Uzun zamandır yazmıyordum. Umarım üzülmemişsinizdir. Sizleri çok özledim . Lütfen beni affedin. Başlıyoruz ...
Başım o kadar kötü dönüyordu ki sanki tepetaklak durmuş ve beyin kanaması geçiriyordum. "Ağlama artık yeter boşuna üzülüyorsun . Ona değmez be canımın içi. Şerefsize bak ilk önce ..." Ona baktım . Susması gerekiyordu . İçim yanıyordu . Gereksiz nefes alıyormuş gibi hissediyordum . Canımın bu kadar yanması normal miydi ? . Telefonumun bir kez daha çalması ağlamam iki kat daha arttı . 18. Kere arıyordu . İstemiyordum niye anlamıyordu. Dudaklarımdan akan kanı yavaşça sildim . "Bana bak bir daha arasan seni öldürürüm anlıyor musun? Sen kim köpek benim kankamı üzüyorsun . Lan şerefsiz kız harap oldu . Ne hayır. bir git be ! Sakın gelme hay- " telofonu elinden alıp ona vurdum. Numarasını ve whatsapp 'ını engelledim . Artık benimle konuşamayacaktı. Benden ne istemişti ilk önce küçük bir ümit verdi sonra ... devamını getirmeye dilim varmıyordu. Canım çok yanıyordu . Hem ruhsal hem fiziksel . Irmak bana derin derin bakmaya başladı. Ne der gibi baktım ve "bana öyle bakmayı bırakır mısın?" diye sordum . Gözlerini devirdi ve " Ne bok yiyorsan ye be ben İzel 'in yanına gidiyorum . ÖL!" Diye bağırdı. Gülsem mi ağlasammı bilemedim . İkisinde yaptım. Tuvalet benim hıçkıriklarimla sarsıldı. İlk önce Cenk geldi . Yanaklarımdan öptü ve geçecek dedi. Hep öyle olurdu zaten . Hep böyle denirdi değilmi ."Defo nasıl ?" Alperen 'ın sesi kulaklarımda çınlarken Ayda devam etti. "Sence Alp nasıl olabilir ? Bak yine sinirlendim it şerefsiz . Sende bana böyle yapma olurmu? " Alperen 'ın kahkahası evin her bir odasında yankılandı. " ben kerem değilim Ayda !". Alperen kerem değildi tabi olamazdı . Ayağı kalktım o kendini ne sanıyordu ki kendini ne sanıyordu da onun hakkında konuşurlardı. Hele birde Ayda ?
" sen kim olduğunu sanıyorsun? Çık benim evimden . Ayda..." derin bir nefes çektim ve " ... sende ." Diye sert bir dille onları evden kovdum.
Ayda sakin bir sesle Alperen 'i uyardı. " hadi gidelim. " Alperen o kadar kötü bakıyordu ki bir an cidden ondan korktum. "Kendine gel yoksa çok kötü olur Defne . Seni sakince dinledim. O an yanında biz vardık . Bunu unutma o geçici fakat biz değiliz ! "Dedi ve gitti. Ayda arkasından koşarak kapıyı kapattığında . Bir an kendime geldim. Ne olduğunu yeni fark ederken ne yapmam gerektiğini ikna olamıyordum.İlk mesajlar ...
Emir Aksoy :kendimde değildim bilerek olmadı bebeğim .
Emir Aksoy: oraya geliyorum .
Emir Aksoy: Defne cevap ver bana böyle hiçbirşeyi halledemeyiz.
Emir Aksoy: aradığımda cevap ver bari .
Emir Aksoy : sana herşeyi açıklayacağım ama lütfen cevap ver.
Emir Aksoy: ben manik depresifim ( bipolar bozukluk )
Sonra bende yazdım tabi iki gün sonra bakmak istediğimde.
Defne : manik depresif olman bana karşı olan bu dengesiz durumu açıklıyor . Bu da demek oluyor ki beni isteyerek öpmedin ?
Anında geri dönüş yaptı .Emir Aksoy: ben seni onunla öyle yakın gördükten sonra .kavga ettiği kişiyi o sandım cidden gözüm kararmıştı bebeğim .
Defne : evde bugün kimse yok gel şu işi yüzyüze konuşalım Emir ...
