme tokat girişmiş öyle denir mi Defnem. " Ahmet 'e sinirle bakıp "Ayırsana! " diye uyardım. Sözümü dinleyerek kavga meydan muharebesine ilerlerken izledim onu. " Lan yeter 3 senedir nedir bu çektiğim ! " diye aralarına giren Ahmet ' in cevabı ile sırıttım. " kime diyorum ben ! " bir ara Tulin ' i gördüm sonra onun yere düştüğünü " Tulin! " ayaklarım birbirine girerken onun yanına düşmeden vardım. Arda yere eğilimi başı kanayan Tulin 'e bakıyordu. " müdür yok mu bu okulda !" Diye bağıran kıza döndüm. Uff hiç uğraşamam. Tulin ' i kollarımın arasına alıp revire doğru götürdüm. " DAĞILIN ! GÖSTERİ BİTTİ ." diye bağırdı Arda . Sanki kendi yapmamıştı kavga 'yı " iyimisin güzelim. Başımı taş Sıyırdı sanırım. " anladığımı gösteren bir ifade ile ona gülümsedim . " iyi bok yedin broskros! " " saçmalama be !" İkisine bakıp " ikiniz de çenenizi kapatın. " ortam aşırı gerilmişti. Tulin ' i hep birlikte revire götürdükten sonra derse çıkmaya zorlandık...Okul bugün için bittiğinde Arda 'dan söz aldık. Akşam bizi o çok meşhur bara götürecekti. Cenk ile biz işten döndükten sonra buluşacaktık onlarla. Ben Bakırköy 'e giderken cenk fatih ' e gidiyordu ancak evin içinde görüşebiliyorduk.iş yerine varıp üniforma ' mı giydim. Siyah kot ve lacivert tişört giymek işime geliyordu. Birde hep kitapların arasındaydım ya burası bana cennetti. Bugün bir çok kitabı raflarına geri dizmek için uğraştık. Heryeri birbirine katıyorlar sonra da, defolup gidenlere garezim vardı. Bugün birde 14 yaşındaki bir kız ile uğraştım. Ama bu bir zevkti " Merhaba çürük vişne kitaplarını nerde bulabilirim. ?" Etrafa bakındım ve " Türk Dil ve Edebiyat 'ında veya aşkta olabilir. " Dedim. Ah o kitapları öyle çok severdimki burada onlarla durabilmek ... o kızı yolladıktan sonra mesaim son bulmuştu. Eve giderken uyuya kalmamak için kendimi çok zor tuttum. Eve girdiğimde Cenk üstünü giyinmiş beni bekliyordu. Üstümde ki her şeyi çıkartıp dolabın karşısına geçtim. Kot siyah bir etek ile beyaz ananaslı tişörtümü giydim. Üstüme kot bir ceket giyerek saçımı salık bıraktım. Hazırdım. Birazda parfüm sıkarak abimin yanına gittim. " hadi bakalım. " o hasbinallah çekerek " etek kısaymış. " diye beni uyardı. " ya abi etek adı üstünde. Hem giyerken bu kadar kısa değildi biliyormusun ?" Diye dalga ile karışık sinirlerini germeyi başardım. Onu kızdıran hiç kolay değildi. Bu nedenle, onun koluna girip şirince sırıttım. " ee nerde şu ba... " " anma ağzına şöyle şeyleri . " diye sızlandı. Yüksek müziğin geldiği bir kapının önünde durduğumuzda kimliğini gösterme zahmetinde bulunmadan içeri girdi. Eh içerinin ışığı gözlerimi şimdiden yakmış, kirpiklerimi belirli aralıklarla kırpmama neden oldu. " orada benimki ne yapıyorsanız yapın bücür ! " diye bağırdı gıcık! Ben Ahmet ve Tulin 'e sarıldıktan sonra direkt olarak Arda 'yı sordum. Sahneye çıkacağını öğrendiğim sırada gözümün önünden geçen Yiğit ile şoke oldum . Yanında Atakan , Hilmi ve tanımadığım 4 kişi daha vardı. Derin bir nefes aldım ve düşünmek yerine sahneye diktim gözlerimi Tulin yine çok güzeldi.
Arda sahneye çıkınca ellerini hızla salladı . Çok tatlıydılar .
Bildiğim tanıdığım bir fon müziği ile ona döndüm.
KAAN BOŞNAK BOŞ GEMİLER.
BOŞ GEMİLER GEÇİYOR GÖNLÜMÜN KIYISINDAN RUHUM YORGUN VE BEZİ DÜŞMAN SAYISINDAN NE ANLAMAM LAZIM BU BAKIŞINDAN BELLİYDİ ZATEN KAÇIŞINDAN...
mutluyum çünkü şarkı ezberimde sonra yuhlamalar, küfürler ve kavgalar ile- yine - etraf cenaze yeri gibi oldu en son gördüğüm şey Yiğit ti sonra kaçışan insanlar silah sesleri ve nicesi biri gelip yardım etse ya.
Tanrım Sesimi duyuyor olmalısın . Bir çocuk beni kucağına alıp koşmaya başladı. Öteden gelen kurşun Arda ' nın sırtından girdi ... "ARDA! " sesim kısılana dek onun sesini haykırdım. Sokakta çocuğun kucağına oturmuş ağlarken bile . " sen iyi değilsin istersen hastahaneye götürebilirim. O an gördüm onun yüzünü. Belki asla unutmayacağım o güzel yüzünü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Körfez Serisi 1 Acı
ChickLitHayatı normal bir şekilde devam eden defne bir gece yarısı kaderin gazabına uğradı ve en yakın arkadaşını kaybetti. Hayatını geri yoluna sokmak için uğraşırken karşılaştığı pisliklerin altından kalkabilecekmi ? Yoksa kendini hayatın akışına bırakıp...