8. Čast

3 0 0
                                    

„Keď ja tak aj ty!"
„Nie! Proste povedz že som tvoj chlapec!"
Ja som si nabrala na ruku ešte viac nutelly a blížila som sa k Justinovi. On nutellu z jeho prstu obtrel na môj krk, ľahol si na mňa a pritiahol si ma tak, aby som nad ním kľačala.
„Povedz to," povedal.
„Toto ti ako dôkaz bude musieť stačiť."
Išli sme sa pobozkať, keď sme boli tesne pri sebe, zlomyseľne som sa usmiala a ruku, ktorú som mala od nutelly som pričapila na jeho tvár.                                                                                                         „Morrenová!" skríkol Justin s dievčensky tenkým hlasom a ja som spustila smiech.
Justin si nadomňa kľakol tak, ako som predtým kľačala ja nad ním a so strašne sexy pohľadom na mňa pozrel.
„Morrenová... povedz že som tvoj frajer, inak ťa ušteklím k smrti."
„If I was your boyfriend, I'd never let you go..." začala som so smiechom si spievať.
„Takže ty to nepovieš?" zaškeril sa Justin a pomaly ma začal štekliť.
„Dobre, dobre..." povedala som a snažila sa Justina odtlačiť z mojich bokov preč, no on bol silnejší.
„Bieber je môj chlapec... Spokojný?" zasmiala som sa.
„Až po tomto," povedal Justin, nahol sa nado mňa a pobozkal ma, stával sa z toho čoraz vášnivejší bozk, zapojili sme jazyky.                                                                                                                    Cítila som, ako Justinove ruky idú pod moje tričko, ja som z neho tričko stiahla rýchlosťou blesk. Keď ma začal vyzliekať, zrazu do izby vošla Amy.
„Čo tu vy dvaja robíte?" spýtala sa zarazene.
„Odíď!" skríkla som a nahla sa k Justinovi, ktorý ležal vedľa mňa.
„Fajn.. ale len aby ste vedeli ocko prišiel," povedala Amy a zavrela dvere.
„Do riti!" skríkla som a tričko si stiahla z hrudníka na brucho, počula som kroky a vedela som, že otec ide do mojej izby.   Justin si rýchlo obliekol tričko a ľahli sme si vedľa seba na posteľ.
„Ahoj..Ahojte," pozdravil otec prekvapený, že je so mnou v izbe chlapec.
„Ahoj ocko," postavila som sa z postele a hodila sa mu okolo krku.                                                               „A kto je ten mládenec?" spýtal sa otec.
Začala som sa cítiť trochu trápne, nenávidela som keď používal tie staré slová.
„Oh.. Ja som Justin Bieber. Teší ma pane," podišiel k otcovi a podali si ruky.
„Ten Justin Bieber?" spýtal sa otec a prstom ukázal na otvorené dvere od Amyinej izby, na ktorých bol plagát v Justinovej životnej veľkosti.
„Áno."
„Ó môj bože, chlapče! Moja druhá dcéra Amy je do teba zbláznená! Na produkty s tvojím menom a tvárou som minul viac ako na celý tento dom. Položil poklonu otec a zrejme snažil byť vtipný.
„Áno ja viem, Abby mi o nej rozprávala a Amy som dal tričko a autogram," povedal Justin a držal ma za ruku.                                                                                                                                                                              „Dal si jej to dnes ráno?"
„Abby poď pomôcť s obedom," ozval sa hlas mamy a ja som, aj keď so stiahnutým žalúdkom, išla dolu pomôcť.
„No vlastne nie, dal som jej to ešte včera večer."
„Ty si tu spal?" spýtal sa otec, ktorý sa snažil ovládnuť sa a Justinovi jednu nevraziť.
„Áno pane."
Skôr než otec stihol zareagovať zakričala som z kuchyne: „Poďte jesť!" Otec a Justin zišli.         Otca to, že tu Justin spal, veľmi naštvalo, a preto bol počas celého obedu ticho. Vedela som, že v momente keď Justin opustí náš dom, začne tu masaker.

Čo si myslite bude mať Abby od otca zle že u nej prespal chlapec , a že to im nepovedala .  Bude mať Abby doma peklo keď Justin odíde .  Opusti mama  Abbynineho otca , 

Budem rada za  každý váš komentár ktorý mi pošlete .


meeting an idolWhere stories live. Discover now