Emir Aksoy: geliyorumm...
Gelsin bakalım geleceği varsa göreceği şeylerde var .
✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡
Üstüme giyindiğim siyah kapşonlu t-shirt 'ü çıkarttım ve gözlerinin renginde mavi bir kazak giydim .
Altımdaki gri tayttı çıkartırken kapını -n zili çaldı . İki ve üçüncü çalışsa koşarak aşağıya indim . Kapıda Emir vardı ve ben onun geç bir saatte geleceğini sanmıştım. " s-selam ." Lanet olası sesim yine titriyordu . " iyi misin?" Diye sordum bu sefer . " Sen iyiysen bende iyiyim Defne ..." Dedi ısırdığım dudaklarıma bakarken . Nefeslerimizin kesildiği o kısa an vücudunu süzdüm . Çok siyahtı yine onu böylede severdim . Kapıyı kapattım ve ona sıkıca sarıldım . Belime sımsıkı sıkarak karşılık verdi . Oranın moraracağına emindim . Ayrıldıktan sonra üzerimdekinin kısa olduğunu düşünürek siyah bir tayt gelip yanına oturdum . "İyiyim Emir fakat o gün ne olduğunu kestiremedim ben . O olanların içinde boğazımı sıkışın ödümü koparttı cidden . Niye bırakmadın onu söyle bari ?" Bana baktı . " boğazını sıktığımı babam söyledi kafama kaç terlik yedim bilmiyorum . Annem bana böyle şeylerin olabileceğini söyler . Ona hiç bir zaman inanmamıştım , fakat seni kaybetmeye çok yakın olduğumu düşündükçe öldüğümü sandım. Bana insan olduğumu hissettiren tek şey sensin . Sen ve zümrüt yeşili gözlerin." diye çok tatlı bir tebessüm etti. Ona yine sımsıkı sarıldım . Ayda'ya demiştim ama ben . O bana böyle bir şey yapmaz demiştim . Sonrasında biraz acıktığımız için yemek hazırladık ve onu bir güzel yedikten sonra mısır patlatıp tv ' den en sevdiğim dizilerden birini açtım .
Emir saçlarımı okşuyordu . Başımı dizinden kaldırdım . Kolunun altına girdim. Öksürdü sonra bakışlarım ona ve dudaklarına kayınca sanki hiç yapmadığımız şey dedim kendi kendime . O an dizi ve zaman kavramını yitirmişti . Sanki bu boktan evrende sadece biz vardık.
Dudakları dudaklarıma sürgündü. Onun dudakları sadece benim olmalıydı ." İlk öptüğüm kadın sensin Defne . Sonuncusununda senin olman için elimden gelen her şeyi yaparım .sensiz olmuyor Defne ..."
Bu sefer ilk önce ben dudaklarımı dudaklarına bastırdım . Geri çekilmeme izin vermedi . Beni kucağına aldı ve sonra beni koltuğun üzerine doğru yatırdı. Sıcak dudakları haşin bir şekilde boynuma gömüldüğünde dudaklarımdan çıkan tuhaf sesin ne olduğunu merak ettim. Bana geri baktı lacivert gözlerine baktım. Nefesim fena halde kesilirken dudaklarımı öpmeye devam etti .çok yavaş öpmeye başlamıştı. Sonra giderek hızlanmaya başladı. Tutku her hücremi sararken üzerindeki t-shirt ' i çıkarttım . Nefes nefes bir şekilde benim t -shirtüme uzandı. İnlemem artınca dudaklarıma geri uzandı . Beni yavaşça okşuyor , öpüyor ve kokluyordu . Dili boynumda gezinirken elim kemerine uzandı. Elleri taytımın kenarlarından tutarak yırtarken ona hayranlikla baka kaldım. " Defne durmazsak eğer b-Ben durmam... duramam." Durmasını istiyormuydum. Ah bunu umursayan kimdi ki ?(+18 kısım istemeyenler okumasınlar lütfen.)
" durmanı istemiyorum Emir !" Dudakları dudaklarıma geri kavuştu kalbim boğazımda atıyordu resmen .
Birden dudaklarımı bıraktı ve çenemden boynuma giden ıslak öpücükler bırakıyordu . Bacaklarım beline dolanmış kasıklarıma değen erkekliği tüm vücudumu titretiyordu.
