6. Čast

3 0 0
                                    

Ako som vám slubila že dnes napíšem dve časti tu je tá druha čast

Príbeh zamilovanej Abby pokračuje. Po tom, čo sa stretla s Justinom už úplne prepadla láske a aj keď si to veľmi nechce priznať – zamilovala sa do slávneho Biebera Čo bude ďalej?  to sa dozviete tejto časti

Keď som otvárala vchodové dvere počula som, ako Justin odchádzal v aute. Keď som vošla dnu mama a Amy sedeli v obývačke a čakali na mňa.
„Ako bolo na rande?" spýtala sa so širokým úsmevom mama.
Chvíľu som uvažovala, či jej povedať, že som mala rande s Justinom, ale rozhodla som sa že pred ňou to utajím.
„Fajn...Amy poď prosím so mnou do mojej izby."
So sestrou sme sa počas môjho "trestu" dosť zblížili, tak som sa rozhodla, že jej to poviem .  Keď sme prišli ku mne do izby, sadli sme si oproti sebe na posteľ a spustila som:
„Vieš keď som ti išla nakúpiť do obchodu, a keď som vychádzala, niekto do mňa strčil dverami a ja som omdlela. Keď som sa zobudila, bola som v hotelovej izbe, ktorá patrila Justinovi Bieberovi, a to dnešné rande bolo s ním."
Amy na mňa pozerala s otvorenými ústami.
„Ty a Justin? Ten tweet o tom dievčati snov, tie dnešné o tom, že sa na dnešok teší ako Pac keď mu dáva jesť. To všetko bolo o tebe?"
Ja som len prikývla.
„Ale neskús to niekde vykecať, lebo ťa zadusím!" pohrozila som jej.
„A aký je v skutočnosti?" spýtala sa ma Amy.
„Úžasný, ten jeho úsmev oči, celý on. Je gentleman, rozkošný, zábavný, milý, romantický. Proste dokonalý."
Keď som o ňom hovorila, na tvári mi vznikol úsmev, aký som ešte na sebe nevidela. Zamilovaný úsmev.
„Wow. Abby ty si sa nám zamilovala," zasmiala sa Amy.  Ja somsi len kúsla do spodnej pery. Amy šla do izby, bola unavená. Ja som saprezliekla do veľkého trička v ktorom spávam, a do posteľe som si zobralanotebook. Zapla som si Twitter a šla som na Justinov profil. Samé tweety o tom,aký je jednej osobe za dnešný večer vďačný.  Zrazu mi na mobile mi pípla SMS, bola od Justina: „Čo robíme zajtra? Shawty.:-)"
JA:„Som sama doma.. teda so sestrou môžeš sa zastaviť ak ti to nebude prekážať.:-)" Justin: „Pre mňa je hlavné aby som bol s tebou J .. je tvoja sestra Belieberka?"                          Ja: „Zlatý:-)..áno je J                                                                                                                                             Justin: „Ty si zlatá J .. Okolo 11 ráno som tam:-) Dobrú noc :-*"
Ja: "Dobre:-) teším sa na teba."  A vypla som mobil a išla som spať  -

„Ty si spravila raňajky?" spýtala som sa prekvapene Amy.
„Áno.. Justin písal na Twitteri, že o 11 ráno sa mu začne nádherný deň, tak som si myslela že príde k nám. A spravila som ti raňajky, takže sa najedz, ja idem poupratovať."
„Amy..počuj. Pod tie Justinové Tweety píše niečo Hailey?"
„No áno.. stále sa ho pýta za kým ide.. Justin jej stále píše že ide za Pattie."
Nič som neodpovedala, len som išla k stolu sa najesť.
„Prečo sa s Hailey Justin nerozíde, keď ju už nemiluje? Vie Pattie o našom vzťahu? Čo ak Hailey bude Justina sledovať a zistí, že ide za mnou a urobí tu scénu?"  Tieto otázky mi pobehovali v hlave. Nakoniec som sa na to vykašľala, dojedla som vafle a šla som do sprchy. Dala som si voľné tričko na ramienka, rifľové kraťasy a vlasy som si vypla do hora. Naniesla som si na seba trochu make-upu a dala som si špirálu. Potom som si ustala posteľ a išla pomôcť Amy poupratovať kuchyňu. O 10:45 zazvonil niekto na zvonček. Vedela som, že je to Justin, tak som poslala otvoriť Amy.
„Ahoj. Ty budeš sestra Abbey však?" pozdravil vo dverách Justin.
„A-a-a-áno.. ja som Amy teší ma."
Justin sa zasmial a Amy dal do ruky tričko s nápisom „As long as you love me" a jeho podpísanú fotku.  „Ďakujem," poďakovala Amy celá unesená z toho, že Justin jej priniesol tričko a autogram. „Aj pre teba niečo mám," prišiel ku mne a do ruky mi dal červenú ružu.  „Ako si vedel?" spýtala som sa a dávala som ju do vázy.
„Čo?" „Že milujem červené ruže?"  Justin sa len usmial a dal mi pusu na ústa.
„Tak čo robíme dievčatá?" spýtal sa Justin a objal ma okolo pásu.
„Mali by sme navariť obed," prehlásila Amy.
„Tak poďme," povedali sme s Justinom skoro naraz.                                                                                     Navarili sme špagety s kečupom a syrom. Všetci traja sme si sadli k stolu a začali sme jesť.
„Chutí vám to dievčatá?" spýtal sa Justin a ja som spustila strašný záchvat smiechu.
„Čo je smiešne?" spýtala sa Amy, no keď sa pozrela na Justina začala sa smiať tiež.
„Ehm...Nechceš servítku?" spýtala som sa so smiechom Justina.
„Prečo?" spýtal sa nechápavo.  „No...všade po tvári máš kečup."
Justin sa začal smiať a ja som mu priniesla servítku. Keď sa utrel, všetci sme sa smiať prestali. Keď sme dojedli, Amy išla umyť riad a ja som jej chcela ísť pomôcť, no Justin ma chytil za zápästie a pritiahol si ma k sebe, išli sme sa pobozkať, no keď už sa naše pery dotýkali povedal: „Poďme si do izby pozrieť nejaký film."
Ja som sa usmiala a išli sme. Zapla som telku, ktorú som mala zavesenú na stene oproti posteli.
„Aký film si chceš pozrieť?" spýtala som sa a pritom som prechádzala cédečkami s filmami.
„Daj tam niečo, čo chceš ty." Nakoniec som tam pustila film „Love and Basketball".
Spolu s Justinom sme si ľahli na posteľ a on mi dal ruku okolo krku. Po asi pol hodine som si všimla že Justin zaspal, chvíľu som sa na neho len pozerala, no v tom ma niečo napadlo. Opatrne som vstala z posteľe a chytila som čiernu fixku a popísala som mu tvár a na ústa som si dala červený rúž ktorý som mu potom otlačila na čelo nos a líce. Keď sa Justin zobudil, do izby akurát vošla Amy a začala sa neskutočne smiať. Justin radšej nič nepovedal a išiel k zrkadlu ktoré som mala v izbe.   „Abby? Toto je tvoj výtvor?"  „Pekne kreslím však?"

Ako si myslite že to rande ktoré ma Abby z Justinom nakoniec dopadne . Budem rada keď mi napíšete váš názor .  A budem rada za každý váš komentár ktorý mi pošlete  



meeting an idolWhere stories live. Discover now