Rozhodla som sa že dokončím tuto knihu . Ako zatiaľ prázdninujete , chcem sa vám ospravedlniť že som dlho nebola aktívna ,
„Slávneho kanadského speváka Justina Biebera včera náš tajný zdroj zahliadol ako vychádza z hotela v ktorom je ubytovaný no ruka v ruke s neznámym dievčaťom." Ja som neverila, pozrela som sa na Fotku kde sme s Justinom smerovali do auta. „Aspoň nás nevideli v tom dome." Pomyslela som si a v hlave sa mi premietol celý včerajší večer. Potom som si všimla že moja tvár je zakrúžkovaná výrazným ružovým rúžom a stál tam nápis: „Ja viem kto si a za toto ti zničím život! Cmuk." Zhrozene som sa na celú tú stranu pozrela a pod fotkou bolo ešte napísané: „Čo hovorí na túto fotografiu priateľka spomínaného speváka Selena Gomez? Nájdete si to na strane 20." Zrazu som ako zmyslov zbavená začala v novinách listovať až som sa dostala na dvadsiatu stranu a začala som čítať rozhovor so Selenou potom čo videla našu fotku. „Nech je to akokoľvek ja Justina strašne ľúbim a dúfam že to dievča je len nejaká bláznivá fanúšička ktorá sa vkradla do hotela aby mohla Justina vidieť. Snáď som nespravila chybu keď som ho v LA nechala samého, ale pozajtra sa tam chystám za ním a verím že sa na mňa teší." Keď som to čítala došlo mi že túto obálku poslala buď Selena alebo nejaká fanúšička ktorá si nevie predstaviť Justina bez Seleny. Rozhodla som sa že na nákupy dnes radšej nepôjdem sama ale zavolám si Lilly ktorej by sa tak či tak patrilo po dlhej dobe zavolať. „Ok, tak pred obchodným centrom o 15 minút?" Spýtala sa šťastná Lilly. „Jasné." Odpovedala som a hovor som zrušila. Keď som sa pozrela z okna pred hotel bolo tam snáď milión paparazzov ktorý čakali kedy vide Justin alebo na to že nejaké dievča sa primá že to ona bola včera s Justinom keď vychádzal z hotela. „Aspoň mi tam nebolo vidieť do tváre." Pomyslela som si a do peňaženky som dala peniaze a strčila ju do veľkej čiernej kabelky ktorú som dostala minulé Vianoce od Jareda, vyšla som na chodbu a dvere od izby som zamkla keď som išla po chodbe k výťahu začal mi zvoniť mobil, volal Justin a mne srdce začalo biť ako o život.
„Ahoj zlatko, čo robíš? Už si bola na nákupoch?" Odľahlo mi keď nevytiahol to s tou fotografiu a novinami. „Akurát idem,vo výťahu nie je signál tak musím zložiť tak pá." „Ľúbim ťa." Povedal Justin a ja som hovor zrušila. Keď som bola na prízemí pred hotelom zastal taxík ktorým som sa odviezla ku nákupnému centru pred ktorým už stála Lilly. Priateľsky sme sa objali a spoločne sme vošli do obchodného centra. Tak čo, ako to ide s Justinom?" Spýtala sa Lilly a ja som sa rozhodla jej všetko povedať. „Poďme si sadnúť na obed aby sme sa posilnili pred nakupovaním" Navrhla som a spoločne sme sa vybrali k reštaurácii, ja som si objednala grilovaný staek s omáčkou a ako prílohu šalát a jemne perlivú minerálku a Lilly si dala keďže je vegetariánka len šalát s neperlivou minerálkou. Sadli sme si k stolu ktorý bol na konci aby nikto nepočul môj rozhovor s Lilly o Justinovi, predsa len nepotrebujem aby sa zistilo že podvádza Selenu so mnou, podvádza, znie to tak divne keď ku nej je taký hrubý a ku mne milý. „Tak čo sa deje Abbey?" Spýtala sa Lilly a s vidličkou si dávala do úst šalát. „Videla si už dnešné noviny?" „Áno, vieš kto je to dievča?" Opýtala sa Lilly s plnými ústami. „Lilly, to som ja. Ja chodím s Justinom a Justin sa predpokladám zo Selenou rozíde len čo príde do LA." Lilly na mňa pozrela a vypleštila na mňa jej obrovské zelené oči. „Abbey Morrenová to myslíš vážne?" Zvýšila hlas Lilly „Psssst! Nemôže zatiaľ o tom nikto vedieť." Keď sme s Lilly dojedli tácky sme odniesli na stojan a vybrali sme sa do obchodov,nemala som príliš "nákupnú" náladu a tak ma to až tak nebavilo. „A načo vlastne potrebuješ nejaké spoločenské šaty?" „Zajtra s Justinom ideme vraj na obed s nejakou bohatou rodinou." Povedala som znudene. „Abbey Morrenová! Ty ma čím ďalej tým viac prekvapuješ, tak na takú udalosť ti musíme vybrať niečo nádherné aby sa Justin do teba zamiloval ešte viac." Lilly ma zatiahla do luxusného butiku v ktorom mali nádherné šaty a lodičky. Vybrala mi nádherné čierno-biele šaty a čierne lodičky s otvorenou špičkou. Potom sme si spolu sadli ešte do Starbucks a pomaly sme sa vybrali domov. Vzali sme si jeden taxík ktorý najprv odniesol domov ju a potom do hotela mňa. Keď som vošla do izby neverila som vlastným očiam...