" ah çok güzelsin be defne !" Bu bir ahtı . Bu bir serzenişti. Ellerimi göğsünün üzerine koydum . Ona ait olduğumu hissettiren tek şeydi kalbi .
" beni öldürüyorsun Emir . Ah o da neydi çok hoşuma gitti !" Sert bir şekilde inledikten sonra devam etti. Sütyenimin kopçalarını dişlerinin arasına alarak aşağı doğru çekti . Göğüslerim açıkta kaldığı için en başta utandım fakat öyle birşey yaptı ki onun utangaçlığını unutup inleyerek boynuna doladığım ellerimi saçlarına götürüp çekiştirdim. Göğüs uçlarım kan ağlıyordu . Acı vardı fakat zevk daha çoktu. Kafasını geri çekerek karnımın üzerine üfledi . Saçlarını karnıma sürttü . " ahh Emir ..." " şşşt güzelim bu daha hiç birşey bebeğim ." İnleyerek onun konuşmasını fırsat bilerek üstüne çıktım. " o ne demek daha ne yapabilirsin ki ?" Dudaklarımı ısırarak öptü ve saçlarımı kulağımın arkasına attı ve " çok güzel kokuyorsun ." Diye fısıldadı. Bunu niye söylemişti ki şimdi . Kalbim duracak gibi olurken gözleri ışıl ışıl parlıyordu. Ona gülümsedim . O da bana böyle çok salak göründüğümüze emindim . Külotumun üstündeki demir gibi sert ve uzun olan şeye baktım . Güldü yine . Eller kilotuma uzandı , yavaş hareketlerle çıkarttı . Parmakları usulca vücudumu okşarken kendimi ona sürtüyordum . "Ah hadi ama yeter bence yeterince ıslaksın güzelim. " yanaklarımın en az domates kadar kırmızı olduğunu düşünüyordum . Yavaşça üzerinde kaykıldım ve boxerını çıkarttım . Cidden çok sert ve büyüktü . Yavaşça ona dokundum . Beni yine altına çekti ve hemen sonra kucağına aldı. Odamın olduğu merdivenleri çıktık. Mavi kapıya doğru ilerledik . Maviyi sevdiğimi biliyor olmalıydı .Yavaşça kapıyı araladı ve beni yatağın üzerine yatırdı . Dudaklarını dudaklarıma hapsettiğimde evimde olduğumu hisettim . Kalçalarımı yavaşça okşadı ve " hazır mısın?" Diye sordu . Başımı salladım ve içime girmesini bekledim . Dudakları dudaklarıma değdiği o an kalçalarını sert öne itip içime tek hamlede girmeyi başardı. Canım çok yanmıştı. Duvarlarda yankılanan çığlığım kulaklarıma geri değdiğinde dudaklarımı ısırdım . " şey böyle iyimi ?" ." Evet ." Yavaşça içimdeki gitgellerini yaparken ben de vücudumu hareket ettiriyordum. Ah o kadar iyidiki onu içimde hissetmek beni mutlu ediyordu. " Ihmm . Emir ah ..." Emir dudaklarımı bırakıp vücudumuzu daha hızlı hareket ettirdi . İçimde tuhaf bir his vardı . Geliyordu hissediyordum.sıcacık bir
Sıvı içimde karnından kasıklarıma kadar akıyordu . " 3 dediğimde aynı anda ." Başımı salladım . Gülümsedi en son darbesi çok büyüktü ve boşalmama sebep olmuştu. Nefes nefes 'e ona bakarken kulağıma fısıldadı. "Bir dahakine kondom da kullanalım . Uykum vardı. Gözlerim yavaş yavaş kapanırken en son gördüğüm şey deniz mavisi gözleriydi...Beklenen bir bölüm müydü vote lazım bana hadi lütfen gençlik. Size güveniyorum ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Körfez Serisi 1 Acı
ChickLitHayatı normal bir şekilde devam eden defne bir gece yarısı kaderin gazabına uğradı ve en yakın arkadaşını kaybetti. Hayatını geri yoluna sokmak için uğraşırken karşılaştığı pisliklerin altından kalkabilecekmi ? Yoksa kendini hayatın akışına bırakıp...