"Apa ni! oppa! kenapa Yeon kena kawin dengan sepupu sendiri ni" kata aku tak puas hati. Aku memandang tajam oppa aku yg berada di hadapan aku.
"Ni wasiat dari papa dgn mama Yeon. Nak tak nak Yeon kena terima jugak nae." kata oppa aku yg berharap sangat agar aku terima wasiat papa ni.
"Ahjushiiii~" panggil aku meleret dan dengan muka yang dibuat untuk minta simpati kepada peguam mendiang papa.
"Haih yeon-ah. Kamu kena terima wasiat ni sayang. Papa dengan mama kamu berharap sangat yang kamu terima wasiat ni." pujuk ahjushi Lee.
"Alaa... yeon baru 19 tahun. Awal lagi nak kawin kawin ni. Tak boleh ke lewatkan sikit. Sikit pun jadilah. Dalam setahun ke tiga tahun hehe." rayu aku pada ahjushi dan oppa.
Mereka hanya mengeleng menandakan tak - boleh - kau - ni - tak - faham - bahasa - ke
"Haish.. okay fine! yeon te-terima." kata aku pasrah. Ish baru je nak enjoy. Cukup la aku jadi sendu semasa aku berumur 17 tahun selepas kematian mama dengan papa.
Taehyung oppa memandang aku dengan pandangan yang tak percaya. Wajahnya jelas menunjukkan yang dia sangatlah gembira saat ni.
Hurm dah lama tak nampak wajah gembira abang aku ni.
"Yeayyy... adikk oppa nak kawin dahh.. huhu akhirnya aku bebas dari monyet ni" kata oppaku gembira lalu menarik tubuhku kedalam pelukan dia yang ketat dan sendat itu.
Tersenyum aku dibuatnya.
"Hish lepaslahh. Rimas tahu tak" kata aku sekadar gurauan. Haih lepas ni jadi bini orang. Hurmm i'm not ready.
🌹🌹🌹🌹🌹🌹
-watak-🌷 Kim Taeyeon / Yeon
🌷 20 tahun
🌷 isteri/sepupu jimin dan bts
🌷 adik Kim Taehyung🐣 Park Jimin
🐣 22 tahun
🐣 suami/ sepupu Taeyeon dan bts
🐣 bf nancy🐯 Kim Taehyung
🐯 22 tahun
🐯 abang Kim Taeyeon
🐯sepupu jimin dan bts😈 Nancy Jowel McDonie
😈 22 tahun
😈 gf jimin
😈 benci Taeyeonnews story for u guys
please vote and comment
tolong meriahkan bahagian comment ya sayang2 sekalian
sendulah takde orang comment ni
janganlah jadi silent reader
sakitnya tu disni kamu tau enggak
YOU ARE READING
(og) Promise me - PJM
Fanfiction*Dikahwinkan atas dasar wasiat parents. Bahagia kah mereka berdua?? •"Janji dengan aku. Bahagiakan adik aku. " - Kim Taehyung •"Aku janji Tae" - Park Jimin ○"Yaish Suami derhaka!" - Kim Taeyeon •"Apa kau panggil aku!" - Park Jimin •"Mana janji kau...