Justin sa pri telefonáte s Hailey tváril otrávene, podobne, ako keď mne volá stará mama Maria a rozpráva mi o tom, že keď ona bola v mojom veku, starala sa o celú rodinu a robila aj niektoré chlapské práce.
„Ja už radšej pôjdem," povedala som nesmelým hlasom a aj keď mi v hlave pišťalo a neviem čo všetko, zodvihla som zo sedačky a pobrala sa k dverám. „Počkaj!"zastavil ma Justin a podišiel ku mne. „Môžem dostať tvoje číslo?," chvíľu som zaváhala, ale dala som mu ho. Keď . som šla po chodbe smerom k výťahu, počula som ešte ako povedal: „Čoskoro sa vidíme, Abbey Morrenová."
Nič som nepovedala, usmiala som sa potom som už len počula, ako zatvoril dvere.
Keď som prišla domov do izby, Amy som odniesla to, čo potrebovala, no ona ma zastavila vo dverách.
„Kde si bola?" spýtala sa ma podozrievavo.
„Nikde nikde. Len bol strašne dlhý rad v obchode," snažila som sa nezačať smiať, ako som mala vo zvyku keď som klamala . Amy už nič nepovedala, a tak som išla do svojej izby. Zapla som si Facebook a Youtube. Nevedela som, čo si mám pustiť, a tak som si z ničoho nič pustila pesničku od Justina „Boyfriend". Začala som si ju spievať a na stoličke som tancovala. Neverila som. Mne sa začínajú páčiť pesničky od Biebera. Normálne by som to vypla a zapla si niečo tvrdé, aby som sa dala do svojho "normálneho"stavu, ale teraz nie, postupne som si začala púšťať ďalšie jeho pesničky a narazila som na jeho videoklip s Nicki Minaj.Keď som videla ten jeho roztomilý úsmev, spomenula som si na dnešok, začala som rozmýšľať nad tým, či ma zachránil preto, že mu záležalo na mojom zdraví alebo na tom, aby ho nikto neodhalil.
Potom som začala premýšľať aj nad tým telefonátom s Hailey. Pred kamerami vyzerajú taký šťastný a v realite to vyzerá tak, že Justin ju už nemiluje tak, ako na začiatku. Hodila som sa na posteľ a začala mi hrať pesnička „One Love" v tom mi pípla SMS, bola od Justina: „Potrebujem ťa vidieť. Zajtra o 18:00 za mojím hotelom? Vezmem ťa na jedno miesto." Tá SMS ma neskutočne potešila, mala som chuť niekomu všetko porozprávať a v tom som si spomenula na Lilly.
Odpísala som „Budem tam. Teším sa na teba Bieber." a na Facebooku som napísala Lilly: „Prepáč že som ti nezdvihla, ale stalo sa mi niečo neuveriteľné. Musíme sa porozprávať. Zajtra v škole OK?"
Bola som už dosť unavená a nechcelo sa mi všetko písať radšej jej to poviem.
Po asi troch minútach Lilly odpísala: „Ok. Chýbala si mi. Idem dobrú. Zajtra v škole." Vypla som notebook a šla si ľahnúť do postele, po asi desiatich minútach som zaspala.Budem rada za každý vás komentár ktorý mi pošlete . Čo si myslite pôjde von Abbey s Justinom aj keď mu to slubila dodrží slovo či nie , a dozvie sa Any o Jutinovi .