Čo si myslite prečo Abby nemohla uveriť tomu čo videla v izbe .
po celej hotelovej izbe boli sviečky, po dlážke lupene z červených a bielych ruží a zo spálne tiahla vôňa čínskej kuchyne. Pomalým krokom som kráčala smerom do spálne a zrazu spoza rohu vyletel Justin a zobral ma na ruky. Tak aký si mala deň?"
„Zlý, veď bol bez teba," usmiala som sa a Justin ma odniesol do spálne a položil na posteľ, na ktorej bola tácka s čínskymi špecialitami.
Pobozkal ma, sadol si oproti mne a začal ma kŕmiť, potom aj ja jeho. Bol to úžasný večer, smiali sme sa, zabávali proste všetko, čo má byť. A keď som v našej malej skromnej kuchynke umývala riad, Justin upratoval obývačku a našiel to, čo nájsť nemal. „Abby?" prišiel do kuchyne a sadol si na stoličku pri stole,
„Čo to má znamenať?" Justin držal v rukách noviny a prstom ukázal na titulnú fotku, na ktorej som mala tvár zakrúžkovanú tým príšerne výrazným rúžom.
„Ja som ti chcela povedať, ale nechcela som pokaziť dnešný večer. A Justin? Čo budeme robiť pozajtra?" opýtala som sa trochu vystrašene.
„Čo bude pozajtra?" opýtal sa naštvaný Justin.
„No, Hailey chce prísť za tebou, prečítaj si to na strane 20." Justin pretočil strany a začal čítať, potom ich nahnevane ich hodil o stôl.
„Myslíš že tie noviny mi poslala Hailey?" Sadla som si na Justina a vystrašeným pohľadom som naňho pozrela.
„Ach.." vzdychol.
„Ja viem, že to bola Hailey, ten príšerne ružový rúž a tá vôňa, čistá ona," Justin si ma pritisol k sebe a dal mi pusu na čelo.
„A čo s tým chceš spraviť?" opýtala som sa, keď som mu prstom prechádzala po tvári. „Poď so mnou," Justin sa zodvihol zo stoličky vzal ma za ruku, zišli sme na prízemie a pred vchodom bolo ešte stále more paparazzov.
„Počkaj trochu tu," povedal a išiel pred vchodové dvere hotela a paparazzovia sa naňho vrhli otázkami kto je to záhadné dievča no Justin ich všetkých utíšil.
„Chcem niečo povedať tak ma počúvajte," prehlásil a všetci postupne stíchli, pred hotel zrazu prišli zo štátnej televízie a natáčali priamy prenos.
„Všetci sa pýtate kto je to záhadné dievča zo včerajška, všetci dúfate že to je len nejaká fanúšička, ktorá sa priblížila do hotela aby ma videla. Hailey, prepáč ak sa na toto pozeráš, ale veď vieš, ako to medzi nami bolo. Abby,poď sem!" Zavolalma a ja som, aj keď maximálne vystrašená, išla. Keď som sa postavila vedľaJustina blesky fotoaparátov sa zdvojnásobili a krik paparazzov tiež. Justin ma chytil za ruku a pobozkal ma, bol to najkrajší bozk v mojom živote. Keď sa naše pery od seba oddelili usmiali sme sa na seba a ruka v ruke sme odišli naspäť do izby.
Justin ma opäť zobral na ruky a odniesol do postele pretože videl, že som strašne unavená. Bola som až taká unavená, že som sa nevládala ani vyzliecť, Justin zo mňa stiahol rifle a vyzliekol mi košeľu, keďže nevedel kde mám svoje pyžamo dal mi jeho čierne tielko a natiahol ho na mňa, potom som si ľahla na posteľ, Justin ma prikryl paplónom a ľahol si vedľa mňa a v spoločnom objatí sme zaspali.Čo si myslite ako to znesie Hailey , čo jej Justin urobil , bude sa Hailey chcieť pomstiť Justinovi a Abby . Ako sa zachovajú lúdia ktorí poznajú Abby , budú na nu žiarliť . Budem rada za každý váš komentár ktorý mi pošlete , a píšte mi ako bi to mohlo skončiť .
Dám vám sem súťaž : Súťaž znie napíšte mi ako chcete aby táto kniha pokračovala , Vylosujem dvoch výhercov tie kapitoly zaradím potom do pokračovania knihy držím vám palce