Ahoj, moje meno je Abbey Morren. Mám 16 rokov a bývam v meste Detroit v štáte Michigan. Žijem v bohatej rodine, otec je úspešný právnik a mama je manažérka jedného z najluxusnejších hotelov v Detroite. Mám sestru Amy, má 14 rokov. Je celá zbláznená do Justina Biebera.
Nechápem, čo na ňom vidí, je to len namyslený chalan, čo mal v živote šťastie a tým že sa tvári, ako keby ho zaujímali všetky tie dievčatá, ktoré sú na ňom závislé, a tie úbohé deti ktoré trpia rakovinou alebo podobnými chorobami. Ľudia by sa mali podľa mňa zobudiť a uvedomiť si, že to všetko robí len pre kameru.
Pre mňa je to jedno veľké nič. Ja si radšej pustím niečo počúvateľné, napríklad Jonathan Clay, Asking Alexandria, Bring me the horizont, Ed Sheeran a podobne. So sestrou sa často hádame, hlavne keď sme samé doma a obidve si chceme dať nahlas hudbu. Ja na ňu kričím, aby si stíšila toho Biebera a ona, aby som si vypočula tie „shity", ako to ona nazýva. Väčšinou po sebe kričíme a hádžeme vankúše. No jeden deň som mala fakt na nič náladu a urobila som niečo, čo som hneď oľutovala. Ale trest, ktorý som dostala mi zmenil život a budem zaň navždy vďačná mojej mame.
„Čo sa vlastne stalo?" spýtala sa mama keď sme sedeli vedľa postele, na ktorej ležala Amy v nemocničnej izbe.
Chvíľu som rozmýšľala či poviem mame pravdu alebo jej poviem, že to bola náhoda, no rozhodla som sa pre pravdu, pretože by jej Amy všetko tak či tak vyklopila.
„Mala som zlý deň, pohádala som sa s Lilly a Jared sa bozkával s Mandy na lavičke kde som s ním bola ja a rozišli sme sa. Prišla som domov, že tu si aspoň odýchnem. no Amy ma začala provokovať a pohádali sme sa. A vo mne sa všetok ten hnev a smútok nahromadili a strčila som ju zo schodov," vyhŕkla som.Povedala som tichým hlasom a sklonila hlavu, pretože vidieť mamin výraz „si tá najhoršia dcéra na svete" som vidieť fakt nechcela, aj keď som ňou bola. Čakala som, že mama začne kričať na celú nemocnicu, no na moje prekvapenie nie, pristila si ma k sebe a začala ma hladkať po vlasoch tak, ako to robila, keď som bola malá. Po asi hodine ticha sa Amy začala preberať. Ja som hneď pribehla k jej posteli a mama išla po doktorku.
Dúfam že sa vám budú páčiť príbehy , a budem rada za každý komentár ktorý mi pošlete Vaša Lucy